Headset adapter til W810i (2.5 mm jack)
Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-12-06 14:58

Hej,

Jeg har købt headset med et standard 2.5mm jack, men nu har jeg problemer
med at finde en adapter til min W810i. Jeg kan fint finde adaptorer til
f.eks. Nokia telefoner, men det hjælper mig jo ikke.

Jeg har fundet en i en engelsk butik:
http://www.sensorcom.com/uploads/images_versions_large/2408.jpg

Det må da være muligt at finde noget lignende herhjemme?
Jeg har kigget på Sony Ericssons hjemmeside, og det ser ikke ud til at
eksistere som standard tilbehør.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Hans-Heimo

Dato : 16-12-06 15:10

Prøv hos Sonofon der købte jeg til min K750
mvh
Hans

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-12-06 18:41

> Prøv hos Sonofon der købte jeg til min K750

Ok og du var sikker på at det var 2.5 mm jack?
Men så tror jeg at jeg vil smutte derind forbi og kigge. Da jeg ikke kunne
finde den i nogen netbutikker, så havde jeg ikke den store tiltro til at de
fysiske butikker havde en..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-12-06 15:58

Du er sikker på at stikket er 2,5 mm og ikke 3.5 mm, som er standard
tykkelse på jackstik ?

Hvis det er 3,5mm så har cellshoppen.dk nogle til 49,-

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-12-06 18:38

> Du er sikker på at stikket er 2,5 mm og ikke 3.5 mm, som er standard
> tykkelse på jackstik ?

Nej, standard størrelse på headset jackstik er 2.5 mm, og både mikrofon og
højttaler kører via det stik.

> Hvis det er 3,5mm så har cellshoppen.dk nogle til 49,-

Det er det så desværre ikke..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-12-06 18:14

Martin Sørensen wrote:
> [...]
>
> Det må da være muligt at finde noget lignende herhjemme?
> Jeg har kigget på Sony Ericssons hjemmeside, og det ser ikke ud til at

Der følger da en med når du køber telefonen
Men pisse irreterende at der skal være så lang ledning på den og headsettet.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-12-06 18:39

> Der følger da en med når du køber telefonen
> Men pisse irreterende at der skal være så lang ledning på den og
> headsettet.

Nej, den der følger med er med 3.5 mm jack stik (og med mikrofon indbygget i
stikket), og det er kun til brug med hovedtelefoner (stereo), mens stikket
til et headset er til både mikrofon og højttaler..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Tonni Madsen

Dato : 17-12-06 12:56

Jeg fandt på et tidspunkt en guide til et på nettet, og købte et hun jack
stik hos den lokale "stumpe" pusher, og stjal stik og ledning fra mit gamle
headset... det var rimeligt lige til, og virker fint... tror stikket koste
en 10er...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-12-06 19:48

> [...]
> Det må da være muligt at finde noget lignende herhjemme?
> Jeg har kigget på Sony Ericssons hjemmeside, og det ser ikke ud til at

Jeg kan for de interesserede fortælle at adaptoren kan købes i en B&O butik
for den nette sum af 95,-. Jeg har været rundt og spørge mange steder, men
det er det eneste sted jeg har fundet den (den bruges sammen med deres
Earset 1 Mobile headset som netop har et 2,5mm minijack).

--
signing off.. Martin Sørensen