Spil/Programmer til n73
Fra : Tonni Madsen

Dato : 16-12-06 09:39

Hejsa, den er den ... øh ja, lad os bare kalde det ejer... af en sådan...
Jeg har forgæves ledt efter programmer, og især spil, da snakes hurtigt
bliver lidt trivielt...
Men indtil nu er det ikke lykkedes at finde nogen på nettet (freeware, eller
cracked) som den understytter...
Har downloadet tonsvis af spil, s60 spil, men ikke en kunne installeres på
den...

Nogen der kan hjælpe...

Ps. Er der forresten en er har hørt om et program der kan redigere i exel
filer til dyret...

På forhånd tak Tonni Madsen

Fra : Finn N

Dato : 16-12-06 16:09

Prøv og kik her:
http://www.zedge.net/
Hilsen Finn Helsingør

Fra : Finn N

Dato : 16-12-06 16:12

Eller her.
http://www.zedge.net/?p=themes&zd=921-0-0-1-

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-12-06 16:13

Tonni Madsen wrote:

> [...]
> (freeware, eller cracked) som den understytter...
> Har downloadet tonsvis af spil, s60 spil, men ikke en kunne

Det er da vist s40 spil, der skal hentes?

www.getjar.com

S40v3 240x320 ....

> Ps. Er der forresten en er har hørt om et program der kan redigere i
> exel filer til dyret...

Ja, det der følger med kan jo kun læse ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Conni

Dato : 16-12-06 17:26

Citat
> [...]
> (freeware, eller cracked) som den understytter...
> Har downloadet tonsvis af spil, s60 spil, men ikke en kunne

Det er da vist s40 spil, der skal hentes? Citat slut

Nej der er s 60 men Nokia N 73 er 3.rd eddision og kan ikke bruge alt til
s 60

Prøv at kigge på denne side www.symbian9.com eller søg på goggle til 3rd
eddision

Hilsen Conni

Fra : Tonni Madsen

Dato : 16-12-06 21:52

Tak for hjælpen, men syndes desværre stadig det kniber med freeware
programmer til dyret, når jeg endelig finder noget, så er det ikke
understøttet... Piv, og så mener de symbian er ih, åh så dejligt... Men
skidt, det kommer jo nok med tiden...

På forhånd tak
Tonni Madsen

Fra : Pistolprinsen

Dato : 17-12-06 07:04

> [...]
> programmer til dyret, når jeg endelig finder noget, så er det ikke
> understøttet... Piv, og så mener de symbian er ih, åh så dejligt... Men

Symbian _ER_ faktisk ret fedt!!!
Især i forhold til, hvad der ellers er derude til vores små legetøjer:
WinMobile og Java J2ME.

Problemet er vel, at folk altid vil have det gratis!
Programmørerne skal vel have noget for deres arbejde!?!

Hvis man er villig til at betale, er min påstand, at der virkelig findes
HI-CLASS software til Symbian!

Hvis du selv lavede et virkeligt godt produkt, af den ene eller anden slags,
ville du så forære det væk gratis?

Pistolprinsen