Nokia 6101 - vil ikke stoppe med at vibrer~
Fra : Helge Duif

Dato : 15-12-06 22:05

Hej, vi har en Nokia 6101, som ind imellem gør følgende:

- når der bliver ringet op til den, begynder den at vibrerer konstant (altså
ikke kun når ringetonen lyder)..., og den fortsætter med at vibrerer selv om
man besvarer opkaldet..., og den fortsætter med at vibrerer efter at man har
afsluttet opkaldet..., og man kan gøre alt, trykke rød telefon, gå ind i
menuen og alt muligt..., den fortsætter med at vibrerer..., den eneste måde,
at man kan få den til at holde op, er ved at slukke den...

Vi har haft den inde på et autoriseret Nokia-værksted 4 gange for at få den
repareret og opdateret (ver. 04.50), sidste gang fik vi den ombyttet til en
spritny og troede nu at problemerne var overstået, men der gik kun 2 mdr. så
var den gal igen...

Er der nogen, der ved om det er et generelt problem med den model, eller som
har andre gode idéer til, hvad der kan være galt med den...???

Den er 11½ mdr. gammel, men man kan vel ikke gøre meget, når man en gang har
fået den ombyttet til en ny...??

mvh. Helge

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-12-06 16:06

Helge Duif wrote:
> Hej, vi har en Nokia 6101, som ind imellem gør følgende:

> Den er 11½ mdr. gammel, men man kan vel ikke gøre meget, når man en
> gang har fået den ombyttet til en ny...??

Du har forsøgt at få din mobiltelefon lavet 4 gange. Det er 2 forsøg mere
end "tilladt". Du kan derfor få dine penge tilbage.

Spørg i juragruppen, hvis du ikke tror på det :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Helge Duif

Dato : 16-12-06 17:05

Ok, tak for svaret, men hvad så når vi i sin tid gav 1 kr. for
telefonen...??, det er der jo ikke meget ved at få tilbage..!!

Hilsen Helge

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-12-06 17:30

Har du prøvet at skifte vibratoren ?.

Fra : Poul Pral

Dato : 16-12-06 17:28

> Du har forsøgt at få din mobiltelefon lavet 4 gange. Det er 2 forsøg mere
> end "tilladt". Du kan derfor få dine penge tilbage.

Dette er jo altså én fortolkning af købeloven.

--
Mvh: Poul Pral
SUPER TILBUD på mobiltelefoni: http://poulpral.minven.dk/tilbud.pdf

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-12-06 17:36

Ja, den kan åbenbart fortolkes på flere måder !

Jeg vil mene, at efter 3. gang mobilen har været til rep. så skulle der have
udleveret en ny.

Fra : KsNa

Dato : 16-12-06 21:06

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, den kan åbenbart fortolkes på flere måder !
>
> Jeg vil mene, at efter 3. gang mobilen har været til rep. så skulle der
> have udleveret en ny.

Jamen, det fik han da også.

Mvh
Kim

Fra : Helge Duif

Dato : 16-12-06 22:28

Ja, det er jo også det..., vi har jo nok fået en rimlig ok behandling, og
det lyder da underligt at en spritny telefon laver nøjagtig det samme
nummer, det er også derfor at jeg spørger om der er andre der kender til
dette problem med at telefonen bliver ved med at vibrerer...?? Det eneste,
der er det samme som før er sim-kortet, men det kan vel for f... ikke være
skyld i problemet...!!??

mvh. Helge

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-12-06 08:23

Din mail adresse fucker !

Sendte dig en mail igår, men imorges var den ikke kommet igennem endnu !

Fra : Helge Duif

Dato : 17-12-06 09:31

Hej, fik den i nat kl. 00:39, men de har jo ligesom også givet os en ny
telefon, godt nok en magen til, og med mindre at lige nøjagtig den model har
et generelt problem med at vibrerer, så skulle det vel have løst
problemet...!!??

Helge