TDC's 'Fly' Ikon....
Fra : Anders \(6400\)

Dato : 15-12-06 18:24

Hejsa

Kan dette fjernes, hvis man debrander sin telefon ?

Det siger de hos TDC man ikke kan fjerne det, selvom man debrander sin
mobil.

Er det sandt eller ej ?

Fra : Peter SD.

Dato : 15-12-06 21:59

Hej.

> Kan dette fjernes, hvis man debrander sin telefon ?

Sjovt at du, store guru spørger om dette en gang til, hvad er det 3 måneder
siden sidst du spurgte ??
- du har jo kontakt til en unlocker der kan alt sådan noget, så hvorfor går
du ikke bare til ham ??

100.- så er den "ged barberet", og da du er ligeglad med at garantien ryger
ved at gå til en unlocker, hvorfor så ikke ??
- eller er det noget andet når det er din egen telefon og ikke et "godt råd"
til andre i NG ?? *LOL*

> Det siger de hos TDC man ikke kan fjerne det, selvom man debrander sin
> mobil.

Hvad er så pointen med at debrande??
- TDC´s medarbejder har self. ingen ide om hvad der kan lade sig gøre, og
heller ingen interesse i at vide det.....

> Er det sandt eller ej ?

Er det ikke normalt ligegyldigt når du selv svare på spørgsmål....

--
Peter

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-12-06 14:42

> Kan dette fjernes, hvis man debrander sin telefon ?
> Det siger de hos TDC man ikke kan fjerne det, selvom man debrander sin
> mobil.
> Er det sandt eller ej ?

Selvfølgeligt kan det fjernes. Efter en softwareopdatering med en korrekt
firmware, så vil det være forsvundet..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-12-06 15:48

Det mente jeg også, at det kunne, det er typisk TDC !!

Fra : Peter SD.

Dato : 16-12-06 16:20

Hejsa....

> det er typisk TDC !!

Næææ, det er typisk dig at udgive dig for at være altvidende og så engang
imellem stråle med din uvidenhed.... *LOL*

--
Peter