opdatering af firmware fra selve mobilen
Fra : noone

Dato : 10-12-06 19:47

Hej

Jeg har en Nokia 6131

Inde i menuen er der mulighed for at opdaterer firmware fra selve
telefonen men der er ikke installeret noget program.
Hvor kan det hentes henne?

Mvh Poul

Fra : LarsJ

Dato : 11-12-06 06:37

noone skrev:
> [...]
>
> Inde i menuen er der mulighed for at opdaterer firmware fra selve
> telefonen men der er ikke installeret noget program.

nokia ville være mit gæt

Fra : Paw

Dato : 11-12-06 09:19

Fra : Paw

Dato : 11-12-06 09:20

> [...]
>
> Inde i menuen er der mulighed for at opdaterer firmware fra selve
> telefonen men der er ikke installeret noget program.

Når du vælger opdater burde telefonen gå online og søge efter en ny
firmware.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 11-12-06 16:13

Hej

>Når du vælger opdater burde telefonen gå online og søge efter en ny
>firmware.

Men der er ingen program installeret man kan bruge til at opdaterer
firmware.

Mvh Poul

Fra : Daniel

Dato : 13-12-06 08:50

I meddelse: news:k6Odnd3Ob-Ma6ODYnZ2dnUVZ8sWhnZ2d@giganews.com,
griflede Poul Johannsen:
> Men der er ingen program installeret man kan bruge til at opdaterer
> firmware.

Så har du nok version 3.50 på den. Det ser du ved at taste *#0000# i
standby-tilstand... Og så skal den på et service-værksted og opdateres, da
opdateringsfunktionen først virker fra v.3.70..

Hygge...
Daniel

Fra : Poul Johannsen

Dato : 13-12-06 16:16

Hej

> Så har du nok version 3.50 på den. Det ser du ved at taste *#0000# i
> standby-tilstand... Og så skal den på et service-værksted og opdateres, da
> opdateringsfunktionen først virker fra v.3.70..

ok. Det er version 3.50 jeg har, så den ryger lige på værkstedet.
Takker for svaret.

Mvh Poul