Erfaringer med Teletank
Fra : Hans Jeppesen

Dato : 09-12-06 15:54

Jeg har efter 6 mdr med Telia Xpress nu mulighed for at skifte
udbyder.
Mit behov er ikke ret stort. Har nogen erfaringer med
http://www.teletank.dk/
55øre pr. minut (takst efter påbegyndt sekund)
opkald 25 øre- benytter Sonofon net..
Fordele- ulemper? Andre alternativer ?

mvh Hans

Fra : Dan Andersen

Dato : 09-12-06 15:55

"Hans Jeppesen" <hjeppe@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mit behov er ikke ret stort. Har nogen erfaringer med
> http://www.teletank.dk/
> 55øre pr. minut (takst efter påbegyndt sekund)

ja... benytter Sonfons net!
--
Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Hans Jeppesen

Dato : 09-12-06 16:02

On Sat, 9 Dec 2006 15:54:36 +0100, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>ja... benytter Sonfons net!

Jo, men er det en fordel eller ulempe?
- ringer overvejende i Århus området?

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-12-06 16:19

> [...]
> Mit behov er ikke ret stort. Har nogen erfaringer med
> http://www.teletank.dk/
> 55øre pr. minut (takst efter påbegyndt sekund)

* Indbyrdes pris mellem alle på FDE TeleTank. Til øvrige er minutprisen 75
øre.

Fra : Hans Jeppesen

Dato : 09-12-06 16:37

On Sat, 9 Dec 2006 16:19:03 +0100, "Jesper Hansen"
<jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote:

>"Hans Jeppesen" <hjeppe@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>

>* Indbyrdes pris mellem alle på FDE TeleTank. Til øvrige er minutprisen 75
>øre.

Tak- det havde jeg overset :) Ja så skifter jeg jo nok til Unotel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-12-06 16:55

> Tak- det havde jeg overset :) Ja så skifter jeg jo nok til Unotel

Unotel har jeg, og dem vil jeg gerne anbefale. Jeg har været der 1½ år ca.
Med 3, nu 4 telefoner. Og har aldrig oplevet nogle problemer endnu, men har
af andre årsager prøvet supporten og kommer hurtigt igemmen og de svare
klart og tydeligt.

Venlig hilsen
Jesper c",)