w810 billedoverførsel
Fra : jnewsgroups@googlema~

Dato : 09-12-06 15:06

Hej alle,

Begynderspørgsmål, det ved jeg, men:

Jeg har en w810 og vil gerne overføre de billeder, jeg har taget, til
min computer.

Jeg har installeret SE suite, men kan ikke hitte den knap, der hedder
"overfør billeder fra Memory stick til pc". Jeg har tilsluttet
telefonen vha. det medfølgende kabel, da den gamle pc hverken har
infrarød port eller blue tooth.

Nogen der kan hjælpe?

/Jan

Fra : jnewsgroups@googlema~

Dato : 09-12-06 15:12

Got it - skulle have givet det to minutter mere, min fejl.

Go' weekend til alle,

/Jan

Fra : moi?

Dato : 09-12-06 16:21

jnewsgroups@googlemail.com den 09-12-2006 15:11:
> Got it - skulle have givet det to minutter mere, min fejl.

Ellers kan MyPhoneExplorer svært anbefales.
Det er SE-softwaren langt overlegen imho.

http://www.fjsoft.at/en/

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-12-06 16:43

moi? wrote:
> jnewsgroups@googlemail.com den 09-12-2006 15:11:

> Ellers kan MyPhoneExplorer svært anbefales.
> Det er SE-softwaren langt overlegen imho.
>
> http://www.fjsoft.at/en/

hørt!

Fra : Peter SD.

Dato : 09-12-06 17:51

precis.....

--
Peter

Fra : Kim J.

Dato : 10-12-06 13:53

Hejsa

"moi?" <any@way> skrev i en meddelelse
> jnewsgroups@googlemail.com den 09-12-2006 15:11:
>

> Ellers kan MyPhoneExplorer svært anbefales.
> Det er SE-softwaren langt overlegen imho.
>
> http://www.fjsoft.at/en/

Også hørt! Genial software!

Mangler bare den kan konvertere Sonys 3gp videoformat til AVI eller lign.

Er der mon nogle der kender et godt (gratis) program der kan gøre det?

Hygge hejsa her fra
Kim J.

Fra : Peter SD.

Dato : 10-12-06 16:30

Hej.

Hvad skal du bruge det til ??
Grunden til at jeg spørger, er at hvis det bare er for at kunne afspille 3gp
på din PC,
så findes der fine codec´s til dette formål......

--
Peter

Fra : Kim J.

Dato : 10-12-06 16:38

Hejsa,

"Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3gp på din PC,
> så findes der fine codec´s til dette formål......

Se tråden 3gp --> mov

Arbejder man på mange forskellige maskiner, så er et standard format vigtig!
Bruger af og til klippene som dokumentation.

/Kim

Fra : Peter SD.

Dato : 10-12-06 18:31

Hej.

> Arbejder man på mange forskellige maskiner, så er et standard format
> vigtig!

Fair nok......!
Det var jo ikke lige til at se ud fra dit indlæg....

Hvis du er så heldig at du har en af de store NERO pakker i din maskine, så
kan den sikkert gøre det for dig.....
Nero vision eller recode, kan ihvertfald konvertere den anden vej, så jeg
ville selv starte der og se om ikke den kan lokkes til det.....

--
Peter