tastatur til p910i er underligt
Fra : PSY

Dato : 07-12-06 10:40

Jeg har et problem med flip-tastaturet til min p910i.

Hvis jeg ikke har brugt telefonen i et par timer, fungerer tastaturet
ikke - eller også fungerer det kun delvis.

Når det fungerer delvis, er tasterne til højre (menu, 3,6,9,#)
underlige. De fungerer som tasterne til venstre for dem.
Dvs - 2,5,8,0 - for det meste - sommetider virker det lidt tilfældigt
hvad de fungerer som.

Hvis jeg bruger tastaturet lidt, altså bare trykker løs, begynder
tastaturet at fungere normalt igen, efter et lille stykke tid.

Når tastaturet er normalt, kan jeg bruge det, bare jeg ikke venter for
længe, - hvis jeg gør det, bliver det underligt igen.

Jeg har testet det med den "hemmelige" system menu.
Når det er underligt, giver 2 og 3 tasterne det samme resultat.

Tastaturet ser ikke ud som om det er simpelt at skille ad, så det har
jeg ikke prøvet endnu.

Er det et kendt problem, som kan løses enkelt, eller skal jeg ud og
købe et andet tastatur?

Et nyt tastatur koster ca. 500 Kr, i England, det er mange penge, hvis
det ikke er der problemet ligger.

Er der ingen forhandlere af tastatur i Danmark - jeg har ikke kunne
finde en?

Venligst

Bent W.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 07-12-06 10:46

Kan se at www.mytrendyphone.dk har nogen til en 910, men mon ikke de passer
til en 910i også ?

De koster 519,- + fragt (typisk 10,-).

Mange gange kan der sidde lidt skidt bag tasterne, der gør at tasterne ikke
reager hver gang.

Fra : PSY

Dato : 07-12-06 11:26

On Thu, 7 Dec 2006 10:46:06 +0100, "Anders \(6400\)" <anders@6430.dk>
wrote:

> [...]
>
>De koster 519,- + fragt (typisk 10,-).
>
>Mange gange kan der sidde lidt skidt bag tasterne, der gør at tasterne ikke

Jeg takker mange gange.

Jeg har bestilt et nyt tastatur.

Venligst

Bent W.

Fra : Carlos

Dato : 07-12-06 12:03

449,- her
http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=SEP910Keypad

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 07-12-06 12:36

Husk lige at når man bestiller på cellshoppen.dk så skal der betales 50,- i
fragt omk.

Fra : PSY

Dato : 07-12-06 14:03

On Thu, 7 Dec 2006 12:36:01 +0100, "Anders \(6400\)" <anders@6430.dk>
wrote:

>Husk lige at når man bestiller på cellshoppen.dk så skal der betales 50,- i
>fragt omk.

Ja, husk altid fragt + div.

Jeg er en hærdet Inet-shopper, så jeg lægger altid 50,- Kr oveni
prisen, så nærmer det sig den pris som jeg skal betale, når det jeg
køber ikke er alt for tungt.

I dette tilfælde kostede tastaturet 519 Kr, og forsendelse er 35 Kr.

Jeg skal bare have det tastatur hurtigst muligt. Jeg har skruet det
andet tastatur af, og prøver med det virtuelle keyb.

Lige nu sidder jeg og har mest lyst til at skrue det gamle keyb. på
igen. Jeg syntes at det virker 'forkert' at bruge pennen når jeg skal
fx. skrive sms på mobilen. Det virtuelle keyb. er for lille til at jeg
kan bruge fingrene.

Hvis det ikke hjælper med et nyt tastatur, kommer i til at høre en hel
del mere til mig - he he.

Anyways - jeg er glad for at der findes et sted hvor vi kan hjælpe
hinanden med vores "små" problemer.

Uanset hvad problemet er, er der altid en anden som har oplevet det
samme, og har fundet en løsning.

Venligst

Bent W.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 07-12-06 14:53

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> Kan se at www.mytrendyphone.dk har nogen til en 910, men mon ikke de
> passer til en 910i også ?

Nej det er to forskellige !
--
ad

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 07-12-06 15:42

Dvs. at en Nokia 6230 og en 6230i også er forsk.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 07-12-06 15:57

> Dvs. at en Nokia 6230 og en 6230i også er forsk.
Det ved jeg ikke
men .

p900
Har ikke tastatur ,på indersiden af klppen , det har 910i .
--
ad

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 07-12-06 16:09

Den telefon der snakkes om her er en P910i og en P900.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 07-12-06 16:49

Anders (6400) skrev:
> Dvs. at en Nokia 6230 og en 6230i også er forsk.

Ja, 6230i har f.eks. 1,3 mpixel kamera, og større skærm end en 6230.

Mvh Thomas

Fra : Peter SD.

Dato : 07-12-06 20:44

Hej.

> Ja, 6230i har f.eks. 1,3 mpixel kamera, og større skærm end en 6230.

Og er iøvrigt også et andet fabrikat..... *LOL*

--
Peter

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 07-12-06 16:47

Awul Dasfilshabeda skrev:

> Nej det er to forskellige !

Nej, P910 og P910i er den samme.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Andersen

Dato : 07-12-06 17:05

CellShoppen.dk tager 9 kr. i fragt ! (Sendt som brev)