Løgnen om Auschwitz-løgnen
Fra : John

Dato : 07-02-07 04:05

"Hvad gør vi ved benægterne, de mennesker, der hævder, at den
systematiske jødeudryddelse aldrig fandt sted? Skal vi vælge den
tyske metode - forbud og mere forbud - eller skal vi bruge
ytringsfriheden i stedet for at begrænse den? .."

http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=859630

Mvh John

Fra : Peter B. P.

Dato : 07-02-07 04:16

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> [...]
> tyske metode - forbud og mere forbud - eller skal vi bruge
> ytringsfriheden i stedet for at begrænse den? .."

Den "tyske metode" er da Zyklon-B. Og den ville måske være meget
passende på Holocaustbenægterne, sam deres kammerater på venstrefløjen,
USSR-folkemordsbenægterne.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-02-07 11:37

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Den "tyske metode" er da Zyklon-B. Og den ville måske være meget
> passende på Holocaustbenægterne, sam deres kammerater på venstrefløjen,
> USSR-folkemordsbenægterne.

**LOL** Ja her er vi helt enige, afsted med røvhullerne. Giv dem deres egen
medicin.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-07 12:06

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> wrote in message

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> **LOL** Ja her er vi helt enige, afsted med røvhullerne. Giv dem
> deres egen
> medicin.

Foretag dig et tanke-eksperiment, at min kone er bløder og mener at
behøve milliondyr medicin for at overleve, og jeg har ikke råd og hun
dør.
Jeg svarer på anklager, at jeg er ikke morder, for hendes søskende
klarer sig med samme sygdom og har langt liv uden den dyre medicin.

Tilsvarende med arbejdslejr-døde - både i NaziTyskland og i USSR - men
ikke i Tyrkiet hvor Kemal ATatyrk sendte over en million ud i ørknen
hvor de klart foru´dsigeligt ville dø af tørst hurtigt. Han var morder
og det var måske også Stalin vedr nogen af de deporterede "uønskede
stammer" i det store russiske uland - hvor dog nogle havde begået
oprør mod ham, så hans arbejdslejr/sultedød-straf kan kaldes
discount-henrettelse for kriminalitet.

Perlsø ser stort problem i, at man videnskabeligt teoretiserer om det
tyske 6 mio tal er for stort, og om gaskamre til mennesker fandtes og
om de lejrdøde var forsætligt aflivede.
Der er intet at straffe ved vor videnskab herom. Dødsstraf kan
overvejes vedr massemordere og torturister og især terrorister, men
selv hvis jeg forskede i en latterlighed om, at månen var af ost, er
det så ikke langt ude at henrette for uenighed?
Sandhedssøgere bør ganske rigtig mødes med deres egen medicin - og det
er debat. Men det er der meget få af de fine på bjerget, der tør, vedr
holocaust-vanetænkningen. Det svarer til, da man troede solen cirklede
om jorden - så var man sindsyg hvis man var uenig med paven om
det.Perlsø ved godt at jeg har dom for i alle mine usenetskriverier at
være helt uden jødekritik, så han er lodret løgner når han kalder mig
antisemit. Ligesom middelalder-paven flygter han fra debat og kræver
dødsdom over kættere.

Fra : Peter B. P.

Dato : 07-02-07 14:49

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> Perlsø ser stort problem i, at man videnskabeligt teoretiserer om det
> tyske 6 mio tal er for stort, og om gaskamre til mennesker fandtes og
> om de lejrdøde var forsætligt aflivede.

Nej. Jeg ser et stort problem i at du er faktaresistent og gang på gang
bevidst enten ignorere eller decideret klipper bevisførelse imod din
holocaustbengtelse væk.

Du er ikke det fjerneste videnskablig, Bo. Det har du talrige gange
bevist her på USENET.