Abu Laban er gravet ned -
Fra : Patruljen

Dato : 03-02-07 15:21

Tusindvis af muslimer valgte i går at vise imam Abu Laban den sidste
ære ved moskeen på Dortheavej. Under tumult blev kisten båret den
første kilometer mod begravelsespladsen i Brøndby.

Den hvide kiste gynger af sted på en kæmpe bølge af mænd, der råber og
skriger. Fotograferne løber forrest, baglæns. Ned ad Tomsgårdsvej går
det midt i myldretiden. En spritter kommer på tværs og mister balancen
og poserne med øller. Han råber noget uforståeligt. Passagererne i
linie 21 ser forskræmte ud på lille Palæstina.

http://avisen.dk/abu-labans-mands-sidste-rejse-020207.aspx

En repræsentant fra Hizb ut-Tahrir benytter sig af det overvældende
fremmøde til at dele propaganda-sedler ud. Andre har fået fat i
plakater af Abu Laban, som de vifter vildt med i luften.

Med og uden skæg og mobiltelefon skubber og maser de til hinanden.
Selv ikke under de værste Muhammed-krise-dage har der været så mange
mænd samlet foran moskeen på Dortheavej i Københavns Nordvestkvarter.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 03-02-07 15:34

On 3 Feb., 15:21, "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> Selv ikke under de værste Muhammed-krise-dage har der været så mange
> mænd samlet foran moskeen på Dortheavej i Københavns Nordvestkvarter.

Kasem Said Ahmad, formand for Dansk Islamisk Begravelsesfond, er
trist.
»Jeg kommer til at savne ham meget. Jeg føler, at jeg lige har mistet
min egen far,«

http://fastvideosite.com/html/hot-women-bikini-crazy-452.php?time_then=1170518621

Lidt trøst til begravelses - formanden.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-02-07 15:48

Patruljen wrote:

Er du og BW ved at konkurrere om hvem der kan starte flest tråde som i stort
set selv kun svarer på?

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-07 21:15

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> Patruljen wrote:
>
> Er du og BW ved at konkurrere om hvem der kan starte flest tråde som
> i stort set selv kun svarer på?

hVIS ET RELEVANT EMNE behandles så godt at man "er nået hele vejen
rundt" og ingen kan finde på supplement eller modsigelse, så er det
vel kun en kvalitet

Fundats siger ikke at alt skal være mundhuggeri og mudderkast -
betegnelsen NYHEDS-gruppe tyder vel nærmest på et supplement til de
traditioelle mediers NYHEDS-formidling altså envejs-kommunikation og
tager du en artikel som den igår om mig

http://avisen.dk/lort-marmeladeglas-310107.aspx

så er der åbnet mulighed for at svare, men ofte benyttes disse
muligheder heller ikke

Fra : NVJ

Dato : 03-02-07 23:48

On 3 Feb 2007 06:21:02 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

*klip*

>http://avisen.dk/abu-labans-mands-sidste-rejse-020207.aspx

*klip*

Jeg studsede i øvrigt over følgende citat i ovenstående artikel, som
jeg synes forekommer ret så irrationel:

"En mand er vred.

»Medierne ødelagde ham. Det var det, der knækkede ham. Nu er han
rejst,« råber Noa Khalim, da han får øje på en journalist."

Hmmm.... manden døde altså af kræft - hvordan vil det nogensinde kunne
henføres til at medierne har ødelagt ham og at det var det der
knækkede ham!?

Det er da muligt at Abu Laban havde et rekordhøjt cigaretforbrug som
følge af presset fra medierne, og at han følgelig fik lungekræft af
det, for så til sidst at dø. Men det kan da vel aldrig være mediernes
skyld.

Hvis medierne virkelig er så kræftfremkaldende, så vi risikerer at dø
af dem, så må vi da vist hellere se at få skaffet os af med tv,
radio, aviser, internet og deslige inden det er for sent.

/NVJ