Lort i glas tør avisen.dk ikke fotografere
Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-07 09:12

Lort i glas tør avisen.dk ikke fotografere

Barnlig forargelse over, hvad er aparte og hvad sælger aviser at
kanøfle, det tør www.avisen.dk i sin artikel igår på papiravis og på
nettet: http://avisen.dk/lort-marmeladeglas-310107.aspx

Men da de havde fotograferet mig i rodet have, liggende på sengen i
flænget skjorte, og det var klart af interviets fokus, at
plejehjems-natte-brug af marmeladeglas som toilet ville blive
hovedemne for portrætartiklen, så foreslog jeg, at de fotograferede,
at jeg tissede liggende i marmeladeglas, som var parat.

Deres sygelige fobi og "slåen korsets tegn" viste, at deres
småborgerlige blufærdighedsgrænser var krænket alene ved mine ord om
den mulighed.

Danmark har ikke journalister og massemedier med format,
læservenlighed, oplysningsvilje, pædagogisk sans.

Nogle uger før havde en studine, der skulle lave specialeopgave om
mig, videooptaget at jeg lortede i marmeladeglas, for der er jo ingen
sundhedsfare i sådant og som en berømt quarterback sagde (vistnok om
sex) :

"If you aren't going all the way, why go at all? Joe
Namath

Selvfølgelig har jeg aldrig skrevet at pædofili og voldtægt af kvinder
er OK, som avisen.dk citerer mig for, men når man vil have et budskab
ud, må man spænde sikkerhedsselen og lukke øjnene og håbe på det
bedste - hvor der handles der spildes

Fra : kk

Dato : 03-02-07 09:59

> [...]
> OK, som avisen.dk citerer mig for, men når man vil have et budskab ud, må
> man spænde sikkerhedsselen og lukke øjnene og håbe på det bedste - hvor

Kære BW,
Tag nu din medicin og lad være med at bombardere nettet med den slags
sludder. Jeg er sikker på, at du gerne vil læses,
(Hvorfor slulle du ellers skrive?) men så må du opføre dig ordentligt. Det
er jo ikke alle dine ideer som er realiserbare.
mvh
kk

Fra : Patruljen

Dato : 04-02-07 00:40

On 3 Feb., 09:11, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> hovedemne for portrætartiklen, så foreslog jeg, at de fotograferede,
> at jeg tissede liggende i marmeladeglas, som var parat.

De kar da så sorteret godt ud i bunken af fotos, ikke ?
Der vises 2 ?

> Deres sygelige fobi og "slåen korsets tegn" viste, at deres
> småborgerlige blufærdighedsgrænser var krænket alene ved mine ord om
> den mulighed.

Værre end at læse ekstrabladet under julemessen i Peterskirken, du

> Danmark har ikke journalister og massemedier med format,
> læservenlighed, oplysningsvilje, pædagogisk sans.

Måske har de vurderet, at en detaljeret redegørelse af proceduren var
unødvendig, da vi iforvejen er istand til at forestille os, hvordan
det gøres ?

Måske har de også tænkt, at billederne ville opfattes
grænseoverskridende af majoriteten af deres læsere ?

> [...]
> sex) :
>
> "If you aren't going all the way, why go at all? Joe

Fordi et langt sejt træk, må deles op i realistiske delmål ?

> [...]
> er OK, som avisen.dk citerer mig for, men når man vil have et budskab
> ud, må man spænde sikkerhedsselen og lukke øjnene og håbe på det

Ja- jo. Jeg syntes nu nok udtalelserne i Avisen, der omkring voldtægt
og pædofili er lige lovlig i overkanten i forhold til, hvad jeg har
opfattet, at du skriver -

Jeg syntes, du skulle give dem et daf på hørerøret ? Det er ikke lige
sanheden, de skriver der - vel -
Kunne man korrigere dem på deres webforum ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-07 02:09

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> at jeg tissede liggende i marmeladeglas, som var parat.

De kar da så sorteret godt ud i bunken af fotos, ikke ?

Jeg ville godt have populariseret den geniale marmeladeglas-ide, men
et fyldt glas var altså tabu for avisen.dk, og opfyldning endnu
værre for de sarte læserøjne, efter journalistens mening.
Så jeg sad og strittede med et tomt marmeladeglas i den ene hånd ved
de fleste foto, for at få visuel anskueliggørelse til mine ord, men
de fotos er ganske rigtig sorteret væk af snerperne.
På nettet er der intet sådant overhovedet, men i papiravisen er der 3
foto og på et kan man (med dårlig mørk lagen-baggrund ) se det tomme
marmeladeglas stå foran mig - næppe mange lægger mærke til det.

I papiravisen ses min datters fine men falmede VI VIL VINDE skilt og
del af min søns www-analog
V V V , der skal virke som fluorescerende blikfang til besværgelsen
om, at vi ikke vil lade Islam vinde
Vi Vil Vinde
Derimod er jeg godt tilfreds med, at de medtog det bombede påfund med
"Islam Er Udansk" skrevet med (flamingo)-skrammel, både i papiravis og
på net, for det vil få nogen til at fatte at der er mening i galskaben
vedr min haves aparte Ugly-is-beautiful-æstetik som matcher abstrakt
kunst og punk

> [...]

Ja- jo. Jeg syntes nu nok udtalelserne i Avisen, der omkring voldtægt
og pædofili er lige lovlig i overkanten i forhold til, hvad jeg har

I fjern fortid eller hvis man var folketingsmand kunne man få
journalisten til at ringe og læse avisartiklen højt inden den blev
trykt og have vetoret for fejlciteringer, men journalister regerer
landet og vil kunne lyve frit og fx overdrive et synspunkt a la Hans
Hyttels plukciterende OSS om mig. Wikipedia-artiklen er bedre og den
bad jeg ham snarere lade sig inspirere af

Jeg syntes, du skulle give dem et daf på hørerøret ? Det er ikke lige
sanheden, de skriver der - vel -
Kunne man korrigere dem på deres webforum ?

BW: TAk for din korrektion på www.avisen.dk, og jeg har føjet dertil
bl.a.

Glistrups og mit synspunkt er, at staten skal føre effektiv lov og
orden politik med mærkbare straffe , isolationsfængsel kun, uden
risiko for medfangevold, og man skal opprioritere straf for
personskadelig vold, men øge beviskrav og relativt nedsætte straf vedr
æres-forbrydelse, som voldtægt jo især er.
Pædofili hvor HIV/AIDS overføres er alvorligt men når kun kærtegn, så
skal vil tage det knap så straffende som idag