Belzec - alle gode gange 55 for Thomas Kro~
Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 02:11

Regnestykket er enkelt.

http://www.youtube.com/watch?v=Kq1RTkuKw9Y

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 10:02

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:1170378638.545438.200770@m58g2000cwm.googlegroups.com...

(...)
> Regnestykket er enkelt.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Kq1RTkuKw9Y

www.nizkor.com

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 12:05

On 2 Feb., 10:01, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:1170378638.545438.200770@m58g2000cwm.googlegroups.com...
>
> (...)
>
> > Regnestykket er enkelt.
>
> >http://www.youtube.com/watch?v=Kq1RTkuKw9Y
>
> www.nizkor.com

Som ikke relaterer sig til den enkle regnestykke mere end
http://www.marvel.com/comics/

Har du det svært med simpel regning ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 12:06

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

>Som ikke relaterer sig til den enkle regnestykke mere end
>http://www.marvel.com/comics/

Så har du ikke set efter.

Var vi ikke enige om at vi ikke behøvede at forklare eller uddybe links,
sådan som du har sat en præcedens for?

Trækker du i land nu?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 12:26

On 2 Feb., 12:05, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> (...)

> Så har du ikke set efter.

Jo, da - jeg har tjekket. Og dit link relaterer sig til regnestykket
så meget som http://www.marvel.com/comics/

> Var vi ikke enige om at vi ikke behøvede at forklare eller uddybe links,
> sådan som du har sat en præcedens for?

Er rengestykket ikke tydeligt nok for dig ?
Hvad er det i videoen, du ikke kan forstå ?

> Trækker du i land nu?

Jeg har ingenting, der skal trækkes i land.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 12:27

On 2 Feb., 12:05, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:

(...)

>Jo, da - jeg har tjekket. Og dit link relaterer sig til regnestykket
>så meget som http://www.marvel.com/comics/

Så har du alligvel ikke checket ordentligt efter.

(...)

>Er rengestykket ikke tydeligt nok for dig ?

Er svaret ikke tydeligt nok for dig?

(...)
>Hvad er det i videoen, du ikke kan forstå ?

Hvad er det i svaret, du ikke kan forstå?

Måske burde du prøve noget andet end youtube-links. De har ikke rigtigt
bragt dig fremad. Men det er måske heller ikke meningen?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 12:36

On 2 Feb., 12:26, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> [...]
>
> (...)

> Så har du alligvel ikke checket ordentligt efter.

Nej. Hvor forklares regnestykket ? fortæl eller henvis venligst -

> (...)

> Hvad er det i svaret, du ikke kan forstå?

Ja -Hvor forklares regnestykket ?

> Måske burde du prøve noget andet end youtube-links. De har ikke rigtigt
> bragt dig fremad. Men det er måske heller ikke meningen?

Igen - regnestykket i videoen er ret tydeligt. Selv du burde forstå ?
Hvad er det i regnestykket du ikke kan forstå ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 12:57

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

>Nej. Hvor forklares regnestykket ? fortæl eller henvis venligst -

Forklar regnestykket. Fortæl venligst.

(...)

>Igen - regnestykket i videoen er ret tydeligt.

Nej. Præciser hvad du mener det beviser.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 13:32

On 2 Feb., 12:57, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> (...)

> Forklar regnestykket. Fortæl venligst.

Du skal fodres med skeer

> (...)

> Nej. Præciser hvad du mener det beviser.

Du er morsom

Hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 14:46

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

>Du skal fodres med skeer

Næh, men som vi så i den anden tråd var der jo intet i
Treblinka-regnestykket.

Så mit spørgsmål er. Hvad er din pointe? Ingen?

(...)

>Du er morsom

Det glæder mig. Og når du er færdig med ar grine, har du så noget imod at
præcisere hvad du tror regnestykket beviser?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 17:38

On 2 Feb., 14:46, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> (...)

> Næh, men som vi så i den anden tråd var der jo intet i
> Treblinka-regnestykket.

Fordi du ikke kan gennemskue enkle regnestykker - betyder ikke
nødvendigvis - at der jo ikke er noget -
Det betyder snarere - at DU ikke kan få øje på - noget. Det er en
væsentlig forskel Hr. Krogh.

> Så mit spørgsmål er. Hvad er din pointe? Ingen?

www.nizkor.com henviser til - Yitzhak Arad's "Belzec, Sobibor,
Treblinka: The Operation Reinhard Death Camps"
http://www.nizkor.com/hweb/camps/aktion-reinhard/

Helt iorden Hr. Krogh. Jeg finder made - skeen frem.
Som der læses pænt op fra for dig på videoen.
Hvormange grave er det lige, der skal til for at begrave 600.000
mennesker ?

På modellerne forstår vi at, der er 6 massegrave på ca 36.6 m x 19.86
m.
Vi skal altså ifølge Yitzhak Arad have plads til 100.000 mennesker i
et 10 meter dybt hul på 36.6x19.86 meter ?
Altså 2 1/2 gange en fuld " Parken " på mindre plads en halvdelen af
fodboldbanen -

Lyder det sandsynligt ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Allan Riise

Dato : 02-02-07 17:53

Patruljen wrote:

> [...]
> et 10 meter dybt hul på 36.6x19.86 meter ?
> Altså 2 1/2 gange en fuld " Parken " på mindre plads en halvdelen af

Som aske, ja.

--
Allan Riise

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 10:26

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

>Fordi du ikke kan gennemskue enkle regnestykker - betyder ikke
>nødvendigvis - at der jo ikke er noget -
>Det betyder snarere - at DU ikke kan få øje på - noget. Det er en
>væsentlig forskel Hr. Krogh.

Så du vil prøve at forklare hvormange lig man kan "pakke ned" per
kubikmeter?

Prøv med lidt logik før du flygter tilbage til youtube. Det er ikke så
svært.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 18:13

On 2 Feb., 17:53, "Allan Riise" <a...@pc.dk> wrote:

> Som aske, ja.

Jow - Men det er ikke som aske. Det er 600.000 lig, vi taler om.
Som er gravet ned. Graves op og derefter kremeres -

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 03-02-07 03:52

Fra : Patruljen

Dato : 04-02-07 13:27

On 4 Feb., 10:26, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> [...]
> kubikmeter?
>
> Prøv med lidt logik før du flygter tilbage til youtube. Det er ikke så
¨
Jeg appelerer til deres logik Hr. Krogh. Og gentager gerne -

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 20:02

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)
>Jeg appelerer til deres logik Hr. Krogh. Og gentager gerne -

>Som der læses pænt op fra for dig på videoen.
>Hvormange grave er det lige, der skal til for at begrave 600.000
>mennesker ?

Det kommer an på hvad vi regner med der kan komprimeres ned per kubikmeter.
Men det er du jo ikke meget for at svare på.

Er det for ubehagelig for dig?

(...)
>På modellerne forstår vi at, der er 6 massegrave på ca 36.6 m x 19.86 m.
>Vi skal altså ifølge Yitzhak Arad have plads til 100.000 mennesker i
>et 10 meter dybt hul på 36.6x19.86 meter ?

Lige godt 7200 kubikmeter. Lad os forudsætte at tallene er 100% korrekt, men
alligevel runde ned til 7000.

Det kræver altså knap 14 lig per kubikmeter hvilket - hvis disse er
udmagrede lig af en blanding af voksne og børn og de nederste lag er
komprimeret kraftigt - skulle være uden problemer.

Prøv at ren lidt på det. Lad os regne med en gennemsnitsvolumen på 50
liter - højt sat hvis der er tale om mange børn, og hvis de myrdede er
udmagrede - så vil selv 14 lig per kubikmeter stadigt kun betyde at vi
"udnytter" 700 liter på kubikmeter. Altså masser af luft. Og når vi taler om
de nederst lag, er dette givet alt for højt sat, da vi - som tidligere
nævnt - ved fra andre udgravninger at blot 5 meter jord kan komprimere lag
til en næste fast "kage" af fedtrester.

Uenig?

Hvor?

(...)
>Lyder det sandsynligt ?

Som ovenstående viser, nej.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 04-02-07 20:13

On 4 Feb., 20:02, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> [...]
> de nederst lag, er dette givet alt for højt sat, da vi - som tidligere
> nævnt - ved fra andre udgravninger at blot 5 meter jord kan komprimere lag

Hr. Krogh. Stop kidding. Stop kidding me. 14 lig pr 1x1x1 meter kræver
mere end en damptromle -
Noget der minder om vores kværnere til biler -

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 20:25

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)
> Som ovenstående viser, nej.

>Hr. Krogh. Stop kidding. Stop kidding me. 14 lig pr 1x1x1 meter kræver mere
end en damptromle -

Forklar venligst. Vi taler ikke om at ligene skal presses ned i kuber på
1x1x1 meter. Vi taler om den relative udnyttelse af volumen.

Så hvorfor er det urealistisk?

mvh

Thomas Krogh