DR er ikke farvet.... (hvis man er farvebl~
Fra : N_B_DK

Dato : 30-01-07 13:54

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5975625.html

Danmarks Radio har samarbejdet med den yderste venstrefløj i forbindelse med
dokumentarfilmen 'Den hemmelige krig', skriver Nyhedsavisen.

En gennemgang af sagen viser, at Enhedslistens forsvarsordfører Frank Aaen
har hjulpet DR-dokumentarens instruktør Christoffer Guldbrandsen med at
forsøge at tvinge oplysninger ud af forsvaret og Forsvarsministeriet.
Blev Guldbrandsen nægtet adgang til hemmelige oplysninger, brugte Frank Aaen
i flere tilfælde sin ret som medlem af Folketinget til at stille de samme
spørgsmål.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Egon Stich

Dato : 30-01-07 15:11

> [...]
Aaen
> i flere tilfælde sin ret som medlem af Folketinget til at stille de samme

Ja, det er jo trist, når myndighederne ikke sådan lige kan lægge låg på¨.

Ligesom det er trist, at nogen kan finde på at dele sandheden op efter
farve.

Egon

Fra : wilstrup

Dato : 30-01-07 18:36

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Ja, det er jo trist, når myndighederne ikke sådan lige kan lægge låg på¨.
>
> Ligesom det er trist, at nogen kan finde på at dele sandheden op efter

Det er ikke noget nyt at journalister samarbejder med politikere for at få
svar på spørgsmål, som magthaverne ellers ikke vil give - og d'herrer
journalister Fogt og Andersen er vist heller ikke helt fine i kanten -læs
mine kommentarer og dokumentation i tråden: Klynk og jammer fra
journaliststanden. - her dokumenteres det at de pågældende journalister vist
ikke selv har helt rent mel i posen, at S. Andersen i øvrigt var ansat på JP
og skrev en løgnagtig artikel om en prostitueret, der hævdede at være blevet
misbrugt af en bestemt politimand og hvilke konsekvenser det fik, samt
journalistens egne kommentarer nu da han ikke længere er ansat på
JyllandsPesten.

Fra : Martin

Dato : 30-01-07 15:29

On 30 Jan., 15:11, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:

> Aaen
>
> Ja, det er jo trist, når myndighederne ikke sådan lige kan lægge låg på¨.
>
> Ligesom det er trist, at nogen kan finde på at dele sandheden op efter
> farve.

Der er ikke noget forkert i at en journalist en sjælden gang
samarbejder med Fanden selv for at skaffe oplysninger. - Det er først
når man ser dette samarbejde i et større perspektiv at det kan blive
suspekt.

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 30-01-07 17:13

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

samarbejder med Fanden selv for at skaffe oplysninger. - Det er først
når man ser dette samarbejde i et større perspektiv at det kan blive

Du mener hermed i det perspektiv, at det kan afsløre borgerligt fifleri?

Der er jo ikke nogen, med forstanden i behold, der ikke kan se, at
regeringen har en rigtig grimmer sag.
Som de nu, desværre med hjælp fra deres klakører, "afleder" med den vanlige
sang om "røde lejesvende".

Der er kun een vej ud af dette søle:
En undersøgelse af hele affæren.

MVH
Egon

Fra : Martin

Dato : 30-01-07 18:24

On 30 Jan., 17:13, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:
> "Martin" <mlar...@post7.tele.dk> skrev

> Du mener hermed i det perspektiv, at det kan afsløre borgerligt fifleri?

Nej, det der menes er at det bliver suspekt når man KUN samarbejder
med Fanden. Det fører til manipulation, da Fanden er ond og forblinder
sine røde tilhængere.

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 30-01-07 19:57

> [...]
Nej, det der menes er at det bliver suspekt når man KUN samarbejder
med Fanden. Det fører til manipulation, da Fanden er ond og forblinder

Tænk, jeg har lige den modsatte oplevelse med den salgs.
Nemlig at det brune højre konsekvent arbejder sammen med korrupte og
egennyttige kapitalistsvin,og derfor til stadighed er igang med ufattelige
bedragerier.
Når så noget om dette slipper ud, skriger hele koret:
Det er de røde, de røde, de røde----

Hvis nogen laver en liste over hvilke politiske personer, der i gennem de
sidste 50 år er blevet taget med bukserne nede, kandu være helt sikker på,
at de brune har flest deltagere på denne festlige liste.

Nu har vi også lige set, hvorledes de brune, for at tilgodese deres
kapitalistvenner, har bedraget danske pensionsopsparere.

MVH
Egon

Fra : Martin

Dato : 30-01-07 22:42

On 30 Jan., 19:56, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:

> Hvis nogen laver en liste over hvilke politiske personer, der i gennem de
> sidste 50 år er blevet taget med bukserne nede, kandu være helt sikker på,
> at de brune har flest deltagere på denne festlige liste.

Det er da også mere interessant at have guld i bukserne end noget
brunt.

> Nu har vi også lige set, hvorledes de brune, for at tilgodese deres
> kapitalistvenner, har bedraget danske pensionsopsparere.

Har du nu fået ømme følelser for pensionskapitalister? - har du helt
mistet sammenhængskraften?

Mvh
Martin

Fra : ThomasB

Dato : 31-01-07 01:51

N_B_DK skrev:
> [...]
> oplysninger, brugte
> Frank Aaen i flere tilfælde sin ret som medlem af Folketinget til at

Mit gæt er at det hele er et Anders Fogh spinnummer.

AFRs tidligere spindoktor har været med ind over. Guldbrandsen har tidligere
arbejdet for AFR.

Guldbrandsen har ladet Aaen tro at de samarbejder. Guldbrandsen har bevidst
overdrevet, manipuleret og smurt så tykt på, at AFR nu har mulighed for at
så tvivl om venstrefløjen og DRs troværdighed.

Ganske godt udtænkt.