Vi blir kloge for at charmere kvinder
Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-07 02:04

Vi blir kloge for at charmere kvinder

Det handyr, der har præsteret yngelplejegavnligt territorie, bolig og
indtægts-stabilitet vil alt andet lige lettere få børn, hvilket er mål
i naturen - som vi er en del af.

Dyr er fokuseret på de materielle typer sexappeal, styrke og
madrigelighed, men mennesket har opnået gevinster ved åndelige
frembringelser, så hos os kan smag, charme, stil, skønhed, frihed for
selvmodsigelse=sindsygdom og anden subtil luksus blive vigtigst.

Beskedenhed og tillært hjælpeløshed gør dig sindsyg

Kampen mod sindsygen er kampen mod fremmedgørelse

Lader man sig indfange i den modedille som det er, at have ondt af
svage og yde dem hjælp hen over hovedet på dem, uden at lade dem købe
og vælge selv, så kan men let gøre de svage endnu svagere.

Så vil man på sit dødsleje eller før, indse eller fornemme at man
handlede skadeligt, også selvom det gav prestige, da man førte sig
frem som do-good'er.

Den statslige belønning af ynk-moral er ofte skrivebordsteoretisk og
fuld af fejl-logik, men sanselighed, intuition, markedsfrihed kan være
god stil og give mere samlet lykke

Når elitære snobbede smagsdommere skifter fra modesag til modesag
opstår der ikke kontinuitet i livet, dvs man bliver fremmedgjort og
rammer hovedet ind i en mur og forstår ikke sit liv

Tabere forvirres til dårlig situationsfornemmelse af indlæring, som er
forskruet og ikke drevet af lyst.

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-01-07 23:25

> [...]
> frembringelser, så hos os kan smag, charme, stil, skønhed, frihed for
> selvmodsigelse=sindsygdom og anden subtil luksus blive vigtigst.

Tja der er jeg så nok lodret uenig med dig Bo.
Jeg bliver klog fordi det er p... fet at være ekspert på et eller flere
områder, udelukkende for min fornøjelses skyld.

Jeg er langt bedre til at charmere kvinder med platheder og
carlsmart-bemærkninger end med dybdeborende intelektuelle spidsfindigheder.

Mvh. Brian

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-01-07 02:38

Brian Olesen <nomail@please.dk> wrote:

> Jeg er langt bedre til at charmere kvinder med platheder og
> carlsmart-bemærkninger end med dybdeborende intelektuelle spidsfindigheder.

Måske fordi de færreste kvinder gider at have en intelligent mand, men
hellere vil have en hvis Dankort de kan lænse.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-01-07 13:30

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Måske fordi de færreste kvinder gider at have en intelligent mand, men
> hellere vil have en hvis Dankort de kan lænse.
>
> -- Selvfølgelig vil de det. *ggg*
Dog er der sikkert en statistisk sammenhæng mellem inteligens og indkomst,
uden det er noget jeg ved noget om.
Men de lækre sild går i hvert fald ofte hjem med nogle værre storskrydende
skvadderhoveder, når man er i byen. *gg*

Men alt afhænger jo også af, hvilket miljø vi snakker om.

Mvh. Brian

Fra : ThomasB

Dato : 29-01-07 00:14

"Peter Bjørn Perlsø" skrev:

> Måske fordi de færreste kvinder gider at have en intelligent mand, men
> hellere vil have en hvis Dankort de kan lænse.

Lige præcis den holdning er med til at fastholde mennesker i nogle negative
roller - især kvinderne.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-07 08:48

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> wrote in message

> Tja der er jeg så nok lodret uenig med dig Bo.

Det er sexet at være uenig med mig, bliv du hellere ved med det
Hvis du vil gå efter bolden, så overvej om lodretheden i din uenighed
ikke flader ud hist og her, og dele af de 8 linier du citerer, er du
for klog til at være uenig i - måske det er tonen og
ord-firkantetheden du frygter kunne smitte af på dit charme-image og
kun det?

> Jeg bliver klog fordi det er p... fet at være ekspert på et eller
> flere områder, udelukkende for min fornøjelses skyld.

"Videbegær er kun forfængeligehed Oftest vil man kun vide noget for at
kunne tale om det. Pascal

I EB idag erklærer Michal Moritzen at han har ikke ambitioner om at
blive folkeeje som sin far og skuespillerkollega Henning Moritzen. Det
hedder klædelig beskedenhed. Som måske også du lider af, hvis du
afviser at dit videbegær er ikke kun "l'art pour l'art". Der må godt
falde lidt indtægter af og dermed lidt dametække. Why not. Men det
lyder ikke pænt at man søgte forfængelighedens platte mål, direkte. Og
sådan er kvinder også jvf følgende perle:

" Ingen kvinde gifter sig for pengenes skyld. Det er alle
kloge nok til inden de gifter sig med en millionær, at blive forelsket
i ham". Cesare Pavese

Nu har jeg coachet dig mht at gennemskue dine selvbedrag, kender du
nogen der kan coache irriterende mig til at kunne få banklån i min
enorme friværdi - her har jeg et problem - måske jeg ikke har
normalitetsselvbedrag nok og det gør banker utrygge ved mig. Ring
35861000

> Jeg er langt bedre til at charmere kvinder med platheder og
> carlsmart-bemærkninger end med dybdeborende intelektuelle
> spidsfindigheder.

Her på vor ng-mande-bodega er dine carlsmartbemærkninger om at kvinder
er bare for nemme at dybdebore med platte IQ-spidsdindigheder
velplaceret.
Men alle vil vi allerhelst realisere os selv og blive mere
indsigtsfulde end nogen anden mand, og opnå forelskelse fra en næsten
lige så klog pige der forstår at værdsætte at vi er kravlet til tops
på alvidenhedens Mount Everest.

Ha en go og intellektuelt skarp skore-søndag

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-01-07 13:35

> [...]
> til at være uenig i - måske det er tonen og ord-firkantetheden du frygter
> kunne smitte af på dit charme-image og kun det?

Hmm i hvert fald kan jeg godt se en vis logik i noget af det, men problemet
er, at det er for firkantet formuleret.

> "Videbegær er kun forfængeligehed Oftest vil man kun vide noget for at
> kunne tale om det. Pascal

Ja ham er der jo stor grund til at respektere.

> [...]

> " Ingen kvinde gifter sig for pengenes skyld. Det er alle kloge
> nok til inden de gifter sig med en millionær, at blive forelsket i ham".

Skummelt citat, som jeg ikke forstår.

> [...]
> friværdi - her har jeg et problem - måske jeg ikke har
> normalitetsselvbedrag nok og det gør banker utrygge ved mig. Ring 35861000

lol
Bankrådgivere er en art for sig.

Mvh. brian

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-07 15:36

> Skummelt citat, som jeg ikke forstår.

Kvinder vil ikke have ry for at være golddiggers.
Så når de fornemmer at her er a good catch så gejler de sig op til
forelskelse, hvilket smigrer millionæren, og de forelsker sig i
hinanden - ægte og romantisk - syns de, syns alle

Kynisk desillusioneret BrianOlesenBoWarming analyse af de faktiske
forhold i stålindusrien er jo ikke særlig sexet

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-01-07 12:52

> [...]
> forelskelse, hvilket smigrer millionæren, og de forelsker sig i
> hinanden - ægte og romantisk - syns de, syns alle

Din tålmodighed med alle denne verdens Brian'er gør dig ære.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-01-07 12:50

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Tja der er jeg så nok lodret uenig med dig Bo.

Selvfølgelig er du det, Brian.

> Jeg bliver klog fordi det er p... fet at være ekspert på et eller
> flere områder, udelukkende for min fornøjelses skyld.

Du bærer dit navn med stolthed.

> Jeg er langt bedre til at charmere kvinder med platheder og
> carlsmart-bemærkninger end med dybdeborende intelektuelle
> spidsfindigheder.

You could have fooled me.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-07 18:58

Bo Warming wrote:

Hvordan var det at have besøg af bøø i weekenden Bo ???

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-07 19:36

"JENS" <.> wrote in message
> Bo Warming wrote:
>

> Hvordan var det at have besøg af bøø i weekenden Bo ???

Ikke forstået. Hvad/hvem er "bøø" ?

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 20:07

Bo Warming wrote:
> "JENS" <.> wrote in message

> Ikke forstået. Hvad/hvem er "bøø" ?

bøø m m

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-07 23:40

"JENS" <.> wrote in message

> bøø m m

Du mener Bo M. Mogensen? Han er i Thailand.
Hvorfor spørger du ikke FORSTÅELIGT.?

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-07 23:38

Bo Warming wrote:
> "JENS" <.> wrote in message

> Du mener Bo M. Mogensen? Han er i Thailand.
> Hvorfor spørger du ikke FORSTÅELIGT.?

Hvordan var det at have besøg af bøø m m i weekenden Bo ???

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-07 02:38

"JENS" <.> wrote in message

> Hvordan var det at have besøg af bøø m m i weekenden Bo ???

Som sagt er han i Thailand - ændrede planer, kom ikke, men jeg glæder
mig til at han tager foto for mig og låner mig DVD efter sin
pludseligt vedtagne udenlandsrejse

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-07 18:45

Bo Warming wrote:
> "JENS" <.> wrote in message

> Som sagt er han i Thailand - ændrede planer, kom ikke, men jeg glæder
> mig til at han tager foto for mig og låner mig DVD efter sin
> pludseligt vedtagne udenlandsrejse

bøø er IKKE gået igang med sin "rejse" til "thailand" endnu, og hvis bøø har
haft en DVD, er den enten blevet stjålet nu, eller også er det noget gammelt
lort som han ikke kan afsætte på christiania.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-02-07 20:14

On Thu, 1 Feb 2007 18:45:20 +0100, "JENS" <.> wrote:

>bøø er IKKE gået igang med sin "rejse" til "thailand" endnu, og hvis bøø har
>haft en DVD, er den enten blevet stjålet nu, eller også er det noget gammelt
>lort som han ikke kan afsætte på christiania.

her holder jens sig ikke tilbage - han skriver det forholder sig sådan
og sådan om ting han godt nok ikke aner noget om , jenses uvidenhed
har dog ikke stoppet ham indtilvidere og skulle han forlade sig på det
han ved - så ville der ikke være noget at skrive om.

jens har en ide om Christiania hvor jeg har været 2 gange på 10 år og
det kunne da være spænende her at spørge ind til jens om hvad
forestillinger han gør sig om denne by del om han har været der og
hvad hans meinger er om han dog har nogen ....

uagtet der ikke er stillet nogen spørgsmål - vil jens oplagt og for at
bevare traditionen angivligt skrive : "svar nu bare ...!"

--
MvH Bo M Mogensen
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-07 04:16

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
>
> uagtet der ikke er stillet nogen spørgsmål - vil jens oplagt og for at
> bevare traditionen angivligt skrive : "svar nu bare ...!"

sjovt du ellers flere gange har "skrevet" om dine ture på christiania, men
dem kan du vel ikke huske vel bøø ????

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-02-07 06:06

On Fri, 2 Feb 2007 04:15:34 +0100, "JENS" <.> wrote:

>sjovt du ellers flere gange har "skrevet" om dine ture på christiania, men
>dem kan du vel ikke huske vel bøø ?

jeg var der en gang efter scors jule kom sammen - og det skrev jeg om
men flere gange - så må du finde de andre gange ...

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 10:19

Bo M. Mogensen wrote:

> jeg var der en gang efter scors jule kom sammen - og det skrev jeg om
> men flere gange - så må du finde de andre gange ...

kan du nu ikke huske dine ture til christiania mere bøø ???

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-02-07 18:30

On Sat, 3 Feb 2007 10:19:27 +0100, "JENS" <.> wrote:

>kan du nu ikke huske dine ture til christiania mere ...

hvis du læser det jeg har skrevet så vil du se at jeg har svaret dig
på det

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-07 15:08

Bo M. Mogensen wrote:

> hvis du læser det jeg har skrevet så vil du se at jeg har svaret dig
> på det

hvor ??

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-02-07 10:51

On Wed, 31 Jan 2007 23:38:21 +0100, "JENS" <.> wrote:

>Hvordan var det at have besøg af bøø m m i weekenden Bo ???

her er vi så oppe i mod og sammen med Jenses evne til den svære proces
at modtage bearbejde og konkludere ud fra en information på rejsen fra
info til resultat og endegyldig konklusion .....

BW skriver til Jens at jeg er I Thailland - hvorfor et besøg ikke har
været praktisk muligt.

at det så skulle være på det rene slår ikke jens ud

han spørger såmænd bare igen om noget der er blevet svaret på og det
vil jens nok gøre mange gange endnu - måske med varitionen "svar nu
bare" som også er en sætning der findes i Jens sparsomme begrebs
verden - at der ikke er noget umidelbart samenhæng i mellem hvad jens
læser eller for læst højt svare/forstår gør det bare i sig selv til
såre spænende læsning.

en ny læser af ***jens**** vil angiveligt side og tænke er manden
idiot og der ligger svaret lige for : ja det er han !

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-07 18:47

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
>
> en ny læser af ***jens**** vil angiveligt side og tænke er manden
> idiot og der ligger svaret lige for : ja det er han !

bøø du er da ikke begyndt på din "LSD-rejse" til thailand endnu ????

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-02-07 20:17

On Thu, 1 Feb 2007 18:47:11 +0100, "JENS" <.> wrote:

>bøø du er da ikke begyndt på din "LSD-rejse" til thailand endnu ?

hvad er en LSD rejse ?
hvad sker der ( jeg ved det ikke ) går den nogen steder hænd ?
efter som du skriver om det må man formode du ved hvad du taler om
jens ved du selv hvad du taler om ?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-02-07 01:27

Bo M. Mogensen wrote:

> hvad er en LSD rejse ?
> hvad sker der ( jeg ved det ikke ) går den nogen steder hænd ?
> efter som du skriver om det må man formode du ved hvad du taler om
> jens ved du selv hvad du taler om ?

En LSD rejse som man ved hvad er og hvor går hen, er ikke en rigtig LSD
rejse.

Det stemmer meget godt med dine forklaringer til BW med Bornholm og
Thailand.

Herregud ... Der er jo kun den halve jordklode til forskel

/FL

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-07 04:12

Bo M. Mogensen wrote:

> hvad er en LSD rejse ?
> hvad sker der ( jeg ved det ikke ) går den nogen steder hænd ?
> efter som du skriver om det må man formode du ved hvad du taler om
> jens ved du selv hvad du taler om ?

du kan finde det hele på google hvis du ikke kan huske din sidste
"LSD-rejse"...

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-02-07 06:04

On Fri, 2 Feb 2007 04:11:56 +0100, "JENS" <.> wrote:

>du kan finde det hele på google hvis du ikke kan huske din sidste
>"LSD-rejse"...

jeg har aldrig været på en sådan rejse du siger jeg har også må du jo
forklare hvad du mener - hvis der ligger noget på google så må du jo
komme frem med det.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 10:04

Bo M. Mogensen wrote:

> jeg har aldrig været på en sådan rejse du siger jeg har også må du jo
> forklare hvad du mener - hvis der ligger noget på google så må du jo
> komme frem med det.

du kan vel huske den startet i hundegruBBen med at du ikke kunne huske du
skulle have et pas til rotten ????

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-02-07 18:28

On Sat, 3 Feb 2007 10:03:33 +0100, "JENS" <.> wrote:

>du kan vel huske den startet i hundegruBBen med at du ikke kunne huske du
>skulle have et pas til hunden ????

at du kun har begrebet mindre dele af en helhed er der ikke noget nyt
i - du bruger din hjerne så godt som du kan og den kan kun rumme så og
så meget - hvad gør de større samenhæng altid falder til jorden men
jeg kan komme med en forklaring som du sikkert ikke vil begribe :

Det har jeg da nu aldrig været i tvil om og der var såmænd heller ikke
nogen problemer med at få hende med med de vaciniationer hun havde -
problemet var at få hende ind igen fordi der skal tages en blod prøve
for at rabias vacinationen virker og der skal gå 90 dage fra den er
taget til man kan få kræet med ind i landet igen , hvorfor jeg ikke
tog hende med - det har så sener vist sig man kan få hende ind på
dispensasion som man for - men hunden må så ikke komme i kontakt med
andre hunde ind til de 90 dage er gået og det skal man så skrive under
på tro og love at det kommer den ikke - men jeg brød mig bare ikke om
, det her måske ved at få dispensasion og måske ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-07 15:07

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> så meget - hvad gør de større samenhæng altid falder til jorden men
> jeg kan komme med en forklaring som du sikkert ikke vil begribe :

prøv nu bare bøø...

> [...]
> på tro og love at det kommer den ikke - men jeg brød mig bare ikke om
> , det her måske ved at få dispensasion og måske ikke.

og når man hedder bøø m m får man da sådan en disp. uden problemer ikke ????

Fra : ThomasB

Dato : 28-01-07 23:24

> Vi blir kloge for at charmere kvinder

Stort set alt hvad vi gør, er for at få fisse/pik.

Det erkendte selv Jens Jørgen Thorsen - "Jeg maler for at få fisse"