Andet multimedie
bentjuul 3670
Firewire vil ikke finde DV Camcorder
Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 29-06-01 21:10

Hej NG
Jeg har investeret i et Firewire kort og har installeret dette. Det bliver
installeret uden konflikter i Win98. Men der er ikke meget liv når jeg
sætter mit DV kamera på.

Er der nogen som ved lidt omkring dette, kan det evt. være mit DV som er
låst både på ind og ud med hensyn til DV signal ? Det er en Canon MV10.

vh
Svend-E

Fra : Peer Olesen

Dato : 30-06-01 01:52

Hej
Prøv evt. at stille spørgsmålet i uk.rec.video.digital for der er der mange
med den viden du efterspørger.
vh
Peer

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~