Muslimske tæskehold
Fra : Mark Jensen

Dato : 25-01-07 16:41

Hvor er det dog bekymrende at læse dagens aviser og konstatere at
ytringer fremsat i blade er blevet mødt af muslimske tæskehold.

Henrik Qvortrup sagde disse vise ord

"Er det ikke værd at holde fast i at profettegningerne var det rene
vand sammenlignet med den forhånelse andre religioner har været udsat
for - ikke mindst fra muslimsk side"

Hvorefter 2 muslimske mænd troppede op ved hans bopæl og lovede ham
tæsk.

Flemming Rose bor hemmeligt sted nu, og flere af hans navnefæller har
fået grimme trusler.

Der er ikke noget at sige til at mange føler at vores frihed bliver
ødelagt af muslimske mørkemænd som ikke kan tåle ytringsfriheden.

Det er godt at netop Rose, Qvortrup og Khader ikke er typer man kan
kue, men det er med den konstante fare at blive mødt af folk der vil
dem til livs eller invalidere dem fysisk.

Fra : Kert Rats

Dato : 25-01-07 17:20

"Mark Jensen" <none@available.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kue, men det er med den konstante fare at blive mødt af folk der vil
> dem til livs eller invalidere dem fysisk.

Netop derfor bør regeringen bakke op om sanering af integrations-massen: Ud
med de kriminelle!!

Venligst

Kert Rats

Fra : Thunderbird

Dato : 26-01-07 22:37

Mark Jensen skrev:

> Henrik Qvortrup sagde disse (?) ord

Der er vist mange der så denne parasit monteret med en ordentlig
røvfuld. At det så kommer på denne måde, får ikke mit pis i kog

Fra : Mark Jensen

Dato : 27-01-07 00:05

On Fri, 26 Jan 2007 22:37:08 +0100, Thunderbird <not@home> wrote:

>Der er vist mange der så denne parasit monteret med en ordentlig
>røvfuld. At det så kommer på denne måde, får ikke mit pis i kog

Ja ækel vold har altid været de mest uintelligente personers metoder,
når de har mødt holdninger de ikke brød sig om.

Det er virkelig noget vi skal til livs. Og det bliver selvfølgelig
ikke et hak bedre når det er ikke-muslimer der taler for vold.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-01-07 03:21

Mark Jensen <none@available.dk> wrote:

> Hvor er det dog bekymrende at læse dagens aviser og konstatere at
> ytringer fremsat i blade er blevet mødt af muslimske tæskehold.

Tæskehold er indbegrebet af fascisme. Vi kan således konkludere at en
del muslimer, ikek mindst her til lands, er fascist-spirer.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-07 03:44

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Tæskehold er indbegrebet af fascisme. Vi kan således konkludere at
> en
> del muslimer, ikek mindst her til lands, er fascist-spirer.

Netop. Og er man almindelig københavner og ringer til politiet at en
nabo er trængt ind i dit hjem og har slået på dig, så svarer den
vagthavende meget pædagogisk at tiden er løbet fra at politiet går op
i det

Du skal først skaffe skadestue-dokumentation for alvorlig lemlestelse
og så - hvis du har venner højere oppe - måske politiet ankommer. Og
giver op. For de er primært sikkerhedsnet vedr Antonio Curra
superkatastrofer som jurister elsker.

Og når rigtig borgerkrig bryder ud, er de totalt magtesløse, hvis ikke
mere elektronisk overvågning tillades.

Fra : @

Dato : 28-01-07 10:31

On Sun, 28 Jan 2007 03:20:39 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Tæskehold er indbegrebet af fascisme. Vi kan således konkludere at en
>del muslimer, ikek mindst her til lands, er fascist-spirer.

korrekt

de muhamedanere og her sidst deres danske medløbere som overfalder
fredelige mødedeltagere er de helt direkte arvtagere efter nazisternes
brunskjorter

/Albert Camus/