Mere mystik. men nu - So
Fra : Patruljen

Dato : 23-01-07 01:41

Samme problemstilling som Treblinka. Belzec.

Et enkelt regnestykke. Er det værre end S - toget i myldretiden -
Hvordan kan så mange mennesker begraves på så lidt plads ?

http://www.youtube.com/watch?v=hzIO8QYSC64

Denher fortæller også lidt om vores forsvundne grave. Hvad skal vi
tro ?

http://www.youtube.com/watch?v=UYK1TBbEl1o

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-07 03:16

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

[...]

BW: En berømt episode da briterne erobrede Indien var THE BLACK HOLE
IN CALCUTTA - halvtreds af deres soldater mastes ind i meget lille
fængselsrum med tremmevindue dvs ilt nok , og halvdelen var døde næste
morgen - af stress

Jøder var kuede og havde heller ikke nosser til at vælge overlevelse -
det kunne nazierne ikke altid vide.

Da danske jøder skulle op på skib til Tyskland okt 1943 statuerede man
med held og humant et eksempel for at holde antal danske frihedskæmper
nede
og de måtte kravle op af rebstige af fragtskibssiden, og med lang
bambusstang med krog om nakken på den opkravlende sikrede men mod
fald. Sådan klarer matroser det og det kunne jøderne problemfrit - men
de 10% af de danske jøder, der døde, døde altovervejende af stress,
psykosomatik, infektion i de næste par uger for rutinen var, at man
kun gad folk, der evnede at arbejde De få danske jøder der døde var
næsten alle over 60 år.

De tyske søfolk vidste ikke at alle danske jøder var fritaget totalt
for tvangs-arbejde

"Tillært hjælpeløshed" er delårsag til megen død.
Dengang og nu. Per Kålund har som amtsborgmester indrømmet, at når man
lader gamle patienter på hospital skifte afdeling, dør mange af det og
der bliver plads til andre. Plejeboskandalen dyssedes ned, men var nok
om det samme. Folk der er venneløse har det slemt hos det offentlige.
Privatiser så ting kan ske ærligt.

Fra : ThomasB

Dato : 24-01-07 15:05

> [...]
> deres soldater mastes ind i meget lille fængselsrum med tremmevindue dvs
> ilt nok , og halvdelen var døde næste morgen - af stress

Du aner tydeligvis ikke hvad du taler om.

Det var 146 fanger og 123 fanger døde.

Fangehullet var beregnet til maks 4-5 personer og fangerne var mast sammen
så døren næsten ikke kunne lukkes.

> Jøder var kuede og havde heller ikke nosser til at vælge overlevelse - det
> kunne nazierne ikke altid vide.

Så hvis jeg knalder dig en på låget og du dør, kan jeg fritages for ansvar
fordi jeg ikke kunne vide du var en svækling?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-07 15:41

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> [...]
>
> Så hvis jeg knalder dig en på låget og du dør, kan jeg fritages for
> ansvar fordi jeg ikke kunne vide du var en svækling?

ATgøre sig til dommer over hvad der sker under en krig er latterligt

Fra : ThomasB

Dato : 24-01-07 19:47

> ATgøre sig til dommer over hvad der sker under en krig er latterligt

Du dømmer jøder i koncentrationslejre til at være døde af psykosomatiske
årsager. Du er dommer, du er latterlig.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-07 20:36

> Du dømmer jøder i koncentrationslejre til at være døde af
> psykosomatiske årsager. Du er dommer, du er latterlig.

En dommer uddeler straffe. JEg oplyser hvad jeg anser for det mest
realistiske gæt

Kan du huske din kilde vedr Calcutta-fængsels-mareridtet (og evt
årstallet og om kvælning kan have medvirket til dødsfaldene)?

Fra : ThomasB

Dato : 25-01-07 00:09

> En dommer uddeler straffe. JEg oplyser hvad jeg anser for det mest
> realistiske gæt

Når jeg dømmer andre mennesker, anser jeg det også det "det mest realistiske

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Hole_of_Calcutta

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-07 02:14

> Når jeg dømmer andre mennesker, anser jeg det også det "det mest
> realistiske gæt".

Den interessante forskel er at du er straflliderlig og ønsker at
selvom Tyskland ved fredsslutning 1945 havde afgivet landområder med
tysk flertal som AFTALT ENDEDYLDIG straf, så ønsker du vedvarende ny
hævnstraffe.og kan ikke få nok af sadistisk sparken på en fjende der
ligger ned

Jeg dømmer ikke men ønsker at se frem og skabe størst mulig lykke for
flest
Krigsforbryderstraffe har aldrig mindsket krigsforbrydelser i den
efterfølgende tid - se hvordan shiaer og sunnier er upåvirket af
Golfkrig1-straffen. Pinochet torturerede ikke mindre af angst for
straf. osv osv

Fra : ThomasB

Dato : 25-01-07 02:36

> Den interessante forskel er at du er straflliderlig

Strafliderlig? Nu må du satme stoppe, Bo. Jeg er ligeglad med straf - jeg er
også ligeglad med om der blev dræbt 2 eller 6 millioner jøder under WWII.
Det er helt umuligt at afgøre 60 år efter.

At du prøver at minimalisere, fortæller mere om dig end jeg tror du vil
erkende.

> [...]
> efterfølgende tid - se hvordan shiaer og sunnier er upåvirket af
> Golfkrig1-straffen. Pinochet torturerede ikke mindre af angst for straf.

Nu har du snart skrevet straf 50 gange indefor nogle timer. Jeg taler
overhovedet ikke om at straffe.

Fra : Patruljen

Dato : 25-01-07 13:20

On 25 Jan., 02:35, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> [...]
> Det er helt umuligt at afgøre 60 år efter.
>
> At du prøver at minimalisere, fortæller mere om dig end jeg tror du vil

De links, der er sat ind for henholdsvis Treblinka, Belzec og Sobibor,
fortæller sin egen hostorie. Og efter den er det vanskeligt, fortsat
at mene, de officielle tabstal er korrekte.

Eller du kan måske forklare - regnestykkerne ?

Venligh hilsen Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 25-01-07 20:23

Patruljen skrev:

> De links, der er sat ind for henholdsvis Treblinka, Belzec og Sobibor,
> fortæller sin egen hostorie. Og efter den er det vanskeligt, fortsat
> at mene, de officielle tabstal er korrekte.

Hvilken interesse har du i at så tvivl om antallet af dræbte jøder under
WWII?

> Eller du kan måske forklare - regnestykkerne ?

Nej jeg kan ikke forklare regnestykkerne.