Belønning!
Fra : Pistolprinsen

Dato : 20-01-07 14:16

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article262953.ece

Nåh, jeg kan se at Allan har givet ham, den velfortjente belønning for hans
hykleriske ufald mod os "vantro" !

En ynkelig, smertefuld, vanære, pinefuld død!
Ikke meget martyr over den skæbne!

Det har han sgu' godt af - det _SVIN_!

(Nej, hvor gjorde det godt)

Pistolprinsen

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 20-01-07 15:03

PLONK!

Fra : E.M.

Dato : 20-01-07 15:34

"Pistolprinsen" <Sp@m.No> skrev i en meddelelse
> [...]
> hans hykleriske ufald mod os "vantro" !
>
> En ynkelig, smertefuld, vanære, pinefuld død!

Jeg bryder mig bestemt heller ikke om svinet, men derfra og så til at fryde
sig over at han har fået kræft, synes jeg dog der er et stykke vej, hvis du
nogensinde har oplevet en kræftpatient i den sidste fase af livet, tror jeg
du vil give mig ret, det er ikke noget jeg ville ønske min værste fjende.

E.M.

Fra : kk

Dato : 20-01-07 16:03

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tror jeg du vil give mig ret, det er ikke noget jeg ville ønske min værste

Enig, må hans Gud være med ham!

mvh
kk

Fra : Jim

Dato : 20-01-07 17:10

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Enig, må hans Gud være med ham!

Og det i en fart....

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-01-07 20:07

On Sat, 20 Jan 2007 16:02:44 +0100 "kk" <kru@nospammail.dk> sent the
following smoke signals:

>Enig, må hans Gud være med ham!

Så du ønsker altså at Allah også får kræft...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : kk

Dato : 20-01-07 21:30

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 10:03

> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

Det er en smagsløs vittighed: hvis du mener at hans Gud må være med ham,
betyder det i Hr. Jensens syge tankegang at det også betyder at hans Gud får
kræft (for at være "med" ham -) - er du med nu?

Fra : Kim2000

Dato : 21-01-07 10:11

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> betyder det i Hr. Jensens syge tankegang at det også betyder at hans Gud
> får kræft (for at være "med" ham -) - er du med nu?

Det kaldes ikke syg tankegang, det kaldes en vittighed der bare må ud, da
der ligefrem skriges på det.

mvh
Kim

Fra : /Peter

Dato : 21-01-07 10:33

> [...]
> ham, betyder det i Hr. Jensens syge tankegang at det også betyder at
> hans Gud får kræft (for at være "med" ham -) - er du med nu?

Sikken gang sludder, og hvordan kan en "gud" så lige gå hen og få kræft
af bar medlidenhed,
og hvis det er tilfældet overlever han sikkert, han har vel prøvet det
før - guden altså.

Men skide da være med AL, måtte han rådne op
i en afkrog af et afvaskningsrum blandt beskidte bækkener og lagener.

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 11:46

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Sikken gang sludder, og hvordan kan en "gud" så lige gå hen og få kræft af
> bar medlidenhed,
> og hvis det er tilfældet overlever han sikkert, han har vel prøvet det
> før - guden altså.

Jeg var godt klar over at du ikke fattede det, men jeg skal være så venlig
at forklare dig det på en anden måde. I Tyskland havde man en gang nogle
historier om en lurendrejer, Till Eulenspiegel eller Till Uglspil,der var
helten i europæiske folkebøger fra middelalderen.

Skikkelsen er gået ind i verdenslitteraturen som den respektløse skælm, hvis
lystige streger samtidig rummer en dybere mening. Richard Strauss har
komponeret et tonedigt over ham, Till Eulenspiegels lystige streger (1895).

En af historierne er om en mand, der sidder på en sten og græder
hjerteligt. Gud ser ham og går hen til ham og siger: kan jeg hjælpe dig?
Nej, siger manden, det kan ingen - jo, siger Gud -jeg kan, for jeg er den
gode Gud. Så svarer manden;: Jeg kommer fra Altona! - Så sætter Gud sig ned
ved siden af manden og græder med.

Måske bliver det endnu klarere nu? Eller...?

Fra : /Peter

Dato : 21-01-07 11:57

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Måske bliver det endnu klarere nu? Eller...?

Langt langt ude!

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 12:06

> Langt langt ude!

Ja, jeg ser at du er langt ude! Så kan jeg ikke hjælpe dig.

Fra : Kim2000

Dato : 21-01-07 12:03

> [...]
> Nej, siger manden, det kan ingen - jo, siger Gud -jeg kan, for jeg er den
> gode Gud. Så svarer manden;: Jeg kommer fra Altona! - Så sætter Gud sig

Og Altona er ???

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 12:07

> Og Altona er ???

En forstad til Berlin - opfattes som det dårligste sted at bo.

Fra : Kim2000

Dato : 21-01-07 12:13

> En forstad til Berlin - opfattes som det dårligste sted at bo.

I såfald LOL

mvh
Kim

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 12:17

> I såfald LOL

undskyld - jeg tog fejl - det er en bydel NV for Hamburg - jeg har haft
Berlinmuren inde på nethinden i forbindelse med en anden diskussion omkring
Øst-Vest-konflikten, kommunismen etc. Beklager.

SDE:

'Altona, tysk by NV for Hamburg og senere sammenbygget med denne.
Fiskerflækken Altona blev i 1600-t. udstyret med omfattende privilegier og
religionsfrihed. Det tiltrak nederlændere, tyske katolikker og sefardiske
jøder. Altona kom 1640 under den danske krone, fik 1664 købstadsrettigheder
og udviklede sig til Hamburgs konkurrent med betydelig søhandel og - under
Napoleonskrigene - smugleri. I slutningen af 1700-t. var Altona en af
Danmarks største byer; på den fornemme gade Palmaille opførte arkitekten
C.F. Hansen 11 store patricierhuse. Den første danske jernbane blev bygget
mellem byen og Kiel 1844. I 1867 tilfaldt Altona Preussen og blev i kraft af
industrialisering og frihavn en arbejderby; i 1937 blev den indlemmet i
Hamburg.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-07 13:12

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
> industrialisering og frihavn en arbejderby; i 1937 blev den indlemmet i

Ja, her tager SDE så fejl. Altona har mig bekendt aldrig været dansk.
Var den ikke bare en del af hertugøommet Holsten, der var i
personalunion med kongeriget Danmark indtil 1864? Og i øvrigt også i
personalunion med hertugdømmet Slesvig, der derudover var et len under
den danske konge - kongen var sin egen lensmand.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 13:37

> Ja, her tager SDE så fejl. Altona har mig bekendt aldrig været dansk.

Du tager som sædvanlig fejl - og når du nu er så glad for wikipedia, så kan
du selv konstatere at SDE har ret

http://da.wikipedia.org/wiki/Altona
Altona er en bydel i det nordveslige Hamborg og havde 2005 241.352
indbyggere og et areal på 78,3 km2.

1. april 1938 blev den indtil da selvstændige holstenske storby en del af
Hamborg. Altona grænser i syd og øst til Hamburg-Mitte, i nordøst til
Eimsbüttel og i nord og vest til Slesvig-Holsten

Altona var indtil 1864 en af det danske monarkis vigtigste havnebyer.
Monarkiets første jernbane, Altona-Kiel (Christian VIII. Østersø Jernbane),
åbnedes i 1844. Tabet af Altona nødvendiggjorde bygningen af Esbjerg Havn.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-07 15:46

> [...]

> åbnedes i 1844. Tabet af Altona nødvendiggjorde bygningen af Esbjerg Havn.

Det er ganske almindeligt at man omtaler det samlede
Danmark-Norge-Holsten blot som 'Danmark'. Det gør dog ikke at Holsten
var dansk i århundreder, blot at der var tale om en personalunion mellem
Kongeriget Danmark, Kongeriget Norge og Hertugdømmet Holsten.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pistolprinsen

Dato : 21-01-07 17:06

> Tabet af Altona nødvendiggjorde bygningen
> af Esbjerg Havn.

Deraf udtrykket: "En ulykke kommer aldrig alene"!

Fra : @

Dato : 21-01-07 14:02

On Sun, 21 Jan 2007 12:07:13 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

>En forstad til Berlin - opfattes som det dårligste sted at bo.

er Altona flyttet?

http://da.wikipedia.org/wiki/Altona

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 21-01-07 14:08

On Sun, 21 Jan 2007 14:02:27 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>er Altona flyttet?
>

>http://da.wikipedia.org/wiki/Altona

til Wilstrup

har nu set at du HAR flyttet Altona til rigtige placering

/Albert Camus/

Fra : /Peter

Dato : 20-01-07 17:18

> [...]

> hans hykleriske ufald mod os "vantro" !
>
> En ynkelig, smertefuld, vanære, pinefuld død!

Sammenlign de hadske (glædes-) udtryk over Laban og hans sygdom
og de fremmedes (glædes-) opførsel i danske gader ifm. 911.

Eneste modreaktion dengang var:
"Besind jer!"
Som blev brugt af Poul Narrøv Rasmussen.

og dengang drejede det sig om 3-4.000 mennesker,
nu drejer det sig om én person, der oven i købet er samfundsfjende nr.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-01-07 20:07

On Sat, 20 Jan 2007 14:16:22 +0100 "Pistolprinsen" <Sp@m.No> sent the
following smoke signals:

> [...]
>hykleriske ufald mod os "vantro" !
>
>En ynkelig, smertefuld, vanære, pinefuld død!

Mon ikke at han bare har forædt sig i nytårtorsk?

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...