Vi er alle lige
Fra : Thøger Simonsen

Dato : 18-01-07 11:11

Hvem gider læse din lange fremmedfjendske tekst? Vi er alle lige,
ligegyldigt hvad

Brug jødeprøven, og opdag, at muslimer lægges for had som jøder
gjorde før 2. verdenskrig. Hitler mente, som dig, at de ville
erobre verden og gøre os ikke-udvalgte folk til slaver.

Fra : Neuman

Dato : 18-01-07 11:13

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem gider læse din lange fremmedfjendske tekst? Vi er alle lige,
> ligegyldigt hvad

NEJ vi er IKKE lige. Simpelt eksempel: I så fald havde jeg ingen grund til
at anfægte dit postulat.

Fra : @

Dato : 18-01-07 17:14

On Thu, 18 Jan 2007 11:13:03 +0100, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

>"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
>>
>NEJ vi er IKKE lige. Simpelt eksempel: I så fald havde jeg ingen grund til
>at anfægte dit postulat.

plus

teksten var aldeles ikke fremmedfjendsk

langtfra endda

/Albert Camus/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-07 17:36

Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

> Hvem gider læse din lange fremmedfjendske tekst? Vi er alle lige,
> ligegyldigt hvad

Ja, lige for loven, men ikke lige i evner og holdninger.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-01-07 18:57

Thøger Simonsen wrote:
> Hvem gider læse din lange fremmedfjendske tekst? Vi er alle lige,
> ligegyldigt hvad

Hvad med om du rent faktisk prøvede at forholde dig til virkeligheden,
istedet for at forsøge at ignorere fakta ved at hælde fuldstændigt
intetsigende, fritsvævende floskler ud af ørene?

Problemet er jo netop at praktiserende muslimer tydeligvis IKKE opfatter os
ikke-muslimer som "medmennesker", men tværtimod som udryddelsesværdige
undermennesker. Nøjagtigt som nazister betragter jøder, hvis du da måtte
foretrække at blive i dèn analogi: Vi er - ved blot i det hele taget ikke at
ville være muslimer - dermed automatisk FJENDEN og dèt fuldstændigt uanset
hvad du så ellers i dine mærkelige misforståelser måtte tillægge muslimer af
værdier, herunder ikke mindst påfaldende kulturspecifikke sækulær-kristne(!)
vestlige værdier som "tolerance"!

Du har tydeligvis brug for at lære at kunne sætte dig ud over din egen
snævre kulturbaggrund, hvis du i ramme alvor tror at alle mennesker fra alle
kulturer og til hver en tid automatisk tænker ens, for det gør de jo altså
beviseligt ikke. (Tag nu f.eks. begivenhederne 11. september 2001, hvor man
desuden vidt og bredt kunne opleve muslimer, der ligefrem JUBLEDE, ganske
ligesom vi herhjemme har haft rigelig glæde af militant muhamedansk
massehysteri over 12 udmærkede satiretegninger i en dansk avis for et stykke
tid siden...)

Jeg fatter dermed ikke at du åbenbart har så pokkers travlt med at gøre dig
"lige" med erklærede islamofascister: Især da ikke, når vedkommende, du
stiller sig solidarisk med, direkte betragter dig som "uren" og "uværdig",
uanset hvor meget du så end ellers måtte slikke dem bagi og ensidigt
forsvare deres uhyggelige urimeligheder over for andre.

For så vidt "jødeprøven" angår, så skal jeg da gladeligt erindre dig om, at
jøder altså ikke fes rundt og bedrev storstilet terror imod vestlige civile
med tusindevis af dødsofre til følge i årene op til nazisternes Holocaust. I
det hele taget ønskede de sig dengang blot gennem den zionistiske bevægelse
at få deres eget land, men brugte - modsat nutidens psykopatiske
palæstinensere - meget langt hen ad vejen fredelige midler til dette. (Dog
greb jødiske bevægelser i Palæstina efter Anden Verdenskrig siden til
terror, sådan som det blandt andet skildres populært i romanen og filmen
"Exodus")

Hitler & Co. anvendte sig ikke desto mindre lystigt af åbenbare litterære
falsknerier såsom "Zions Vises Protokoller" til at opdigte obskure jødiske
konspirationer, der angiveligt skulle forestilles at styre Verden i det
skjulte og således stå bag yderst komplekse begivenheder som f.eks. Første
Verdenskrig og Wall Street-børskrakket i 1929: Heroverfor har vi altså idag
med navngivne muslimske personer at gøre, som fuldstændigt klart og direkte
gennem alle mulige elektroniske medier åbent erklærer at de - netop ifølge
de konkrete Korancitater, du så åbenbart slet ikke evner at forholde dig til
i din fornægtelse af problemet - går efter intet mindre end absolut islamisk
Verdensherredømme, hvilket de med alle midler - altså terror og alle mulige
andre former for politisk pression - prøver at gennemtvinge på bekostning af
alle civiliserede værdier. Og - som det angiveligt vil kunne ses i de
pågældende videoer fra de disse såkaldt "moderate" britiske moskeer - er det
altså ikke engang blot en kedelig reaktionær udvikling som udelukkende
foregår i deres egne tilbagestående hjemlande, men dertil også noget der
lige nu finder sted i Vesten, som de i skrivende stund er i fuld gang med at
kolonisere, godt hjulpet af folk, der angiveligt på baggrund af deres egne
mærkeligt masochistiske, kultursuicidive selvhadskomplekser ligefrem åbent
støtter disse islamofascister i destruktionen af denne "onde" vestlige
civilisation!

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 18-01-07 19:24

Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

> Brug jødeprøven, og opdag, at muslimer lægges for had som jøder
> gjorde før 2. verdenskrig. Hitler mente, som dig, at de ville
> erobre verden og gøre os ikke-udvalgte folk til slaver.

Jødeprøven er også blevet brugt i Berlingske Tidendes /Groft Sagt/ på
svenskerne, der overfylder danske universiteter ... Sikken et resultat

Morale: »Jødeprøven« er værdiløs.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 18-01-07 20:54

On Thu, 18 Jan 2007 19:23:42 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Jødeprøven er også blevet brugt i Berlingske Tidendes /Groft Sagt/ på
>svenskerne, der overfylder danske universiteter ... Sikken et resultat
>
>Morale: »Jødeprøven« er værdiløs.

husk lige på, at svenskere jo blot er tyskere forklædt som mennesker

/Albert Camus/

Fra : Per Rønne

Dato : 19-01-07 07:41

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> husk lige på, at svenskere jo blot er tyskere forklædt som mennesker

Hvis du tænker på den traditionelle svenske imperialisme og militarisme,
så er det ny tyskerne der er forklædt som mennesker. Det var gennem
1600-tallets svenske erobringskrige i Nordtyskland at den særlige
preussiske militærånd udvikledes - overført fra Sverige .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 18-01-07 23:07

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem gider læse din lange fremmedfjendske tekst? Vi er alle lige,
> ligegyldigt hvad

Det gør Aziz fra Kurdistan åbenbart.