Hoved-afriv-hængning som selvmords-metode
Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-07 20:55

Hoved-afriv-hængning som selvmords-metode

En bror til Saddam blev hængt sjusket så hovedet ikke hang ved kroppen
på normal vis.

Det vigtigste er, at død sker straks, ikke med forsinkelse dvs
torturdød, som ved Nyrnbergretssagen 1945-46

Mange mennesker ønsker selvmord og duer ikke til det svære
håndværksarbejde som hurtig-død er.

Der må kunne postordre-forhandles en lille handy dims, så man lægger
løkke om sin hals og binder fødder m.m. fast til seng, vindussprosse
eller noget andet stabilt, óg trykker på en knap og en spændt kraft
udløses, så hoved rives væk fra rygmarv med en sikker hurtig-død til
følge.

Om blod eller todeling er ligegyldigt, hvis du har besluttet dig for
at forlade livet.

Fra : @

Dato : 15-01-07 21:40

On Mon, 15 Jan 2007 20:54:32 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>følge.
>
>Om blod eller todeling er ligegyldigt, hvis du har besluttet dig for

det er ikke sikkert dem som skal rydde op på svineriet er enige i det

næ hop ind til isbjørnen i zoo og smæk bjørnen en på hovedet så det
det selvmord klaret

og zoo sparer foder i nogle dage

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : /Peter

Dato : 15-01-07 21:45

> [...]
> udløses,
>
>så hoved rives væk fra rygmarv med en sikker hurtig-død til følge.

Hvor *ved* du fra at det er en hurtig død?

Man har jo hørt om at folk lever et kort stund efter halshugning,
faktisk kan de ligge og glo ligge op i deres egen afskårne hals
i flere minutter.

Hvad er den *hurtigste* død mon?

- når hjernen destueres ved skydning med hagl gennem munden?
- ved skud gennem hjertet?
- ved hængning?
- ved gasning?
- ved cyan i glaskugler i munden?
- pulsåreoverskæring, drukning, osv.

Nogle bud?

Fra : @

Dato : 15-01-07 21:57

On Mon, 15 Jan 2007 21:44:47 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

> [...]
>i flere minutter.
>
>Hvad er den *hurtigste* død mon?
>
>- når hjernen destueres ved skydning med hagl gennem munden?

effekten på flere organer samtidig ved en kraftig eksplosion

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-01-07 22:47

/Peter wrote:

> [...]
> i flere minutter.
>
> Hvad er den *hurtigste* død mon?
>
> - når hjernen destueres ved skydning med hagl gennem munden?

Umiddelbart må det hurtigste vel være nakkeskud eller andre former for skud
eller slag udført direkte imod lillehjernen, der jo opretholder de allermest
basale livfunktioner: Jeg har i denne forbindelse hørt at det skulle være
særligt effektivt i givet fald at skyde en person i det knoglefremspring der
sidder lige bag øret, da netop denne kraniedel relativt let fragmenterer og
derved sender en hulens masse bensplinter ind i lillehjernen umiddelbart
bagved.

I modsætning hertil er det faktisk slet ikke særligt effektivt at skyde folk
den proverbielle "kugle for panden", idet offeret rent faktisk kan leve
ganske længe efter at få en kugle igennem storhjernen: Eet af de grelleste
eksempler på dette er nok den snigmyrdede amerikanske John F. Kennedy, hvis
hjerte angiveligt slog indtil flere minutter efter den sidste fatale kugle,
der ellers nærmest rev hovedet af ham.

Anders Peter Johnsen

Fra : /Peter

Dato : 15-01-07 21:51

> Hoved-afriv-hængning som selvmords-metode

.... har dette indlæg overhovedet noget i dk.politik at gøre?

Fra : JensenDenmark

Dato : 15-01-07 22:52

> [...]
> rives væk fra rygmarv med en sikker hurtig-død til følge.
>
> Om blod eller todeling er ligegyldigt, hvis du har besluttet dig for at

Det bliver sikkert sat i system i fremtiden, så staten kan tjene den sidste
krone på dem, som er træt af det hele. Til inspiration:

http://www.asstr.org/files/Authors/JensenDenmark/Endoftheroad.txt

Mvh
JensenDenmark