Hvor finder man 'ældre' indlæg?
Fra : Erling Hansen

Dato : 15-01-07 19:31

Jeg har prøvet at maile TDC, men de svarer ikke (yder ingen service
til grupperne). Så altså: Hvor bliver indlæggene af, når de
forsvinder under den sorte streg? Det kan da ikke passe, at f.eks.
dk.politik kun har plads til en halv dags indlæg?
Mvh
erling

Fra : Allan Riise

Dato : 15-01-07 19:35

Erling Hansen (slet MJ38N) wrote:
> [...]
> forsvinder under den sorte streg? Det kan da ikke passe, at f.eks.
> dk.politik kun har plads til en halv dags indlæg?

Der er indlæg tilbage til d. 22-10-2006 på serveren dtext.news.tele.dk,
derefter kan man søge i google groups.

--
Allan Riise

Fra : Erling Hansen

Dato : 15-01-07 19:44

Allan Riise <ari06@pc.dk> skrev:

>Der er indlæg tilbage til d.
>22-10-2006 på serveren
>dtext.news.tele.dk,
>derefter kan man søge i google groups.
>
>--
>Allan Riise
Tak. Jeg prøver igen lidt senere. Den ville ikke
op lige nu.
MVH
Erling

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-01-07 20:16

On 15 Jan 2007 18:30:36 GMT Erling Hansen <eh-dh@MJ38Nmail.dk> (slet
MJ38N) sent the following smoke signals:

> [...]
>forsvinder under den sorte streg? Det kan da ikke passe, at f.eks.
>dk.politik kun har plads til en halv dags indlæg?

Hos Giganews kan jeg finde indlæg tilbage til 24.06.2003 kl. 01.19 i
dk.politik, så problemet er vist hos din udbyder...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : Rea721

Dato : 15-01-07 21:16

Erling Hansen (slet MJ38N), skrev noget i stil med:

> [...]
> forsvinder under den sorte streg? Det kan da ikke passe, at f.eks.
> dk.politik kun har plads til en halv dags indlæg?

Brug et program til nyhedsgrupperne (i stedet for TDC's webinterface) , feks
Outlook express...hvis du har det?

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Alucard

Dato : 15-01-07 22:13

On Mon, 15 Jan 2007 21:16:26 +0100, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>Brug et program til nyhedsgrupperne (i stedet for TDC's webinterface) , feks
>Outlook express...hvis du har det?

Hvorfor ikke bruge en rigtigt newsreader...???

Min "oldsag" Forté Agent v1.9 fra 2002, virker upåklageligt....

Fra : Rea721

Dato : 16-01-07 00:24

Alucard, skrev noget i stil med:

> Hvorfor ikke bruge en rigtigt newsreader...???

OE er en rigtig newsreader.

Og nej jeg gider ikke lege.

Fra : Alucard

Dato : 16-01-07 06:16

On Tue, 16 Jan 2007 00:23:56 +0100, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>OE er en rigtig newsreader.

Nix.... Det er et mail-program med en amatøragtig tilbygning...

Fra : gb

Dato : 16-01-07 06:38

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in

> Brug et program til nyhedsgrupperne (i stedet for TDC's
> webinterface) , feks Outlook express...hvis du har det?

Eller XNews - rigtig godt, og gratis:
http://xnews.newsguy.com

--
GB

Fra : @

Dato : 15-01-07 21:19

MJ38N) wrote:

> [...]
>forsvinder under den sorte streg? Det kan da ikke passe, at f.eks.
>dk.politik kun har plads til en halv dags indlæg?

jeg kan da hente indlæg tilbage fra 28./10. 2006 på TDC's server

så i gruppen dk.politik ligger der nok cirka 28.000-30.000 indlæg
og bare venter på at du læser dem

du må nok se på dit egen newsreader

eller prøv i gruppen news:dk.edb.internet.software.mail+news

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den