Søger lokationer til porno-film!
Fra : SAC 800S

Dato : 14-01-07 09:56

Hej

Dorex Film Productions søger lokaler vi kan låne til at optage
porno-film i. Vi leder specifikt efter et kontor-miljø og f.eks
omklædningsrum i en sportshal.Gerne i Århus eller omegn.

Vi er 100 % diskrete. Hvis du kan hjælpe med ovenstående så send en
mail til Dorex Film på highwaytohell91@hotmail.com - vi ønsker kun
seriøse henvendelser!

Samtidig søger vi nye porno-modeller alder 19 til 25 år

Mvh
Lars
Dorex Film Productions

Fra : gb

Dato : 14-01-07 10:52

"SAC 800S" <highwaytohell91@hotmail.com> wrote in

> [...]
> omklædningsrum i en sportshal.Gerne i Århus eller omegn.
> Samtidig søger vi nye porno-modeller alder 19 til 25 år

Hvis I kan bruge noget i Kbh., stiller Jagtvej 69 sig sikkert hellere
end gerne vederlagsfrit til rådighed. Brugerne har også lige alderen.

Åhja, for resten: *PLONK*

--
GB

Fra : B. Nice

Dato : 14-01-07 11:20

On Sun, 14 Jan 2007 09:51:53 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

> [...]
>
>Hvis I kan bruge noget i Kbh., stiller Jagtvej 69 sig sikkert hellere
>end gerne vederlagsfrit til rådighed. Brugerne har også lige alderen.

Hehe. "Jagtvej 69" lyder allerede som en glimrende titel på en film af
den type.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-01-07 21:38

B. Nice <b__nice@hotmail.com> wrote:

> Hehe. "Jagtvej 69" lyder allerede som en glimrende titel på en film af
> den type.

Brostensporno?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-01-07 21:34

gb wrote:
> Hvis I kan bruge noget i Kbh., stiller Jagtvej 69 sig sikkert hellere
> end gerne vederlagsfrit til rådighed. Brugerne har også lige alderen.

Det går pænt meget imod de idealer Jagtvej 69 har, så det tror jeg
ikke du skal regne med :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-07 23:21

> Det går pænt meget imod de idealer Jagtvej 69 har, så det tror jeg
> ikke du skal regne med :)

Porno er ytringsfrihed og skaber trivsel
En af tilværelsens gratis glæder, og jo flere nøgne skønheder jeg
river den af til, jo mere respekterer jeg kvinder!

Hvorfor er venstreorienterede mere snerpede og viktorianske end Ruth
Evensen og Moses Hansen?

Fra : Rea721

Dato : 14-01-07 16:22

CC en klovn ved navn Lars
****

Hvor seriøst er det lige du mener vi skal ta dig?? .....når du sender sådan
en gang kol*rt til en debat gruppe?

Lær hvordan usenet fungerer før du smider om dig med "job-opslag"

Klovn!

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com