Undskyldninger for at stjæle
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-07 04:30

Undskyldninger for at stjæle

Jeg snakkede meget med medfanger da jeg var i Vestre og Sdr Omme - og
besmykkede min indsats imod barnløshed pr ulovlig adoption og
sæddonorformidling. De besmykkede deres berigelseskriminalitet med at
der var resourcer nok og de skabte job - helt som BZ tror, at
Christiania ikke havde gjort gavn, hvis ikke nogen havde stjålet det.

Alle har vi en livsløgn, om at vi selv er nærmest for gode til denne
verden, og burde belønnes og ikke straffes.

Staten bør hårdt skabe enkel gennemsigtig lovgivning, hvor
markedsfrihed får folk til at sælge deres overskudbolig, og der aldrig
opnåes hævd via brugstyveri.

Marx skrev om industrialisme som "fremmedgørende", men intet er så
fremmedgørende som uklarhed om, hvad der er dit, og hvad der er mit.