Pia Gjellerup "søger nye udfordringer"
Fra : Jesper

Dato : 11-01-07 16:25

Så forlader endnu en sosse tinget, dennegang er det Pia Gjellerup der
søger nye udfordringer efter 20 år i tinget. Hun tiltræder en stilling
som formand for DJØFs politiske afdeling.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4179762/

--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-01-07 16:40

> [...]
> søger nye udfordringer efter 20 år i tinget. Hun tiltræder en stilling
> som formand for DJØFs politiske afdeling.

Hun stoler måske ikke på at meningsmålingerne holder frem til næste
valg? For med Helle som statsminister havde hun jo været sikker som
minister ... men det ville hun jo også kunne blive fra DJØF.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 11-01-07 17:33

> [...]
> valg? For med Helle som statsminister havde hun jo været sikker som
> minister ... men det ville hun jo også kunne blive fra DJØF.

Hun har jo i ganske mange år været en pestilens for socialdemokratiet.
Ganske lig den gamle Edel Saunte, der hærgede S i mange år, skønt hun
inderst inde var konservativ.
Men, som hun i privet sammenhæng udtalte: Der er så mange jurister i C.
Der er bedre karrieremulighed i S.
P.G. er, efter min opfattelse, af samme slags.
Nu må man blot håbe, man husker at låse døren efter hende

Egon