DR har slettet Ingrid og Lillebror
Fra : Jesper

Dato : 11-01-07 00:57

Iflg. torsdagens 24Timer har DR slettet de fleste afsnit i Ingrid og
Lillebror, der er kun ganske få afsnit tilbage og de daglige TV-Aviser
fra før 1984 er også blevet slettet.

Enhver der var barn i 60'erne og de tidlige 70'er ved hvad vi har mistet
for en kulturarv.

FUT: dk.medier.tv , kan naturligvis tilsidesættes.
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-01-07 02:37

> [...]
> fra før 1984 er også blevet slettet.
>
> Enhver der var barn i 60'erne og de tidlige 70'er ved hvad vi har mistet

Tror du de stadig har dem hos Aktiv Lyttere og Seer? I&L var vidst ret
venstreorienteret.

Fra : N/A

Dato : 15-01-07 03:55

Fra : N/A

Dato : 15-01-07 03:55

Fra : von Keilwart

Dato : 15-01-07 03:55

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> At bruge orene "Abba" og "uvurderlige optagelser" i samme sætning
> kan ikke lade sig gøre.

Til gengæld har mindst ét af medlemmerne nosser som en spansk tyr,
hvilket man jo ikke ligefrem kan sige om dig, vandmand.

ABBA-Björn støtter Muhammed-tegninger
Björn Ulvaeus har fået nok af religiøse fundamentalister
Af Morten Sørensen, BT 13. januar
Mamma Mia,« tænkte den kendte ABBA-sanger og komponist Björn Ulvaeus,
da Dannebrog blev brændt af i Mellemøsten for snart et år siden.
Hans forargelse over de voldsomme Muhammed-demonstrationer var så
stor, at han er blevet politisk aktiv i den svenske forening
Humanisterna (http://www.humanisterna.se/).

»Jeg mener ikke, at religion og politik hører sammen. Når man ser,
hvordan politiske beslutninger bliver bestemt af religion, selvom de
berører os alle, så tænker jeg bare, at jeg ikke ønsker at vende
tilbage til middelalderen,« siger Björn Ulvaeus.
Religiøse temaer som hovedbeklædning og satiriske Muhammed-tegninger
bliver efter hans mening ikke diskuteret tilstrækkeligt.
»Visse mennesker – især venstrefløjen – har en dårlig samvittighed.
De siger, at vi ikke kan diskutere disse emner, men at vi skal vise
tolerance uanset hvad. Jeg synes, at vi skal tage diskussionen på en
rationel måde. I vores land har vi ytringsfrihed. Og selvom det kan
føles forfærdeligt for disse mennesker, så bliver de nødt til at
forstå vores holdning,« siger Björn Ulvaeus, der ikke regner med, at
ABBA finder sammen igen
Det var bl.a. billeder af brændende Dannebrog, der fik Björn Ulvaeus
til at blive politisk aktiv. «I vores land har vi ytringsfrihed. Og
selvom det kan føles forfærdeligt for disse mennesker, så bliver de
nødt til at forstå vores holdning,« siger Björn Ulvaeus.

Fel av påven att be om ursäkt Ulvaeus i Expressen:
http://expressen.se/index.jsp?a=689336

--
GB