Ruths mega-hykleriafsløring. Kirkeonaniste~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-07 04:45

Ruths mega-hykleriafsløring. Kirkeonanistens mini-hykleriafsløring.

Besvær med respekt for ejendomsret, er en megaværdifuld, dyr afsløring
af et hyklerisk samfund, der gør BZ-unge til halvguder, selv når de er
voldspsykopater.

Ruth skaber et bedre Danmark ved sin happening, for debatten om
statens iøjnefaldende lovbrud er klar,

og får folk til at træde i karakter.

Der findes plat underholdning og der findes folkeoplysende
underholdning - som Holbergs komedier. Ruth fortjener stor tak.

Engang provokerede jeg folkekirken ved skriveri om paralelt katolsk
medlemskab og ved et møde i mit lokale menighedshus ved den åbne debat
stillede jeg høflige lavmælte spørgsmål, der fik præsten til at bede
mig forlade mødet. Der var offentlig invitation til fri debat, og jeg
havde overholdt ordstyrerens tildeling af få minutters taletid, så jeg
tav totalt, men nægtede at skride - og præsten tilkaldte politiet.

Den afsløring af manglende debat-frihed er jeg lidt stolt af,

Ligesom jeg er stolt, når jeg afslører at de mest fysikforstandige på
usenet kan ikke retfærdiggøre Einsteins berømmelse - eller begrunde
holocaust-vanetænkningen.

Men at gentage min

_succes med afslørende provokation_

ved stilfærdig onani i selve kirkerummet gider jeg ikke. Det ville
ellers være en lakmus test på, om forkyndelse af evangeliet er målet
med denne statsinstitution, -

- eller om ensretning, intolerance og social hygge er blevet
den ny dagsorden for de halvhjertet troende.

Præster med integritet vil overfor en enlig ikke-larmende onanist være
tolerante.(Langballe og Ruth ville ignorere - måske ikke Krarup)

Præster, der dyrker forargelse og hetzer imod Faderhuset - som min
kirke gør - vil nok tilkalde politi.

Selvfølgelig har man dumpet i lakmustesten for demokratisk frisind og
er intolerant og sippet, hvis man ikke tillader alt, der ikke generer
andre fysisk, altså alt andet end vold, tyveri, tyvsk bedrag,
overdøvning, lugt og lignende.

Kan man ikke bære over med uskadelig afvigelse, er man næsten i stil
med nazier, der forskelsbehandlede jøder.

Dengang jeg indsamlede underskrifter for Fremskridtspartiet på
Strøget, fik jeg mega-mange ved at have aparte kostume på - min
cykelhjelm, som var en ishockeyhjelm havde jeg påspændt et stort skilt
med teksten "Glistrup" i selvlysende platikbogstaver .

En kamerat og jeg var ofte sammen, og een gang havde vi min
cykelanhænger med et stort Dannebrogsflag parkeret på Nørrebros
Runddel, hjørnet modsat Ungdomshuset,

8 af de unge, maskerede "Ingen racister i vore gader"AFA-fascister
fra Jagtvej 69 kom straks og smadrede cykelanhængeren og stjal flaget
og politiet ville intet gøre.

De mange vidner fik at se en afsløring af systemets hykleri.

Men når man ikke har en TV-kanal, kan man ikke få sådant budskab
effektivt ud, så det påvirker folketingsvalgene

Eftersom jeg elsker at arbejde med min bærbare komputer i nøgen
overkrop i min have, men ikke gider forudsigelig hurtig bøde for
blufærdighedskrænkelse ved onani på offentligt sted, så har jeg tænkt
til sommer at sidde i kun badebukser og arbejde på en af "øerne" på
Runddelen midvejs i en af fodgængergangene, når middagssolen skinner
højt , altså ikke i myldretiden, hvor man kan være i vejen for
fodgængeres passage.

For ½ år siden, da Faderhuset netop havde fået landsretsdom for
råderet over deres hus, stod på en sådan fodgænger-"ø" på Runddelen en
velklædt, sjov, tyk, skægget, midaldrende Jesus-type og uddelte
tryksager med bibelcitater for sekten, og inviterede til den mission,
som de håbede snart at starte i huset.

Jeg ser bedre idealisme i at præke RET TIL AT VÆRE SIG SELV, hvilket
jeg har gjort i 30 år ved barfodethed og bare knæ ved cykling og gang
overalt i hovedstaden, når jeg sku på bibliotek og butik og andre
ærinder.

Jeg bilder mig ind, at når fx Jonni Hansen forarges ved mine
Hitlerjugendagtige spejderbukser og ikke snakker længe med mig ved en
DanskFront profettegning-demo, så er det ikke pga rygter om ildelugt
(som er nul i frost, udendørs, selv hvis jeg var indsmurt i lort) men
pga det snævertsyn, som findes cirka lige meget i højre og
venstrekredse, og som jeg lige gerne provokerer imod i begge kredse.

Folk provokeres af, at jeg argumenterer glistrupsk og mener, at børn
beskyttes bedre mod pædofili, hvis straffe forkortes - og de fleste
indser hurtigt, at der er idealisme og ingen perversion i sådan debat.

Selvfølgelig irriterer jeg ved at _turde, hvad få tør_, og det vækker
misundelse og er dermed ikke konstruktivt.

Jeg vil helst gå renlivet efter bolden, som Glistrup altid har gjort -
men han havde næppe kunne skabe sine samfundsgavnlige partier bl.a.
DF, hvis ikke han havde brugt sin person en smule, fx da han lod sig
fotografere næsten nøgen i en gynge over sin swimmingpool i sin
Lyngby-villa i 1971.

Men jeg må forny mig. Hvem har bedre forslag?