Buksevand i januarkulden til BZ
Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-07 18:28

Kunne man forestille sig rydning og nedrivning af Ungdomshus
*kombineret* når det måske bliver frost i Januar og man med
brandsprøjte pøser vand på ungdomshusets flade tag og når is på gulv
og øverste etages vægge så beskydes de udefra og gradvis arbejder man
sig nedaf indtil BZ-fjolserne kan skovles op af kælderen i våd og
ynkelig tilstand.?
Måske de ret tidligt vil forlade huset når saltvand har kortsluttet
al elektricitet og der er umuligt at varme op.

Jeg mener at mursten der er vædet og frosne smuldrer på en
kontrollabel måde

De unge er jo ikke truet - de kan altid krybe ud af stueindgangene og
blive fængslet for at modsætte sig arrest

Men Ruth skal have en vis kompensation for at rydning evt. kun kan ske
ved ødelæggelse af 40 mio kr huset, for hun har jo ikke kunne vurdere
evt nedrivningsbehov, fordi den onde stat ikke skaffer hendes
eksperter adgang til det indre af hendes hus

Kl 16 lørdag starter Venstre Ungdom fakkeltog-demo på Christiansorg
slotsplads - vær med

Selvom de slipseklædte ikkevolds politikere er lidt kedelige
sammenlignet med voldsmændenes BZ-horder og BZ tør ikke forlade deres
tyvegods

Er der forskel på at gasse dem ud og at flå stjålet butikstyverigods
ud af hånden på tyven?

Kræver nedrivning politibeskyttelse? - står håndværkerne på lift og
slynger stålkugle i lænke mod væggene udefra ,
så kan BZ jo lade vær med at stå i vejen?

Jeg har aldrig forstået hensyntagen til Greenpeace gummibåde,
når de chikanerede embedsmænd i funktion
BZ-narren, der fik sine ben skåret af da han nær kernekraftværk i
Tyskland lænkede sig til togskinner kan man da godt have ondt af,
men.....
Skal politi også mandsopdække mig i mit hjem hvis jeg kunne finde på
at begå selvmord?
Eller hvis jeg flyttede ind i et "sammenstyrtnings-truet" Rødovre
højhus fra det er tømt til det blev nedrevet?
Man ejer da sin egen krop?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-01-07 19:32

Bo Warming wrote:
> [...]
> og øverste etages vægge så beskydes de udefra og gradvis arbejder man
> sig nedaf indtil BZ-fjolserne kan skovles op af kælderen i våd og

Naeh.

> Kl 16 lørdag starter Venstre Ungdom fakkeltog-demo på Christiansorg
> slotsplads - vær med

Ok :)

// Hans
--