Uddannelse KAN GIVE forståelse men gør det~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 05:59

Uddannelse KAN GIVE forståelse men gør det ofte IKKE

Når de intelligens-skadelige ÅRSKARAKTERER bruges, vil eleverne opnå
beståelse som fedterøvstillæg og lære ting udenad så selv en muslim
kan få ingeniøruddannelse.

Men der udvikles bedst intelligens, når der kræves forståelse og intu
ition, så man kan idag ikke slutte fra universitetsgrad til
intelligens.

Fra : Kasper Madsen

Dato : 02-01-07 22:37

> [...]

> Men der udvikles bedst intelligens, når der kræves forståelse og intu
> ition, så man kan idag ikke slutte fra universitetsgrad til intelligens.

Hvor på universitetet bruger man årskarakterer?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 23:49

"Kasper Madsen" <desmersnaps@hotmail.com> wrote in message

> [...]
BEnærk at når man på dansk har afsluttet en helmening og sætning så
sætter man punktum , og kan derefter lade emnet glide til noget
beslægtet. Subject line er om uddannelse - et ord der omfatter begge,
dvs er paraply for associationerne jeg skøjter rundt mellem.

> Hvor på universitetet bruger man årskarakterer?

Det er gymnasier , der er i vort land er allermest kendt for denne
grove korruption.

Men da specialeskrivning er vigtig på højere læreanstalter , kan man
også her hjælpe ubehjælpsomme muslimer igennem til en fin sluteksamen
og de mange især kvindelige lærere der ser religiøst kald i at rette
op på "skævhed" er slemme til at forære universitetsgrader væk -
ligesom man i Mellemøstek kan købe sig til en doktorgrad