Musserne hyggede sig nytårsaften i Frankri~
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-01-07 23:11

400 biler sat i brand i Paris...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Martin

Dato : 02-01-07 02:52

Peter Bjørn Perlsø skrev:
> 400 biler sat i brand i Paris...

Vi må lære at respektere mussernes "kultur".
Mussernes manddomsprøve består enten i gruppevoldtægt eller at finde
en formodet kristen bil som smadres og antændes.

Gad vide om overlærer Wilstrup kunne få pubishår hvis han fandt en
bil at antænde, så vi kunne slippe for hans pubertære skrigeri her i
gruppen.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 05:45

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
Peter Bjørn Perlsø skrev:
> 400 biler sat i brand i Paris...

Vi må lære at respektere mussernes "kultur".
Mussernes manddomsprøve består enten i gruppevoldtægt eller at finde
en formodet kristen bil som smadres og antændes.

At BZ-vold er dansk forstadie til franske bilafbrændinger - som
udførtes i min nabogade 16.12 men stoppedes af rockefre - ikke af
politiet -
er hvad Ungdomshus-debat handler om

Derfor har ingen statslig TV-kanal dækket Parisoptøjerne nytårsnat -
har de?

Fra : El Trabajador

Dato : 02-01-07 06:14

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i
newslmh.1315$Ty.406@fe36.usenetserver.com...

> [...]
> politiet -
> er hvad Ungdomshus-debat handler om
>
> Derfor har ingen statslig TV-kanal dækket Parisoptøjerne nytårsnat -

Den ubehagelige sandhed om "elitens" kæledægger skal selvfølgelig forties
ihjel.

Det er på tide at vi får et opgør med "eliten" og halalhippierne, inden det
er for sent.
--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 07:28

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> [...]

> forties
> ihjel.
>
> Det er på tide at vi får et opgør med "eliten" og halalhippierne,

Enig. Men hvad kan vi gøre her på Usenet?

Hvad med at gå efter bolden og ikke manden, så vi får flere Wilstrup
og Hans Joergensen typer, der tåler mosten og ikke flygter - kun hvis
vi tiltrækker de ikke-frelste kan vi flytte på stemmeafgivning ved
kommende valg.

At kalde Wilstrup "kommunist" er lidt ensformigt -

Fra : Mendoza

Dato : 02-01-07 08:50

El Trabajador wrote:
> [...]
> forties ihjel.
>
> Det er på tide at vi får et opgør med "eliten" og halalhippierne,

Det er for sent.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 10:13

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> wrote in message

> Det er for sent.

JEg frygter også , at inden jeg dør er der muslimsk flertal i landet.

Så må vi gå efter bold ej mand og oplære dem i tide til dansk vennesæl
mentalitet og få det bedste ud af det

Det er ikke et alt-eller-intet slag

På Storm P museet er der billede af en straffefange der gennem
tremmerne nyder fuglesangen og er lykkelig - mens en rig mand er sur
over alting.

Men som BZ skriver, og her har ret - "nogle ting er værd at kæmpe
for"

Fra : wilstrup

Dato : 02-01-07 09:45

Peter Bjørn Perlsø skrev:
> [...]

Gad vide om overlærer Wilstrup kunne få pubishår hvis han fandt en
bil at antænde, så vi kunne slippe for hans pubertære skrigeri her i

ikke fordi min kønsbehåring rager dig - selvom jeg kan konstatere at din
interesse for mænds pubeshår siger meget om dig - men i det mindste har jeg
pubeshår og forsøger ikke som dig at tegne dem på med sort tusch.

Fra : Alucard

Dato : 02-01-07 13:16

On Tue, 2 Jan 2007 09:45:20 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>interesse for mænds pubeshår siger meget om dig - men i det mindste har jeg
>pubeshår og forsøger ikke som dig at tegne dem på med sort tusch.

Hmmm... Er det ikke det der kaldes en "pubertær" kommentar...?

Fra : Frank

Dato : 02-01-07 10:53

Hej

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> 400 biler sat i brand i Paris...

Nu er afbrænding af biler i de store byers forstadsområder ikke lige frem
nogle ny ting i Frankrig.

Hvorfor skulle nytårsaften så være speciel?

Mvh
Frank

--
Support the Neo-con American Right-wing Zionist Christian Imperialist
Conspiracy in the Middle-east!