Happy Godt Newyear Nytår
Fra : Allan Riise

Dato : 31-12-06 17:07

Til alle i N.G. dem jeg er enige med, og især dem jeg ikke er enige med, det
er/kan være en dannelsestur at være abbonent herinde og tak for det...

--
Allan Riise

Fra : Poul Nielsen

Dato : 31-12-06 18:55

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er/kan være en dannelsestur at være abbonent herinde og tak for det...

Jamen jeg bærer da ikke nag over at du har en anden mening end undertegnede,
så rigtig god nytår Allan.

Fra : Rea721

Dato : 31-12-06 23:24

Allan Riise, skrev noget i stil med:

> Til alle i N.G. dem jeg er enige med, og især dem jeg ikke er enige
> med, det er/kan være en dannelsestur at være abbonent herinde og tak
> for det...

Godt nytår til dig også........ og andre i gruppen.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com