Demonstartion Igår på Nørrebro.
Fra : Patruljen

Dato : 31-12-06 10:36

Bestod af udklædte klovne på cykler, en overvældende majoritet af
unge, der støtter sigselv.
Og måske 500 supportere fra alle andre steder end netop Nørrebro.

Sidst måske 25 lokale som fulgte med optoget. Måske mest for at
iagttage.
Hans Jørgensen hænge i en lysmast ved Runddelen, mens han tog
billeder med sin 135mm linse

Kulminationen var således 3 romerlys ved runddelen sendt fra taget af
ungdomshuset.
Fantastisk. Stort.

Og det var så det sidste år huset eksisterer. 2006 er et
mindeværdigt år.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 31-12-06 11:01

Patruljen skrev:
Bestod af udklædte klovne på cykler, en overvældende majoritet af
unge, der støtter sigselv.
Og ca 300 supportere fra alle andre steder end netop Nørrebro.

Fra : Patruljen

Dato : 31-12-06 11:30

Bestod af udklædte klovne på cykler, en overvældende majoritet af
unge, der støtter sigselv.
Og ca 50 supportere fra alle andre steder end netop Nørrebro.

Sidst omkring 25 lokale som fulgte med optoget. Måske mest for at

Fra : @

Dato : 31-12-06 12:19

On 31 Dec 2006 02:30:19 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Og det var så det sidste år huset eksisterer. 2006 er et
>mindeværdigt år.

og når den sidste af forbryderne er kylet på røv og albuer ud fra
Jagtvej 69 kan vi jo passende synge Mads Nielsen's tekst:

En lærke letted´, og tusind fulgte,
og straks var luften et væld af sang.
De tusind tårne tog til at tone,
så landet fyldtes af klokkers klang,
og byer blomstred´ i rødt og hvidt,
og det var forår og Danmark frit.
Ja, Danmark frit!

Det var en morgen som tusind andre
og ingen morgen i tusind år,
da Danmark vågned med klare øjne
til glædestimer og frimandskår,
og landet lyste fra sund til klit,
for det var forår og Danmark frit.
Ja, Danmark frit!

Men du, som styrter de stoltes riger
og løser fangne af bolt og bånd,
dig flyver hjertens tak i møde,
vor skæbne er i din stærke hånd.
Nu er det forår og Danmark frit,
velsign det, herre, fra sund til klit.
Fra sund til klit!

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-12-06 13:08

@ wrote:
> Ja, Danmark frit!

Det er meget fedt at du er så naiv.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Patruljen

Dato : 31-12-06 13:10

Hans Joergensen skrev:

> Det er meget fedt at du er så naiv.

Du ser ellers ganske naiv ud selv, mens du hænger ud i lygtepælen,
Hans

Regards Bruun

Fra : @

Dato : 31-12-06 13:22

On 31 Dec 2006 04:10:14 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du ser ellers ganske naiv ud selv, mens du hænger ud i lygtepælen,
>Hans

er det ham her?

http://www.frognet.org/albums/album46/spider_monkey.sized.jpg

Fra : CZDGN

Dato : 31-12-06 21:22

On Sun, 31 Dec 2006 13:22:24 +0100, @ wrote:

> er det ham her?
>
> http://www.frognet.org/albums/album46/spider_monkey.sized.jpg

Der er ellers en fyr der vil slås for sine rettigheder, prøv at se på
attituden

Han kunne godt få mig til at finde et andet træ, af bare respekt.

--
CZGDN

Fra : Patruljen

Dato : 31-12-06 13:59

@ skrev:

> er det ham her?
>
> http://www.frognet.org/albums/album46/spider_monkey.sized.jpg

Næe. Hans Jørgensen havde en rød nylonjakke på - Han har hverken
poppenitter i hele kajen,huller på rumpen eller lyserød hanekam, som
ellers er trenden i de kredse.

Han er en kæmelon agtig ting ligesom -

Regards Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-12-06 17:25

Patruljen wrote:
> Næe. Hans Jørgensen havde en rød nylonjakke på - Han har hverken
> poppenitter i hele kajen,huller på rumpen eller lyserød hanekam, som
> ellers er trenden i de kredse.
> Han er en kæmelon agtig ting ligesom -

Jah, totalt undercover, eller noget.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Patruljen

Dato : 01-01-07 14:58

Hans Joergensen skrev:

> Jah, totalt undercover, eller noget.

He - dine undercover kompetancer er ikke vældig iøjenfaldende

Tilgengæld så du aldrig mig, jeg stod og gik ved siden af dig en en
rum tid. Så deet -

regards Bruun