Anders Fogh svinsk arbejdsgiver
Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-12-06 06:12

Hjort Fredriksen er et svin som arbejdsgiver-kammerat, og AFR er et svin som
arbejdsgiver for de skattefolk der nu de facto fyres fra ofte
tjenstemandsstillinger.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article254692.ece

--
/Frank Leegaard

Fra : Jesper

Dato : 21-12-06 06:36

Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Hjort Fredriksen er et svin som arbejdsgiver-kammerat, og AFR er et svin som
> arbejdsgiver for de skattefolk der nu de facto fyres fra ofte
> [...]

Nu er det således at en statsembedsmand kan forflyttes hvorsomhelst i
landet og sådan har det hele tiden været, en amtstjenestemand
hvorsomhelst i amtet og en kommunaltjenestemand hvorsomhelst i kommunen.
Det er vilkående og det er der intet nyt i.
--
The tree of life is self pruning
THE DARWIN AWARDS

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-06 21:06

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> [...]
> hvorsomhelst i amtet og en kommunaltjenestemand hvorsomhelst i kommunen.
> Det er vilkående og det er der intet nyt i.

Aftalen parterne imellem Skat/ansatte var at man kun blev flyttet langt væk
hvis det var til samme område inden for skat, i mange tilfælde er det ikke
tilfældet.

Min "analyse" er at Skat kommer af med pæne beløb til de tidligere ansatte
der vælger at anlkægge sag med påstand om erstatning.

--
Allan Riise

Fra : Egon Stich

Dato : 28-12-06 11:30

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ansatte
> der vælger at anlkægge sag med påstand om erstatning.

Ja heldigvis.
Liberaltosserne var nok ikke kommet så langt i deres bestræbelser på at få
folk til at vælge gule "fag"foreninger, som de troede.

Dem, der måtte have svigtet det faglige fællesskab, ligger nu som de har
redt.

Egon