Forbyd Nordkoreansk Venskabsforening
Fra : dktekno

Dato : 18-12-06 12:06

[link:http://e-avis.avisen.dk/index.php?s=82&p=1281]link[/link]

samt www.dk-korea.dk

Der er altså folk derude, der støtter op om Nordkorea. Et land, der
torturerer psykisk og fysisk handicappede. Et land, der undertrykker sin
befolkning.

Vi bør ikke i Danmark tillade sådanne mennesker at eksistere! Der bør
simpelthen være grænser for, hvad vi kan acceptere!

Nazister og tilhængere af Nordkorea, bør simpelthen straffes med højeste
straf!

Vi bør forbyde organisationer, der støtter ondskabsfulde anti-vestlige
virksomheder!

Folk der er tilhængere af Nordkorea er ikke at betragte som mennesker, men
som monstre af værste grad!

Fra : Alucard

Dato : 18-12-06 12:16

On Mon, 18 Dec 2006 12:06:29 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>Vi bør forbyde organisationer, der støtter ondskabsfulde anti-vestlige
>virksomheder!

"anti-vestlige virksomheder".... Hvad er det...???

Fra : dktekno

Dato : 18-12-06 12:20

Dansk-Nordkoreansk venskabsforening er et eksempel.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-12-06 12:36

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er altså folk derude, der støtter op om Nordkorea. Et land, der
> torturerer psykisk og fysisk handicappede. Et land, der undertrykker sin

Jeg synes, det er et skråplan at bevæge sig ud på. I et demokrati bør det
være tilhænger at være modstander af demokrati, sålænge man holder sig inden
for lovens rammer i øvrigt.

Der findes masser af bevægelser i Danmark, som i større eller mindre grad
kæmper for mål, som ikke er demokratiske.

De autonome kan ikke ligefrem beskyldes for at kæmpe hårdt for demokratiske
grundværdier, når de på den måde åbenlyst ikke kan respektere den rpivate
ejendomsret. Også Dansk Folkeparti har på en række områder synspunkter, som
er i strid med den demokratiopfattelse, de fleste af os har.

Men et eller andet sted ville det være grotesk, om man forbød SDF af den
grund. Og de autonome kommer der ikke meget ud af at forbyde: De er der
alligevel, og da de pr. definition ikke er organiserede, er det jo ligesom
lidt svært at opløse en forening.

I mange tilfælde giver det ikke megen mening at forbyde foreninger, da det
vil være umuligt at realiserre forbudet. Man kan ikke forbyde folk at mødes,
og det kan være svært at forhindre noget så immaterielt som en forening i at
eksistere.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 18-12-06 13:31

> [...]
>
> Jeg synes, det er et skråplan at bevæge sig ud på. I et demokrati bør det
> være tilhænger at være modstander af demokrati, sålænge man holder sig

Den ene dag er dktekno imod kapitalisme og ordet forbud lyder, den næste
dag er han imod kommunisme og ordet forbud lyder atter. Den næste dag igen
er han imod elektromagnetisk stråling der ødelægger hjernen på alle der ikke
går med sølvpapirshat. Der er tale om en psykiatrisk patient. Men CRL ser
ikke noget unormalt, han svarer på hvad som helst uanset hvor hjernedødt et
niveau det end måtte være på.

Fra : dktekno

Dato : 18-12-06 16:26

Jeg hader kommunister og kapitalister, og jeg mener de alle bør fjernes fra
jordens overflade.

Jeg beder næsten hver dag til Gud om, at han måtte straffe enhver forfølger
disse ondskabsfulde ideologier!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-12-06 18:48

> [...]

> jordens overflade.
>
> Jeg beder næsten hver dag til Gud om, at han måtte straffe enhver forfølger

Kapitalisme er ikke en ideologi, det er et naturfænomen.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : CZDGN

Dato : 19-12-06 21:17

On Mon, 18 Dec 2006 18:48:07 +0100, Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Kapitalisme er ikke en ideologi, det er et naturfænomen.

Det er en tsunami og en orkan også, og de hærgrer på samme måde.

--
CZGDN

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 18-12-06 20:52