Send en gave til nordkoreaelskeren
Fra : dktekno

Dato : 18-12-06 00:20

http://dk-korea.dk/blivmedlem.htm

Jeg vil opfordre alle og enhver til, at sende gaver med afføring til
formanden for dansk-nordkoreansk venskabsforening, for at støtte op om et så
ondskabsfuldt styre, der mishandler uskyldige mennesker!

Jeg vil opfordre til, at alle gør livet så surt for dette uhyre som
overhovedet muligt!

Selv har jeg tænkt mig at sende en pakke til ham med lort i!

Det er ikke et menneske! Det er et uhyre!

Enhver, der støtter Nordkorea er ikke et menneske!
De er end ikke dyr! De er monstre, og bør behandles uden respekt!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-12-06 00:26

dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:

> [...]
> formanden for dansk-nordkoreansk venskabsforening, for at støtte op om et så
> ondskabsfuldt styre, der mishandler uskyldige mennesker!

Hov hov.... er du ikke selv kommunist? Hvad har du så imod dine gæve
kammerater?

> Jeg vil opfordre til, at alle gør livet så surt for dette uhyre som
> overhovedet muligt!
>
> Selv har jeg tænkt mig at sende en pakke til ham med lort i!

Tag evt. noget Magnesiumcitrat, så skal du nok få en ordentlig omgang ud
af tarmen!

> Det er ikke et menneske! Det er et uhyre!

Mennesker kan også være uhyrer...

> Enhver, der støtter Nordkorea er ikke et menneske!
> De er end ikke dyr! De er monstre, og bør behandles uden respekt!

Det sidste er korrekt.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Alucard

Dato : 18-12-06 00:46

On Mon, 18 Dec 2006 00:19:49 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Enhver, der støtter Nordkorea er ikke et menneske!
>De er end ikke dyr! De er monstre, og bør behandles uden respekt!

For helvede.... Tag nu din medicin.....

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:06

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> For helvede.... Tag nu din medicin.....

Det var da ellers et af hans bedre indlæg...

--
GB

Fra : Sten Schou

Dato : 18-12-06 01:00

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Enhver, der støtter Nordkorea er ikke et menneske!
> De er end ikke dyr! De er monstre, og bør behandles uden respekt!

Hov,hov, har du aldrig hørt om Arne H. Wilstrup?...du ved, ham degnen, han
påstår alt er ok derovre.

Hilsen Sten

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-12-06 02:46

Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:

> "dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hov,hov, har du aldrig hørt om Arne H. Wilstrup?...du ved, ham degnen, han
> påstår alt er ok derovre.
>
> Hilsen Sten

Naturligvis. Og han mener også at censuren i USSR skyldtes papirmangel
:D

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:09

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in

> Hov,hov, har du aldrig hørt om Arne H. Wilstrup?...du ved, ham
> degnen, han påstår alt er ok derovre.

Da jeg var meget lille (ca. 4 år) var jeg med mine forældre til
begravelse. Min fader havde lige læst "Store Claus og Lille Claus" for
mig. Så kom der en mand ind foran alteret, som snakkede meget højt, og
jeg spurgte hvem DET var. "Det er degnen", svarede min far.

"Jeg kan ikke udstå synet af en degn", lød min høje barnerøst gennem
hele kirken.

En holdning, jeg stadig har den dag i dag...

--
GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-12-06 03:54

On Mon, 18 Dec 2006 00:19:49 +0100, dktekno skrev:

> [...]
> formanden for dansk-nordkoreansk venskabsforening, for at støtte op om et så
> ondskabsfuldt styre, der mishandler uskyldige mennesker!

Så må du også hellere sende noget til formændene for en masse
andre venskabsforeninger. Det er lettere at tælle de lande,
som ikke gør i mishandling af uskyldige mennesker.

Men sådan som du er fyldt op skulle det ikke være noget
problem.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain