Breaking news
Fra : Pjensen73

Dato : 16-12-06 17:58

Så er der Breaking News på TV2 News lige nu, om den ulovlige
demonstration, som de autonome fra ungdomshuset er igang med.
Brosten bliver kastet mod politiet og ruder bliver smadret. Tror de
virkelig at det vel gavne deres sag?

Fra : Alucard

Dato : 16-12-06 18:11

On Sat, 16 Dec 2006 17:57:52 +0100, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> [...]
>demonstration, som de autonome fra ungdomshuset er igang med.
>Brosten bliver kastet mod politiet og ruder bliver smadret. Tror de

Jeg håber at politiet benytter chancen og rydder Jagtvej 69 for
skadedyr, en gang for alle....

Det er jo tydeligt for alle at "demonstranterne" kun er ude på
ballade....

Men mon ikke der kommer nogle venstreorienterede idioter og påstår at
det hele er politiets skyld...

Fra : Neuman

Dato : 16-12-06 18:27

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg håber at politiet benytter chancen og rydder Jagtvej 69 for
> skadedyr, en gang for alle....

Når man ser billederne hvor snotungerne kaster skyts mod politibiler (og
desuden også rammer parkerede privates biler) i form af fyrværkeri, maling,
træpæle, brosten mm. hvor politiets biler bakker væk fra mængende, ja så
kunne det sgu da være rart hvis de satte i fremadgående gear alle biler. Så
kunne det være de kunne holde deres kæft og lade være med at spilde mere af
samfundets penge + butiksindehavernes ejendom. For min skyld måtte politiet
gerne lemlæste i flæng.

Fra : John

Dato : 16-12-06 18:46

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> mon ikke der kommer nogle venstreorienterede idioter og påstår
> at
> det hele er politiets skyld...

Sikkert:

"Ni ud af 10 journalist-studerende er røde":

http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.php?pShow=TryktAvis%2FTAvVis.php&pTAvVis=207895

Mvh John

Fra : @

Dato : 17-12-06 00:57

On Sat, 16 Dec 2006 18:45:52 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Sikkert:
>
>"Ni ud af 10 journalist-studerende er røde":
>
>http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.php?pShow=TryktAvis%2FTAvVis.php&pTAvVis=207895

ikke så sært at landets dagblade skal have massive "tilskud" for at
kunne løbe rundt

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Joakim

Dato : 17-12-06 09:25

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> ikke så sært at landets dagblade skal have massive "tilskud" for at
> kunne løbe rundt

Hvilke tilskud er det?

Fra : @

Dato : 17-12-06 12:38

On Sun, 17 Dec 2006 09:25:05 +0100, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvilke tilskud er det?

jeg havde helt bevist sat citationstegn omkring ordet tilskud

momsfritagelse

Fra : Neuman

Dato : 17-12-06 10:55

> "Ni ud af 10 journalist-studerende er røde":
>
> http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.php?pShow=TryktAvis%2FTAvVis.php&pTAvVis=207895

Det kunne faktisk være sjovt at se en lignende opgørelse over den liste man
lavede for nyligt over de mest respektfulde titler. (Hvor jeg så vidt jeg
husker kun scorede en 6. plads), men hvor overlægen kom ind på en første.

Fra : Jim

Dato : 16-12-06 18:24

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> demonstration, som de autonome fra ungdomshuset er igang med.
> Brosten bliver kastet mod politiet og ruder bliver smadret. Tror de

Jeg håber, politiet trækker deres pistoler uden så meget bøvl.
Alle der kaster så meget som den mindste sten eller er maskeret burde have
knæskallerne skudt i stumper.
De demonstranter er jo totalt psykopater, som de opfører sig.

Fra : Snuden

Dato : 16-12-06 18:33

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> knæskallerne skudt i stumper.
> De demonstranter er jo totalt psykopater, som de opfører sig.

Sæt ind med nogle kampvogne og ryd lortet og giv de unge et nakkeskud!!!
Fandme så!!!

Snuden

Fra : Jim

Dato : 16-12-06 18:37

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Sæt ind med nogle kampvogne og ryd lortet og giv de unge et nakkeskud!!!
> Fandme så!!!

Nej, de skal bare gøres ukampdygtige de næste 10 år.
Bedøvelsespile, som man anvender i Zoo, kan også anvendes.
Og få så de apachehelikoptere i arbejde.

Fra : Jim

Dato : 16-12-06 18:37

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-12-06 19:00

> [...]
>
> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Sæt ind med nogle kampvogne og ryd lortet og giv de unge et nakkeskud!!!

Hvorfor det, hvis man passende kan nøjes med diverse "less than
lethal"-våben?

Det kunne da f.eks. være fedt hvis dansk politi havde et par hundrede af dem
her:

http://www.chiefsupply.com/Law_Enforcement/Chemical_Munitions/Chemical_Munitions/32CSRBG

De skulle angiveligt gøre rigtigt "naller", som man vist siger derinde, uden
dog at lemlæste unødigt.

Anders Peter Johnsen

Fra : Jim

Dato : 16-12-06 19:07

meddelelse news:45843413$0$8702$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
>
> De skulle angiveligt gøre rigtigt "naller", som man vist siger derinde,

God ide. Jeg har ladet mig fortælle, at de gummikugler, der anvendes af det
israelske politi mod muhamserne ligeledes er ganske effektive.
Lad dem smage demokratiets vrede mod anarkismen.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 02:43

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> "Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor det, hvis man passende kan nøjes med diverse "less than
> lethal"-våben?

Hvorfor dog?

Hvis de lever bagefter er der overhængende risiko for at de giver mere
ballade, samt bliver velfærdsnarkomaner og formerer sig!

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Mendoza

Dato : 16-12-06 21:05

Snuden wrote:
> [...]
> meddelelse news:45842bc7$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Sæt ind med nogle kampvogne og ryd lortet og giv de unge et

Ja, de vil jo så gerne i krig med samfundet. Så dræb dem. Hellere en for
meget end en for lidt.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-06 22:17

"Mendoza" <doza@nospam.dk> wrote in message

> Ja, de vil jo så gerne i krig med samfundet. Så dræb dem. Hellere en
> for meget end en for lidt.

Der er grund til harme idag

Mon ikke DF har det rette kompromis med øjeblikkelig varig rydning af
huset og passende men ikke overdreven ydmygelse af journalisternes
helte, BZerne

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-12-06 22:27

On Sat, 16 Dec 2006 18:24:19 +0100 "Jim"
<Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> sent the following smoke
signals:

> [...]
>
>Jeg håber, politiet trækker deres pistoler uden så meget bøvl.
>Alle der kaster så meget som den mindste sten eller er maskeret burde have

Det kunne være fedt at se en XM214 Minigun i aktion mod
demonstranterne...

--
Send dem bort, send dem bort.
De er grimme, de lugter og er sort'....

Fra : Jim

Dato : 16-12-06 22:37

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> signals:

> Det kunne være fedt at se en XM214 Minigun i aktion mod

Nå, smertestilleren... :)))))

Fra : Trist

Dato : 16-12-06 18:41

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> [...]
> demonstration, som de autonome fra ungdomshuset er igang med.
> Brosten bliver kastet mod politiet og ruder bliver smadret. Tror de

Skyd idioterne!

Fra : Kim2000

Dato : 16-12-06 18:43

> [...]
> demonstration, som de autonome fra ungdomshuset er igang med.
> Brosten bliver kastet mod politiet og ruder bliver smadret. Tror de

Skal vi gætte på der bliver råbt politivold imorgen, og så skal der laves en
undersøgelsen (og undersøgelser af undersøgelsen).
mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Jim

Dato : 16-12-06 19:08

> [...]
>>

> Skal vi gætte på der bliver råbt politivold imorgen, og så skal der laves
> en undersøgelsen (og undersøgelser af undersøgelsen).

Og Hansemand Luchter og hans lommekamera skal nok være der med billederne,
så han kan udråbe myndighederne som voldlige med sin realitetsfordrejning.

Fra : Pjensen73

Dato : 16-12-06 20:10

Kim2000 formulerede spørgsmålet:
> [...]
>>

> Skal vi gætte på der bliver råbt politivold imorgen, og så skal der laves en
> undersøgelsen (og undersøgelser af undersøgelsen).

Helt klart. Der er nok nogle der skal få det hele drejet til at det er
politiets skyld.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-12-06 18:13

> [...]

> demonstration, som de autonome fra ungdomshuset er igang med.
> Brosten bliver kastet mod politiet og ruder bliver smadret. Tror de

Skt Hans torv er smadret, flere banker er smadret, og uoverraskende -
McDonals på Nørrebro's Runddel er smadret.

Fra : Jim

Dato : 16-12-06 19:10

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Skt Hans torv er smadret, flere banker er smadret, og uoverraskende -
> McDonals på Nørrebro's Runddel er smadret.

Og som jeg hørte en fraktion af, så skulle Flugger på Nørrebrogade også være
blevet offer for vandalisme og røveri af materialer.

Fra : Rea721

Dato : 16-12-06 19:57

"Peter Bjørn Perlsø", skrev noget i stil med:

> Skt Hans torv er smadret, flere banker er smadret, og uoverraskende -
> McDonals på Nørrebro's Runddel er smadret.

Sjovt at man i den anledning ikke høre fra Hans jorgensen og Kim
Larsen....men de er måske blevet anholdt

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Pjensen73

Dato : 16-12-06 20:06

Rea721 tastede følgende:

> Sjovt at man i den anledning ikke høre fra Hans jorgensen og Kim
> Larsen....men de er måske blevet anholdt

Ja, den tanke har jeg også. Vi har ikke hørt fra dem her i aften.

Fra : Mendoza

Dato : 16-12-06 21:03

Rea721 wrote:

> Sjovt at man i den anledning ikke høre fra Hans jorgensen og Kim
> Larsen....men de er måske blevet anholdt

Ja, bare de var.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-12-06 06:58

Mendoza wrote:
> Ja, bare de var.

I det mindste er vi ikke psykopat-agtige højretyper som jer andre,
jeg mener fx. ikke nazierne i greve skal skydes, selv om jeg hader
dem som pesten... i mener at alle der har den modsatte mening end
jer bare skal majes ned med en minigun, hvor syge er i?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Neuman

Dato : 17-12-06 07:41

> [...]
> dem som pesten... i mener at alle der har den modsatte mening end
> jer bare skal majes ned med en minigun, hvor syge er i?

Jeg er ærlig talt træt af at se vores politi bliver sendt ind i de kampe,
butikker der bliver smadret og folk der bliver skræmte. Eftersom det ikke
nogensinde vil sive ind i hovedet på dem at man skal opføre sig ordenligt,
og det er temmelig bekosteligt at sætte dem bag tremmer i mange år, ja så
kan jeg ikke se hvad der er galt i at aflive dem i en selvstartet gadekamp.
Og det mener jeg seriøst.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-12-06 08:05

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
> dem som pesten... i mener at alle der har den modsatte mening end
> jer bare skal majes ned med en minigun, hvor syge er i?

Ja, vi er flere der har konstateret at en god del herinde er tilhængere
af en sharia-alike retshåndhævelse ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 09:27

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ja, vi er flere der har konstateret at en god del herinde er tilhængere
> af en sharia-alike retshåndhævelse ...

Tumpe.

Fra : @

Dato : 17-12-06 12:31

On Sun, 17 Dec 2006 08:05:26 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Ja, vi er flere der har konstateret at en god del herinde er tilhængere
>af en sharia-alike retshåndhævelse ...

ikke retshåndhævelse, men myndighedernes nødvendige skridt for at folk
kan færdes på Nørrebro uden risiko for at få brosten livsfarlige
kanonslag eller brandbomber i hovedet

at meje den bande Jagtvej69 terrorister ned vil udelukkende være til
gavn

Fra : Per Rønne

Dato : 17-12-06 12:54

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> kanonslag eller brandbomber i hovedet
>
> at meje den bande Jagtvej69 terrorister ned vil udelukkende være til

Der er næppe nogen tvivl om at lukningen af Ungdomshuset vil være til
gavn for Nørrebro, især hvis de ikke får et nyt forsamlingssted. Næh, de
må fordeles i de eksisterende ungdomsklubber, der fungerer under voksen
kontrol.

Samtidig forstår man godt at en del af de lokale i munden har støttet de
unge - så var der jo en chance for at de ikke ville smadre 'min' bil
eller cykel ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-06 01:44

Per Rønne wrote:
> [...]
> gavn for Nørrebro, især hvis de ikke får et nyt forsamlingssted. Næh, de
> må fordeles i de eksisterende ungdomsklubber, der fungerer under voksen

Du må da være fløjtende vanvittig.

Jeg gider fanme da ikke fordeles i eksisterende ungdomsklubber :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 05:01

> Du må da være fløjtende vanvittig.
>
> Jeg gider fanme da ikke fordeles i eksisterende ungdomsklubber :)

Via OPSPARING kan du jo så bare oparbejde EJENDOMSRET til eget hus

Lær af sagens absolutte vinder, moralsk, politisk, økonomisk,
kulturelt, religiøst, popularitetsmæssigt, ---
F A D E R H U S E T

SElv børn plejer at kunne fatte, synge, værdsætte og forstå at

HAR MAN PENGE SÅ KAN MAN FÅ
OG HAR MAN INGEN SÅ MÅ MAN GÅ (Nørregadebagersangen)

Hvor svært kan det være?

Anlæg en størst mulig lykke for flest mulig betragtning du når også
frem til bondefornuften=Ruthfornuften

Når du lægger dig til at sove, så håber du ikke at vågne nøgen på
gaden, fordi en røver ku bruge hvad var dit, vel?

Fra : @

Dato : 18-12-06 15:16

On 18 Dec 2006 00:44:27 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Du må da være fløjtende vanvittig.

weekenden har da ellers tydeligt vist hvem det er der er fløjtende
vanvittige

>Jeg gider fanme da ikke fordeles i eksisterende ungdomsklubber :)

så må du jo undvære,

og ellers prøve at opføre dig så andre mennesker kan holde dig ud

Fra : Alucard

Dato : 18-12-06 16:16

On Mon, 18 Dec 2006 15:15:51 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>weekenden har da ellers tydeligt vist hvem det er der er fløjtende
>vanvittige

>så må du jo undvære,
>
>og ellers prøve at opføre dig så andre mennesker kan holde dig ud

Det er så sandt som det er skrevet.....

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 20:48

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> weekenden har da ellers tydeligt vist hvem det er der er fløjtende
> vanvittige

> så må du jo undvære,
>
> og ellers prøve at opføre dig så andre mennesker kan holde dig ud

Skidt med om nogen kan holde BZ ud

Ejendomsretten er en vigtig menneskerettighed

Fra : Per Rønne

Dato : 22-12-06 13:37

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Du må da være fløjtende vanvittig.
>
> Jeg gider fanme da ikke fordeles i eksisterende ungdomsklubber :)

Du ville nu sikkert have godt af det .

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 09:27

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> I det mindste er vi ikke psykopat-agtige højretyper som jer andre,
> jeg mener fx. ikke nazierne i greve skal skydes,

Hvorfor dog? Det er ikke dem der går amok i gaden og smadrer butikker.

> selv om jeg hader
> dem som pesten... i mener at alle der har den modsatte mening end
> jer bare skal majes ned med en minigun, hvor syge er i?

Ganske fornuftige, tak skal du have.

Fra : Mendoza

Dato : 17-12-06 10:49

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> dem som pesten... i mener at alle der har den modsatte mening end
> jer bare skal majes ned med en minigun, hvor syge er i?

Nej, lille Hans. Enhver der opfører sig ordentligt og følger demokratiets
spilleregler er velkomne til at at have alle mulige meninger og udfolde
deres særheder. Også jer, små asociale svin. Men for jer handler det jo
først og fremmest om krig imod samfundet, og det skal i kraftedeme få. Stol
trygt på det.

Fra : Pjensen73

Dato : 17-12-06 12:55

Hans Joergensen kom med følgende:

> [...]
> dem som pesten... i mener at alle der har den modsatte mening end
> jer bare skal majes ned med en minigun, hvor syge er i?

Hva' så Hans?
Fik du smidt nogle brosten i hovedet på politiet i går?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-06 01:45

Pjensen73 wrote:
> Hva' så Hans?
> Fik du smidt nogle brosten i hovedet på politiet i går?

Hah, for sjov vil jeg skrive:
Ingen kommentarer :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Pjensen73

Dato : 16-12-06 20:11

Peter Bjørn Perlsø:

> Skt Hans torv er smadret, flere banker er smadret, og uoverraskende -
> McDonals på Nørrebro's Runddel er smadret.

Ja, og de har intet med ungdomshuset, politiet og kommunen at gøre.
Hvorfor mon det skal gå ud over disse forretninger?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-12-06 20:22

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Peter Bjørn Perlsø:

> Ja, og de har intet med ungdomshuset, politiet og kommunen at gøre.
> Hvorfor mon det skal gå ud over disse forretninger?

Fordi det er oooonde kapitalister der ejer dem.

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-12-06 22:27

Pjensen73 skrev:
> Rea721 tastede følgende:

> Ja, den tanke har jeg også. Vi har ikke hørt fra dem her i aften.

Hvornår fatter i to total-tumper at jeg ikke har noget med
Ungdomshuset at gøre personligt men at jeg sympatiserer med deres krav
om at have deres kulturhus i fred, enten det nuværende eller en
erstatning for det ? Faktisk er der nogen af os som har et familieliv
som indbefatter at vi er forhindret i at lege med jer højre-fjolser
hele tiden.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 16-12-06 23:05

Kim Larsen kom med følgende:

> [...]
> erstatning for det ? Faktisk er der nogen af os som har et familieliv
> som indbefatter at vi er forhindret i at lege med jer højre-fjolser

Har du stadigvæk sympati for de voldpsykopater, efter det vi har
oplevet i aften?

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-12-06 22:29

Trist skrev:
> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Skyd idioterne!

Så ryger du da med ved samme lejlighed, hvis det er kriteriet.

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-12-06 22:38

Fra : Trist

Dato : 17-12-06 00:00

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in news:1166305058.230871.161020
@j72g2000cwa.googlegroups.com:

> Så ryger du da med ved samme lejlighed, hvis det er kriteriet.

Du gentager dig selv!

Hold lidt igen med alkoholen hvis du ønsker, at kunne gøre dig gældende her
på usenet!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 03:45

Trist <@> wrote:

> [...]
>
> Du gentager dig selv!
>
> Hold lidt igen med alkoholen hvis du ønsker, at kunne gøre dig gældende her

Du er ny her?

Væn dig til Kimsebøssen Larsen. Han er vores lokale usenet-nazi, ikke
mindst fordi han er National Socialist, og han kan bare ikke tages
seriøst...