Banner
Fra : Arvid

Dato : 29-06-01 13:00

Hejza!!!

Er der ikke en som kan hjælpe
mig for når jeg går ind i Temaer
og vælger en så vil jeg gerne også have
banner & knapper ind på min hjemmeside
er der ikke som kan hjælpe mig

Arvid

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-06-01 21:02

Så indsæt dem.

On Fri, 29 Jun 2001 14:00:21 +0200, "Arvid" <Arvid@esenet.dk> wrote:

>Hejza!!!
>
>Er der ikke en som kan hjælpe
>mig for når jeg går ind i Temaer
>og vælger en så vil jeg gerne også have
>banner & knapper ind på min hjemmeside
>er der ikke som kan hjælpe mig
>
>Arvid

Fra : Lars Hørmann

Dato : 29-06-01 22:47

Jens Peter Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Så indsæt dem.
>
> Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage. (Tror du det
her er smart eller hvad?! - hvis du ikke har fattet det, så er det her
en dansk nyhedsgruppe!!)

Hvad fanden er det for en måde at svare på..........arrogante idiot?!

Men til det elllers meget rimelige spørgsmål;

- Det man skal sikre sig er at navigationsstrukturen er opbygget
korrekt!
Det vil sige at du skal vælge "Navigation" i rullemenuen "Vis".
Dernæst er det ellers om at sætte dine sider op hierakisk ved hjælp af
"træk og slip".
Sidst men ikke mindst skal du vælge "Fælles Kanter" i meneun
"Formater". (Du skal vælge hvor du vil have dinne knapper placeret -
Horizontalt eller vertikalt.)

Mvh. Lars Hørmann

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Andreas Paasch

Dato : 29-06-01 22:55

Tja,

ikke at jeg ligefrem vil forsvare Karlsen, det kan han klare fint selv.

Men JPK er en mand af få ord ... få men velmente. Ser man hans postings
igennem, vil man se at han vitterligt er en mand af få ord.
Derudover har vi denne diskussion om hans måde at svare på sådanne ca. hvert
halve år.
Han er som han er, ligesom vi andre er som vi er.

Man kan læse hans posteringer som arrogante indlæg eller som et mildt los i
røven .... fordi man bare ikke skal forvente SVARET, men nok nærmere hjælpen
til at komme videre.

Og hvis man nu havde spurgt ... øhhhhh, hvordan indsætter man dem, så havde
JPK med garanti lige hurtigt med 3-4 vist hvordan.

Kun min kommentar, andre kan være uenige, tvivler dog på det.

.... Samtidig ingen yderligere fra mig vedr. dette, mange diskussioner bliver
for lange uden grund.

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Lars Hørmann

Dato : 30-06-01 09:34

Andreas Paasch wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> Han er som han er, ligesom vi andre er som vi er. ........
> .... Samtidig ingen yderligere fra mig vedr. dette, mange diskussioner bliver

Helt enig så lad os stoppe det her!
Jeg har udgydet det galde jeg havde brug for, og der var én som fik lidt
tiltrængt hjælp....

Mvh.
Lars Hørmann