Kriminelt Oslo
Fra : Henri Gath

Dato : 14-12-06 00:58

Antallet af voldtægter i Oslo og omegn er seks gange(!) højere end i New
York målt pr. indbygger.
Gæt hvilken befolkningsgruppe, der er stærkt overrepræsenteret?

http://oslopuls.no/nyheter/article1567134.ece

Fra : gb

Dato : 14-12-06 01:03

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in

> Antallet af voldtægter i Oslo og omegn er seks gange(!) højere end
> i New York målt pr. indbygger.
> Gæt hvilken befolkningsgruppe, der er stærkt overrepræsenteret?

KFUM-spejdere?

--
GB

Fra : Henri Gath

Dato : 14-12-06 01:23

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in

> KFUM-spejdere?

Tillykke...du har vundet en uges ophold på en koranskole...

Fra : gb

Dato : 14-12-06 01:46

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in news:45809961$0$6755
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Tillykke...du har vundet en uges ophold på en koranskole...

Tak - hvor kan jeg afhente biletten? Eller bliver den sendt? Kan den
byttes til kontanter?

--
GB

Fra : Jim

Dato : 14-12-06 09:04

> [...]
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Tak - hvor kan jeg afhente biletten? Eller bliver den sendt? Kan den

Du er blevet et hot navn på Børsen, vidste du det? ;0)

Gourmet Bryggeriet får stor succes hos investorerne.
http://www.gourmetbryggeriet.dk/

Tænk at kunne reklamere for godt øl med sine initialer.. :0)

J.

Fra : Sten Schou

Dato : 14-12-06 14:57

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Du er blevet et hot navn på Børsen, vidste du det? ;0)
>
> Gourmet Bryggeriet får stor succes hos investorerne.
> http://www.gourmetbryggeriet.dk/
>
> Tænk at kunne reklamere for godt øl med sine initialer.. :0)

Jeg ville nu ikke sætte mine penge i Gourmetbryggeriet. Folk køber disse
produkter en eller to gange, så skal de prøve noget andet.
Så går det meget bedre med dem jeg har i Carlsberg.

Hilsen Sten

Fra : Jim

Dato : 14-12-06 15:41

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> Jeg ville nu ikke sætte mine penge i Gourmetbryggeriet. Folk køber disse
> produkter en eller to gange, så skal de prøve noget andet.
> Så går det meget bedre med dem jeg har i Carlsberg.

Ja, Carlsberg har leveret varen, hvilket man kan se på kursen.
Jeg ville have købt en slat for et par års tid siden, men havde også andre i
tankerne.
NovoB har givet et godt afkast, selvom de jo tog turen ned i maj.
Nyt target i dag fra Citygroup på 525.. så, det går godt - 35% oppe på et
år.
http://www.finansnyheder.dk/News/ShowNewsStory.aspx?StoryID=9490914

Nu skal jeg bare have fyldt godt op i depotet, så julen bliver ekstra fed.
:SKÅL:

Nå nej, de virker jo ikke her...

Fra : Sten Schou

Dato : 14-12-06 16:06

> [...]

> http://www.finansnyheder.dk/News/ShowNewsStory.aspx?StoryID=9490914
>
> Nu skal jeg bare have fyldt godt op i depotet, så julen bliver ekstra fed.

Jeg købte Novo,Nordea og Carlsberg til min datter sidste år i november. Novo
er steget 37,8%, Nordea 39,7%, og Carlsberg ikke mindre end 63,3%.
Carlsberg og Novo har jeg selv i mit eget depot. De sidste Carlsberg jeg
selv købte var til 225, mens Novo var til 180, så det er ren velstand.

Hilsen Crusader

Fra : Jim

Dato : 14-12-06 17:28

> [...]
> Carlsberg og Novo har jeg selv i mit eget depot. De sidste Carlsberg jeg
> selv købte var til 225, mens Novo var til 180, så det er ren velstand.

Det har du sgu gjort godt... :0)
Jeg holder mig fra lottokuponer, man ved aldrig med aktier som Rovsing, som
den ene dag går 40% frem og den næste dag 20% tilbage.
God solid strategi ala Warren Buffet, det ved man hvad er.

Fra : hanzen

Dato : 14-12-06 06:26

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in

> KFUM-spejdere?

Koran-Fucking-Utilpassede-Muhamedanere?
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-12-06 01:11

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> Antallet af voldtægter i Oslo og omegn er seks gange(!) højere end i New
> York målt pr. indbygger.
> Gæt hvilken befolkningsgruppe, der er stærkt overrepræsenteret?

Representanterne for fredens religion, kanske?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : gb

Dato : 14-12-06 01:48

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Representanterne for fredens religion, kanske?

Ahh - jøderne!
http://www.lindasog.com/archives/2006/12/whoa.html

--
GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-12-06 01:20

On Thu, 14 Dec 2006 00:57:51 +0100, Henri Gath skrev:

> Antallet af voldtægter i Oslo og omegn er seks gange(!) højere end i New
> York målt pr. indbygger.
> Gæt hvilken befolkningsgruppe, der er stærkt overrepræsenteret?
>
> http://oslopuls.no/nyheter/article1567134.ece

De samme som i Danmark.

Vi kan også gætte på hvilken etnisk gruppes piger det er, som
bliver voldtaget.

De selvudråbte antiracister er til grin, når de aldrig går i
geled over de tusindevis af voldtægter her til lands, der er
blevet begået af en etnisk gruppe mod en anden etnisk gruppe.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : @

Dato : 14-12-06 16:17

On Thu, 14 Dec 2006 00:57:51 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Antallet af voldtægter i Oslo og omegn er seks gange(!) højere end i New
>York målt pr. indbygger.

den slags hedder her i Vesteuropa kuturberigelse

og skam få den som tænker ilde derom

>Gæt hvilken befolkningsgruppe, der er stærkt overrepræsenteret?
>
>http://oslopuls.no/nyheter/article1567134.ece

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ