Straframmer giver grund til at sammenligne~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 16:36

Straframmer giver grund til at sammenligne det usammenlignelige

Traumatiserer man en pige ved at rive hende af cyklen og voldtage, så
har man ikke *smadret* noget, hvis hun da havde mistet sin jomfrudom
forinden, så det er ikke vold ifølge autonom-apologen Hans Jorgensen

Traumatiserer man børn i en menighed ved malingbombehærværk, andet
svineri og trængen ind i hygge og skræmme og larme, bør det så ikke i
loven have så slem en straframme som voldtægtsmandens?

Der er ingen vækst i sexisme-forbrydelser, men kæmpe vækst i bandevold
fra muslimer og BZ, så lad os også af den grund styrke indsatsen mod
det der truer danskernes fremtid

Straf er måske for dyr en ting at ofre på BZ-børn men sæt radiosender
på anklen af dem, så vi ved hvor de er og de ikke kan undrage sig
tiltrængt opdragelse fra staten, ved at ÆH BÆ BEVIS ER SVÆRT som HAns
Jorgensen mener frikender alle voldsmænd

Konfisker fagbevægelsens køretøjer når de udlånes til terrorisering af
tilfældie uskyldige som BZ er uenig med eller som kender nogen de er
uenig med

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 17:03

Bo Warming wrote:
> Traumatiserer man en pige ved at rive hende af cyklen og voldtage, så
> har man ikke *smadret* noget, hvis hun da havde mistet sin jomfrudom
> forinden, så det er ikke vold ifølge autonom-apologen Hans Jorgensen

Vil du godt være så rar ikke at putte den slags meninger om voldtægt
i min mund? På forhånd tak.

Voldtægt kan OVERHOVED ikke sammenlignes med konfetti!

> Traumatiserer man børn i en menighed ved malingbombehærværk, andet
> svineri og trængen ind i hygge og skræmme og larme, bør det så ikke i
> loven have så slem en straframme som voldtægtsmandens?

Nej.

> tiltrængt opdragelse fra staten, ved at ÆH BÆ BEVIS ER SVÆRT som HAns
> Jorgensen mener frikender alle voldsmænd

Ja lad os da få et totalt overvågningssamfund :) det er nemlig rart.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 17:35

> Vil du godt være så rar ikke at putte den slags meninger om voldtægt
> i min mund? På forhånd tak.

Du hævdede at malinghærværk er ikke hærværk fordi der ikke er noget
der er smadret

Hvis pigen havde sprængt dvs smadret sin jomfruhinde før voldtægtetn
så er hun kan hun ikke voldtages derefter udfra din meget afslørende
volds-apologetiske perverse definition.

Selvfølgelig er din etik mere afstumpet, empati-løs, følelseskold og
asocial end nogen voldtægtsmands

Lær at se tingene i en intelligent langsigtet fornuftig sammenhæng

> Voldtægt kan OVERHOVED ikke sammenlignes med konfetti!

Jurister der vedtager straframmer der skal hindre dansk borgerkrig,
evner at sammenligne sådant og det er almindelig bondefornuft at BZ
er værst

> Nej.

Jeg tænkte nok at du ikke har argumenter

> Ja lad os da få et totalt overvågningssamfund :) det er nemlig rart.

Det er ikke så traumatisk som hvad BZ rammer tusindvis af uskuyldige
medborgere med

Man skal stå ved sandheden. Hvis man har rent mel i posen så er det
problemfrit at være overvåget

Men du ved at BZ er mere sadistiske end nogen kz-komandant så de har
grund til at frytgte sandhedssøgning pr billig effektiv elekronilk

Jeg ønsker ikke stenkast og frihedsberøvelse imod psykopaterne der
søger at myrde min kone og mig - jeg ønsker love der sætter en stopper
for udvikling imod borgerkrig i mit fædreland

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 17:50

Bo Warming wrote:
> Du hævdede at malinghærværk er ikke hærværk fordi der ikke er noget
> der er smadret

Det har jeg overhoved ikke sagt, jeg har sagt at konfetti ikke er
> [...]

> Hvis pigen havde sprængt dvs smadret sin jomfruhinde før voldtægtetn
> så er hun kan hun ikke voldtages derefter udfra din meget afslørende

Hun bliver smadret psykologisk, måske for livet.

> Lær at se tingene i en intelligent langsigtet fornuftig sammenhæng

I lige måde.

> Jurister der vedtager straframmer der skal hindre dansk borgerkrig,
> evner at sammenligne sådant og det er almindelig bondefornuft at BZ
> er værst

Du er ikke bonde, derfor kan din "bondefornuft" ikke bruges til en
skid.

> Det er ikke så traumatisk som hvad BZ rammer tusindvis af uskuyldige
> medborgere med

Hvilke tusindevis af medborgere?

> [...]
> Men du ved at BZ er mere sadistiske end nogen kz-komandant så de har
> grund til at frytgte sandhedssøgning pr billig effektiv elekronilk

Det har jeg ikke opdaget, jeg har da aldrig nogle problemer med at
fotografere i Ungdomshuset.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 18:16

> Det har jeg overhoved ikke sagt, jeg har sagt at konfetti ikke er
> hærværk fordi der ikke er noget der er smadret.

Vi er altså enie om at malingbombe-vodlen var hærværk og BZ eferlader
sig smadrede børneskæber bag sig pga deres traumatiske
værre-end-pædofili adfærd ?
Bandholm Hotel var asyl for svage familier som beskyttede sig indtil
BZsadisterne faldt over dem igenigen

> Hun bliver smadret psykologisk, måske for livet.

Du skrev at når intet smadres så er det ikke hærværk og vold, og
hendes jomfruhende ER ALLEREDE SMADRET, så du er voldtægts-apologet
omend af den forvirrede og selvmodsigende type
¨

> I lige måde.

Lovlydighed mht IKKE VOLDE, IKKE HÆRVÆRKE, IKKE STJÆLE er værdsat af
næsten alle danskere - m,en ikke af BZ

At bryde ind i uskyldiges kirker og hjem er ækel sadisme og kan ikke
undskyldes
At kalde det FEST er tegn på at autonome er helt uden
situatonsfornemmelse og aldrig vil kunne blive uskadelige acceptable
danskere, selv hvis de ville
Virkelighedsfornemmelsen hos dem er skadet af en musikkultur der
minder om Islam

> Du er ikke bonde, derfor kan din "bondefornuft" ikke bruges til en
> skid.

Smag og behag er forskellig

> Hvilke tusindevis af medborgere?

Nørrebroere i kvarteret her er mange tusinde og yderst få ser mild på
BZ der blindt smadrer biler, vinduer, pisser og lorter og larmer og
skræmmer børnene

Jeg er medlem af en stor forening der koordinerer de mange klager

Fotografier at smadring af værdier for tusinder af kroner har været
fremlagt på denne ng

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 19:36

Bo Warming wrote:
> Vi er altså enie om at malingbombe-vodlen var hærværk og BZ eferlader
> sig smadrede børneskæber bag sig pga deres traumatiske
> værre-end-pædofili adfærd ?

Nej, det er vi ikke enige om.

> Bandholm Hotel var asyl for svage familier som beskyttede sig indtil
> BZsadisterne faldt over dem igenigen

Du mener udnyttede familier ?

> Du skrev at når intet smadres så er det ikke hærværk og vold, og
> hendes jomfruhende ER ALLEREDE SMADRET, så du er voldtægts-apologet
> omend af den forvirrede og selvmodsigende type

Konfetti, Hærværk og Voldtægt er 3 forskellige ting, der overhoved
ikke kan sammenlignes.

> Smag og behag er forskellig

Den lader vi lige stå et øjeblik...

> Nørrebroere i kvarteret her er mange tusinde og yderst få ser mild på
> BZ der blindt smadrer biler, vinduer, pisser og lorter og larmer og
> skræmmer børnene

ProUngdomshuset nabogruppen har stadig flere medlemmer end Naboer på
Nørrebro (der vist endda er ved at gå i stykker?:)

> Jeg er medlem af en stor forening der koordinerer de mange klager

Er det den der er ved at gå i stykker? :)

> Fotografier at smadring af værdier for tusinder af kroner har været
> fremlagt på denne ng

Jah, inklusive et foto af en smadret bilrude DER VAR BLEVET ERSTATTET!
og som blev fremstillet som om at Ungdomshuset aldrig gjorde noget
ved problemerne.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 21:58

> Nej, det er vi ikke enige om.

> Du mener udnyttede familier ?

Jeg gør mig ikke til dommer over om BZ er lutter udnyttede nyttige
idioter for Godhedsindustriens sag , men er det etisk acceptabelt af
familierne i Faderhusets nyindkøbte hotel får hyggen spoleret af
overfaldsmænd der invaderer, larmer, skræmmer og sviner

DETTE ER SPØRGSMÅLET SOM HANS JORGENSEN ALTID FLYGTER FRA

Kan det undskyldes at trænge ind i kirke og hjem og genere folk og
påstå fest og happening når de indbrudsramte ikke har ønsket fest ,
happening eller dialog
Er traumatisering af børn med voldstrusler ikke ofte værre end
pædofili?

Almindelige mennesker med proportionalitetssans vil da hellere købe
sig slik ved at piksutte end rammes af dyrt hærværk og indbrud,
svineri, vold, tyveri og deraf følgende enorme udgifter

Børn kan nok få traumer for livet når en busfuld piercede
voldspsykopater fra helvede som har ry for stenkast og praler af
stenkast ødelægger familiehygge eller gudstjeneste og skaber risiko
for forældres overlevelse

Selvfølgelig er voldtægt en interessant sammenlignellig bagatelsag og
BZ står for MEGA-UDÅD som bu rde give årelange fængselsstraffe, hvis
vi havde et ordentligt retssamfund uden korruption

> Konfetti, Hærværk og Voldtægt er 3 forskellige ting, der overhoved
> ikke kan sammenlignes.

Men du har sagt at når intet smadres så ingen hærværk eller ingen vold

Meget nærliggende kan heraf udledes at når jomfruhinde eller andet
ikke smadres så er voldtægt ikke vold eller hærværk

Mange ville som jeg hellere udsættes for voldtægt end den dyre,
forfrysningsskabende rudeknusning og tilsvining og personvoldstrusler
hvormed BZ typisk traumatiserer tilfældige uskyldige

Når jurister vedtager straframmer er de nødt til at sammenligne hvad
folk med fattig abstraktionsevne finder usammenligneligt.

> Den lader vi lige stå et øjeblik...

Nej tænkt dybt over om ikke mit anti-smagsdommeri viser at jeg er det
eneste tolerante menneske i denne tråd

> ProUngdomshuset nabogruppen har stadig flere medlemmer end Naboer på
> Nørrebro (der vist endda er ved at gå i stykker?:)

Antal medlemmer i nogle grupper beviser intet
Jeg bor her og har aldrig mødt folk med ejerbolig i kvarteret som ikke
ønsker voldsmændende langt væk

> Er det den der er ved at gå i stykker? :)

Det var den største forening indtil der lavedes en forening med folk
fra fjerne bydele
Mere ved jeg ikke.

> Jah, inklusive et foto af en smadret bilrude DER VAR BLEVET
> ERSTATTET!
> og som blev fremstillet som om at Ungdomshuset aldrig gjorde noget
> ved problemerne.

BEtyder det at BZ anerkendte hærværk og bragte det i orden?
Imponerende. Men de har jo rige fonde i ryggen.

Hvor længe var bilejer forhindret i at bruge bilen indtil erstatning?

Er du sikker på at hjemmesiden med dokumentation for
tingsbeskadigelserne i kvarteret havde ignoreret viden om erstatning
og at det ikke er sket senere?

Du påstår jo også at man betaler for el og vand men kanheller ikke
bevise ansvarlighed vedr dette

Da hjemmesiden kom på og jeg netop var indmeldt i foreningen så jeg
langt flere hærværksskandaler i vore gader end de på hjemmesiden
viste