Politi&Ritt injurierer og smalltalker
Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-06 16:04

Politi&Ritt injurierer og smalltalker

Ved sin ny udtalelse om reel frygt for at nogen kommer til skade,har
overborgmesteren nu hetzet saftigt mod BZ og tydeliggjort at det ikke
er humor, når de kalder sig selv voldspsykopater

Børneinstitutioner der arbejder med evakueringsplaner , er også
dokumentation for livsfare fra hustyvene.

Hanne Beck-Hansen siger det samme.

Begge spilder alles tid med ligegyldige banaliteter om at de håber at
Faderhuset sælger, men de agter ikke at gøre noget for at motivere til
salg, fx kunne Ritt tilbyde det hus i Sydhavnen , hun har til BZ, til
en passende lav pris til Faderhuset

Fondet har nu præseret at de hidtil har budt 8,7 mio kr men er
hemmelighedskræmmere mht hvor meget højere de nu har tilbudt at gå.

Sjældent har en sag været så sort-hvid som denne, og alle der støtter
voldspsykopaterne, smadrer p.t. egen troværdighed og sympati,og
udviser manglende sympati overfor fremtidige voldsofre og retsvæsen og
retsfølelse i det hele taget

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-12-06 16:38

Bo Warming wrote:
> [...]
> Faderhuset sælger, men de agter ikke at gøre noget for at motivere til
> salg, fx kunne Ritt tilbyde det hus i Sydhavnen , hun har til BZ, til

Hvad er det for et hus i sydhavnen? det er da vist kun noget du har
hørt om?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-06 16:48

> Hvad er det for et hus i sydhavnen? det er da vist kun noget du har
> hørt om?

Medierne har ikke oplyst adressen på det hus som kommunen har parat -
at BZ gør sig kostbar og slet ikke vil diskutere det, overrasker ingen

Fik de noget ud af at kræve løsladelser som betingelse for mødet med
Ritt og politiet?

Lokalavisen for Nørebro og NV idag nævner Sydhavnsprojekt
SF har skaffet en grund

Når en sjælden gang der er overfyldt i Jagtvejhuset ved koncert p.t.
hvor de får så megen gratis reklame, så vil de have FLERE
UNGDOMSHUSE - hvorfor ikke lade dem leje et cirkustelt på SF-grunden
og klare sig med det indtil de har sparet op eller fået fondspenge til
noget der ikke belaster os sagesløse

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-12-06 18:27

Bo Warming wrote:
> Medierne har ikke oplyst adressen på det hus som kommunen har parat -
> at BZ gør sig kostbar og slet ikke vil diskutere det, overrasker ingen

Link til artikel der indeholder noget om det hus? jeg har vitterligt
ikke hørt noget om det fra nogen.. og jeg får ikke Nørrebro-avisen.

> Fik de noget ud af at kræve løsladelser som betingelse for mødet med
> Ritt og politiet?

Ingen kommentarer.

> [...]
> UNGDOMSHUSE - hvorfor ikke lade dem leje et cirkustelt på SF-grunden
> og klare sig med det indtil de har sparet op eller fået fondspenge til

Tror du det ændrer noget for dig? pænt mange af brugerne kommer
alligevel fra Nørrebro.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-06 01:18

> Link til artikel der indeholder noget om det hus? jeg har vitterligt
> ikke hørt noget om det fra nogen.. og jeg får ikke Nørrebro-avisen.

Måske man kan google på SF politikerne Anne Baastrup og Ole Hvas hvis
Lokalavisen ikke har hjemmeside

> Ingen kommentarer.

> Tror du det ændrer noget for dig? pænt mange af brugerne kommer
> alligevel fra Nørrebro.

Min primære interesse er at folk betaler for eget forbrug af egoistisk
luksus , som i gamle dage

At få stop for hærværket mod mit hus, ændres måske ikke hurtigt af
lovlydighed overfor Faderhuset
Politiets flugt fra hæderlighed og lovlydighed er katastrofal og mon
ikke Christiania-precedensen har betydet øgning i tyverier for
millioner

Solvognens propaganda for tyveri er værre-end-nazi og har gjort mange
til narkomaner (sammen med hovedskyldige forældre og lærere)

Fra : ThomasB

Dato : 07-12-06 14:26

> Børneinstitutioner der arbejder med evakueringsplaner , er også
> dokumentation for livsfare fra hustyvene.

Hvor mange er døde af din påståede BZ-vold?

"Det man ikke dør af, bliver man stærkere af".

Din BZ-hetz er værre-end-nazi, ondere-end-pædofile og
kedeligere-end-sillikonepatter.

Ingen kaster sten på mit hus, ingen anklager mig for blotteri og racisme -
men jeg har heller ikke ulykkesfuglmentalitet, som dig.

Du er MISUNDELIG på BZ'erne. De tør noget du ikke tør.

De maler på mure, du er OT i alverdens grupper - hvad er forskellen?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-12-06 16:22

ThomasB wrote:
> Hvor mange er døde af din påståede BZ-vold?

Benjamin, og han blev slået ihjel af nogle amatøragtige betjente :)

// Hans, næsten BZ'er :)
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-06 16:43

> Benjamin, og han blev slået ihjel af nogle amatøragtige betjente :)

I beruset tilstand på Rådhuspladsen, nyutårsnat, tvang han betjentene
til at søge anholdelse på normal ufarlig vis, men han gjorde så meget
modstand at han altså skadede sig selv - tvang dem til benlås

De har mange voldsmænd at holde nede sådan en nat, så han lå som han
havde redt

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 01:28

Bo Warming wrote:
> I beruset tilstand på Rådhuspladsen, nyutårsnat, tvang han betjentene
> til at søge anholdelse på normal ufarlig vis, men han gjorde så meget
> modstand at han altså skadede sig selv - tvang dem til benlås

Det er FOR amatøragtigt at 3 (var det vist) betjente er ude af stand
til at anholde EN ENKELT beruset ung mand, uden at slå ham ihjel..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 01:57

> Det er FOR amatøragtigt at 3 (var det vist) betjente er ude af stand
> til at anholde EN ENKELT beruset ung mand, uden at slå ham ihjel..

Jeg tror at Rådhuspladsen var fyldt op af tusinder af andre selvhadere
end Benjamin,
som også skulle have opmærksomhed
Det er jo børn, som Hanne BEck-Hansen h´åner dem når hun er til møde
hos dem med tante to,Ritt

Jeg har prøvet at slå en trafikkvæstet kat ihjel, og kun med redskaber
kunne man undgå selv at blive flået

Jeg forestiller mig at een enkel beruset galning der har trænet sin
smertefølsomhed i bund via piercinger, narko, øl, coke, hash og især
fanatisme, kan kræve mere end tre betjente hvis de skal være
flinkeskolede efter bogen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 02:41

Bo Warming wrote:
> Jeg tror at Rådhuspladsen var fyldt op af tusinder af andre selvhadere

"tror"

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 02:55

> "tror"

Har du været der nytårsaften.?
TV-billeder giver kun adgang til tro,
men da min bror i årtier boede helt nær Rådhuspladsen og altid gik
med sine børn dertil nytårsaften, så har fået min tro bestyrket af
deres beskrivelser

Nørrebro er nu fokus for voldspsykopaterne og her har jeg set større
antal i aktion og al grund til hurtig benlås - som selvfølgelig er
værre tortur end Abu Graib men de har jo bedt om det og ville betale
penge for at få denne oplevelse at prale med

Ren SM og derfor går HanneBeckHansen i læderbukser når de fester på
Politigården

En times bondage på Istedgade kan de unge ikke købe for ½ måneds
bistand, derfor

Fra : ThomasB

Dato : 07-12-06 16:44

> Benjamin, og han blev slået ihjel af nogle amatøragtige betjente :)

Netop, BW er drømmesyg ulykkesfugl, der påstår at BZ'ere skulle være
voldelige - hysteriet vil ingen ende tage.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-12-06 17:57

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Netop, BW er drømmesyg ulykkesfugl, der påstår at BZ'ere skulle være
> voldelige - hysteriet vil ingen ende tage.

Er BZ'ere voldelige? hvor får han dog det sludder fra .

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-06 19:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse Hvor mange er døde
> af din påståede BZ-vold?

Højtstående chefer for børneinstitutioner evakuerer.
Selvfølgelig er de sindsyge, men de er givet stor magt.

> Din BZ-hetz er værre-end-nazi, ondere-end-pædofile og
> kedeligere-end-sillikonepatter.

Der er ikke vold i min debat-hetz imod BZ, men de har smidt sten ind
der kunne have dræbt mine lejere

> [...]
>
> Du er MISUNDELIG på BZ'erne. De tør noget du ikke tør.
>
> De maler på mure, du er OT i alverdens grupper - hvad er forskellen?

Hvis du oplever OT så er måske et sekund af din tid spildt ved at åbne
hvd du ikke gad læse

Er det er overgreb med alvorlighed som lemlestelsesrisiko?

Fra : ThomasB

Dato : 07-12-06 22:52

> Højtstående chefer for børneinstitutioner evakuerer.
> Selvfølgelig er de sindsyge, men de er givet stor magt.

Hvad bliver der af "Tro aldrig på børneprofessionelle"?
Og alligevel bruger du nu de børneprofessionelle som "sandhedsvidner" om
vold på Nørrebro? Er du ikke en hykler?

> Der er ikke vold i min debat-hetz imod BZ, men de har smidt sten ind der
> kunne have dræbt mine lejere

Hvor tit hører man lige om folk der er blevet dræbt af sten i DK?
Er du ikke overdrevet hysterisk?

> Hvis du oplever OT så er måske et sekund af din tid spildt ved at åbne hvd
> du ikke gad læse

Ligesom grafitti på mure og biler? Hvorfor kigger du ikke bare den anden
vej?
Husmurs- og bilejerne skal da bare spilde lidt tid ved at polere grafittien
af.
De skal bare spilde lidt mere tid på jobbet, for at tjene til den knuste
rude.

> Er det er overgreb med alvorlighed som lemlestelsesrisiko?

Hvem er blevet lemlæstet?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 03:19

> Hvad bliver der af "Tro aldrig på børneprofessionelle"?
> Og alligevel bruger du nu de børneprofessionelle som
> "sandhedsvidner" om vold på Nørrebro? Er du ikke en hykler?

- måske lidt
Når kildeangivelser er problemet overkommeligt

> Hvor tit hører man lige om folk der er blevet dræbt af sten i DK?
> Er du ikke overdrevet hysterisk?

Der er ingen undskyldning for nogen vold nogensinde, når ikke
selvforsvar eller i sm-ægteskab hvor informed consent

> Ligesom grafitti på mure og biler? Hvorfor kigger du ikke bare den
> anden vej?

Hvis jeg gad fjerne meterstort rødt russer-stjerne malet på min kones
ikebana-redskabskur, ville det have taget over en time.

Jeg synes egentlig at det var kønt men hun blev nervøs og jeg måtte
frigøre kælderrum til hendes fine og hærværkede ting da de samtidig
sprængte døren og hun var nervøs for tyverier

> Husmurs- og bilejerne skal da bare spilde lidt tid ved at polere
> grafittien af.
> De skal bare spilde lidt mere tid på jobbet, for at tjene til den
> knuste rude.

Livet er forkort til at tjene penge til reparationer og oprydning
efter Godhedsindustriens Tæskehold

> Hvem er blevet lemlæstet?

En brosten på flere kilogram der passerer vore termoruder og lander
nær sengen om natten kunne lige så let have lemlestet

Selvfølgelig skal psykopaters vold tages i starten - husker du
indsatsen da carport sprængtes hos Rikke Hvilshøj?

Hos hende er der nu videokameraer overalt og det burde PET også
opsætte imod terroristerne på Bjelkes Alle

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 03:21

Bo Warming wrote:
> Der er ingen undskyldning for nogen vold nogensinde, når ikke
> selvforsvar eller i sm-ægteskab hvor informed consent

Har du ellers ikke lige forsvaret at politiet slog Benjamin ihjel?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 05:14

> Har du ellers ikke lige forsvaret at politiet slog Benjamin ihjel?

Alle ved d at Benjamin slog Benjamin ihjel.

Ulykkesfugl-mentalitet er grotesk hos gade-smarte psykopater men nu
søger Hitzbollah samme trend som BZ

- man praler med ikke-vold i rampelyset
og dræber folk i sidegaderne
- og medierne fortier tabstal i forstæderne, hvor kim til borgerkrig
er tydelige for regeringens politi

Helt ligesom at BZ opfører skuespil om hæderlighed når journalisterne
har kameraerne fremme
men i kvarteret om N ørrebros Runddel bl.a. Bjelkes Alle, er de
hærværkende, voldelige og forhadte

"De unge laver ingen uro, før de får besked på" roser TV2 dem just nu

De unges utilfredshed går på at der ikke lemlestes nok israelere p.t.

"Den sekteriske vold bliver værre og værre" i Beirut-udkanten skriger
TV2news-speakeren i triumf , der antyder heltemodig frihedskamp