Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
http://www.ditbarn.skrivunder.dk
Fra : Kristian Damgaard

Dato : 04-02-07 18:17

Fra : mfn

Dato : 04-02-07 18:37

Og hvad har det lige med penge at gøre?

Fra : F. Hansen

Dato : 04-02-07 19:00

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og hvad har det lige med penge at gøre?

At det bliver dyrere at få ungen passet

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 04-02-07 19:30

> At det bliver dyrere at få ungen passet

Og?

Mvh Maria

Fra : ThomasB

Dato : 04-02-07 19:29

"Kristian Damgaard" <11@kdamgaard.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.ditbarn.skrivunder.dk

Du er en latterlig spammer, der tjener penge på bl.a pædofili - reklamerer
for en anti-pædofil hjemmeside med en "tjen penge"knap. Du er et ulækkert
pjok.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 05-02-07 01:01

ThomasB> "Kristian Damgaard" <11@kdamgaard.dk> skrev i en meddelelse
ThomasB> news:45c61509$0$48959$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]

ThomasB> Du er en latterlig spammer, der tjener penge på bl.a
ThomasB> pædofili - reklamerer for en anti-pædofil hjemmeside med en
ThomasB> "tjen penge"knap. Du er et ulækkert pjok.

Hold da kæft, den underskriftindsamling er til grin... Prøv se navnene
på *SAMTLIGE* de 6 personer der hidtil har skrevet under:

Samlet antal underskrifter: 6

Seneste:
6. mere spanskrør, giver bedre skoler
5. Opdrag selv din børn, i stedet.., Kbh s
4. Børge Højlund Jensen, Viborg
3. Du må ikke spamme, en nyhedsgruppe KLAPHAT
2. SPAM, SPAM
1. Fis i, hornlygte

Jeg tilslutter mig hermed synspunkterne der kommer frem i navnene på
underskrift nr. 1, 2, 3 og 5.

En seriøsitetsfaktor på 1/6 = 17% (nr.4).... => Iditiosk projekt.

Men det er jubii der er skyld i spammen. De har et link på siden der
hedder: "Opret din egen underskriftsindsamling", og det tiltrækker
åbenbart idioter som læser det link og gerne vil prøve at lave sin egen
underskriftsindsamling for sine egne IDIOTISKE projekter...

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : ThomasB

Dato : 05-02-07 02:02

"Martin "Jørgensen"" <hotmail_spam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> underskrift nr. 1, 2, 3 og 5.
>
> En seriøsitetsfaktor på 1/6 = 17% (nr.4).... => Iditiosk projekt.

LOL..

> [...]
> åbenbart idioter som læser det link og gerne vil prøve at lave sin egen
> underskriftsindsamling for sine egne IDIOTISKE projekter...

Idioten Kristian Damgaard, benytter enhver lejlighed til at reklamere for
sine underskriftsindsamlinger. Han plejer gerne at følge det op med en
hjemmeside om samme emne, dog med et par reklamer og menupunkter der lokker
med at man kan tjene penge - sidst var det pædofili. Det er nok heller ikke
for sjovt at han poster i dk.penge.
I min bog tangerer det svindel og jeg får helt lyst til at tage ud til ham
og give ham et par personlige donationer

Fra : Peter

Dato : 04-02-07 21:58

"Kristian Damgaard" <11@kdamgaard.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.ditbarn.skrivunder.dk

Jeg har ikke klikket på din hjemmeside, men vil da gerne opfordre de der har
om at klage til mandens udbyder.