Techno!?
Fra : myf

Dato : 03-02-07 12:09

Hej, nogen der kender noget godt techno, psy trance, goa osv. ?

Hilsen Freja

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 13:06

myf wrote:
> Hej, nogen der kender noget godt techno, psy trance, goa osv. ?
>
> Hilsen Freja

Anthony Rother, det er godt nok Electro, men det er herrefedt... find
nogle af hans live sets, de holder!

Fra : Peter Juhl

Dato : 03-02-07 17:13

myf wrote:

> Hej, nogen der kender noget godt techno, psy trance, goa osv. ?

Primært techno, men et par afstikkere til trance:

- Basic Implant
- Christian Vogel
- Iszoloscope (Kan være noget "intenst" - selv for en garvet lytter)
- LFO (Ret minimalistisk)
- Michael Burkat
- Chris Liebing
- Daze Maxim (EP'en "Husky Stash" er god)
- Mathew Jonson
- MISC (Især "Crunch Time" er en fed plade)
- Electric Rescue (Start eventuelt med "EL.Ue")
- Luke Slater
- Hallucinogen ("The Lone Deranger" er nok mere eller mindre trance)
- LSG
- Mark Norman ("Synchronicity" er en god start)
- Motor
- Regis
- Rekorder (Måske tættere på electronica, men stadig fedt)
- Speedy J
- Double Impact (prøv "Zero")
- The Scumfrog
- ÜNN

Fra : Per Hansen

Dato : 03-02-07 17:34

"myf" <myk@nospam.dk> mentioned this

> Hej, nogen der kender noget godt techno, psy trance, goa osv. ?
>
> Hilsen Freja

Hvis man investerer i opsamlinger, så plejer man at få en nogenlunde
collection af hvad at de forskellige pladeselskaber har i hus.
Kig f.eks på de opsamlinger der hedder:
Tunnel Trance Force.
Trancemaster.
DJ Networx, den seneste release af den kan du test høre hos Amazon:
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B000LMPHZU/tunnelclub-21

--
Per Hansen

Fra : ølkusken

Dato : 03-02-07 20:17

Jeg plejer at finde inspiration hos Hard to find records i Birmingham.

www.htfr.co.uk

Her kan du osse lytte før du køber. nice....
Bemærk lige at det meste er vinyl.

mvh jesper

Fra : Per Hansen

Dato : 04-02-07 01:06

"ølkusken" <youcant@mail.me> mentioned this

> [...]
>
> www.htfr.co.uk
>
> Her kan du osse lytte før du køber. nice....

Tænk, de tager 8 pund for en gammel Miro vinyl jeg kun gav en 10'er for her
hjemme fornyligt som promo release

--
Per Hansen

Fra : ølkusken

Dato : 04-02-07 08:22

Du har tilsyneladende købt den af en uvidende person....
Den er da MEGET mere værd
Måske er det den samme person som solgte mig Bachmann Turner Overdrive
original LP for kr 50,- ?

jesper

Fra : Per Hansen

Dato : 04-02-07 13:14

> [...]

> Den er da MEGET mere værd
> Måske er det den samme person som solgte mig Bachmann Turner Overdrive

Mange ved faktisk ikke hvad vinylerne egentlig er værd.
Den er også interesant den Miro, for det er en maxi med både Energy og
Mystery på. Nyhedsbrev fra Coma var de også så flinke at medlevere,
August 1991 er den dateret.
Men der var mange, rigtig mange jeg købte for en 10'er stykket.

Gamle danske Neo-Adventures var også imellem med Big 12" Tonight skiven.
Kors et fedt track den der Whaaauuuv som er med.
Trak lidt på smilebåndet, da de kalder sig Martin Nielsen og
Kong Gulerod

--
Per Hansen

Fra : Per Hansen

Dato : 04-02-07 13:31

> Gamle danske Neo-Adventures var også imellem med Big 12" Tonight skiven.
> Kors et fedt track den der Whaaauuuv som er med.
> Trak lidt på smilebåndet, da de kalder sig Martin Nielsen og
> Kong Gulerod

Opdagede forresten at jeg har lavet den om til MP3, så kan du prøve
selv at høre hvordan nummeret lydder:
http://www.sendspace.com/file/7mji4k

--
Per Hansen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-02-07 08:01

On Sat, 3 Feb 2007 12:08:57 +0100, myf wrote:

> Hej, nogen der kender noget godt techno, psy trance, goa osv. ?

-Cosmosis
-Logic Bomb
-Hallucinogen
-Digital Talk
-Deviant Species
-Prometheus

Jeg kan anbefale psyshop.com hvis du vil lytte eller købe.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-02-07 08:09

On Mon, 5 Feb 2007 08:01:12 +0100, Thomas Jespersen wrote:

> Jeg kan anbefale psyshop.com hvis du vil lytte eller købe.

Nå ja, hvis du vil høre internet-radio:

http://www.di.fm/goapsy/