Opskrifter til saftpresser søges
Fra : kim jensen

Dato : 02-02-07 16:04

Jeg har lige indkøbt mig en Braun saftpresser. Syntes ikke køkkenet var helt
komplet uden

Jeg søges noget inspiration til hvad man kan "køre" igennem, jeg har ellers
søgt lidt på google men kan ikke rigtig finde nogle gode sider som beskriver
hvad man kan lave af ting og sager med sådan en.
Jeg forsøgte mig lige med nogle gulerødder og noget frisk ingefær Jeg må
godt nok sige at friskpresset ingefær er ret så stærkt

Men måske er en der lige har "siden" ?

mvh Kim

Fra : Peter Westh

Dato : 02-02-07 18:02

"kim jensen" <mail@.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg forsøgte mig lige med nogle gulerødder og noget frisk ingefær Jeg må
> godt nok sige at friskpresset ingefær er ret så stærkt

Claus Meyer gør god og kreativ brug af saftpresseren i bogen "Spis Igennem",
som han skrev sammen med Arne Astrup.

/P

Fra : Heidi

Dato : 04-02-07 19:34

kim jensen wrote:
> [...]
> Jeg forsøgte mig lige med nogle gulerødder og noget frisk ingefær Jeg
> må godt nok sige at friskpresset ingefær er ret så stærkt

Har ikke lige "siden" - men mht. gulerødderne og ingefær, så prøv at
komme knap så meget ingefær i næste gang, og tilsæt også saft fra nogle
æbler - de tre ting smager godt sammen

Heidi