Den ultimative ædeflip kage?
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-07 20:53

Jeg søger den ultimative hash skævert ædeflip kage.
Gerne en med lidt sprødhed/knas, stor smagsoplevelse, og en der måske er
sjov eller nem at lave når man er høj.

Nogle bud?

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-02-07 22:56

"THC" <------> skrev i en meddelelse

> Jeg søger den ultimative hash skævert ædeflip kage.
> Gerne en med lidt sprødhed/knas, stor smagsoplevelse, og en der måske
> er sjov eller nem at lave når man er høj.
>
> Nogle bud?

I min vilde ungdom stod den som oftest på citronhalvmåne, når der var dømt
ædeflip. Er man skæv nok, vil den uden problemer forekomme sprød og være en
stor smagsoplevelse. Sjov er den også, og den er jo rigtig let at lave, hvis
man har en tankstation tæt på.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Linde

Dato : 02-02-07 00:26

> [...]
> en stor smagsoplevelse. Sjov er den også, og den er jo rigtig let at lave,

Heh, ja det var sgu lige før man kunne spise flamingo og kalde det en stor
smagsoplevelse. Men ellers er jeg enig i citronmånen. Og så kalder nogle
tjald bevidsthedsudvidende...

Mvh
Linde

Fra : Q

Dato : 02-02-07 08:20

"Linde" <delinde@gmailfjern.com> skrev i en meddelelse

> Heh, ja det var sgu lige før man kunne spise flamingo og kalde det en stor
> smagsoplevelse. Men ellers er jeg enig i citronmånen. Og så kalder nogle
> tjald bevidsthedsudvidende...

Næææh du.. Den gang *jeg* gik i skole tog vi da en taxa ud på en døgnåben
tank i nærheden ( du kender sikkert den Shell tank jeg snakker om ) og
hentede franske hotdogs i stor stil

Fik du nogensinde kringlet noget Calciumclorid eller?

/peter

Fra : Linde

Dato : 02-02-07 13:05

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> [...]
> hentede franske hotdogs i stor stil
>
> Fik du nogensinde kringlet noget Calciumclorid eller?

Nej desværre...HF2 sluttede før jeg fik taget mig sammen. Men det går nok
endda, der er jo altid HF3.

Mvh
Linde

Fra : Padre

Dato : 02-02-07 11:55

On 2 Feb., 00:25, "Linde" <deli...@gmailfjern.com> wrote:

> Og så kalder nogle
> tjald bevidsthedsudvidende...

Din bevidsthed er da ellers riiiiiiimelig udvidet, hvis flamingo
smager godt

--
padre

Fra : Bjarne K.

Dato : 02-02-07 12:30

"THC" <------> wrote in message
> Jeg søger den ultimative hash skævert ædeflip kage.
> Gerne en med lidt sprødhed/knas, stor smagsoplevelse, og en der måske er
> sjov eller nem at lave når man er høj.
>
> Nogle bud?

Hvorfor ikke slå to fluer med et smæk. Godt nok på Hollandsk, men det kan jo
være at du allerede har stiftet bekendskab med sproget

http://www.bakkenmetbaard.nl/

Hans nyeste opskrift er på en lækker Creme Brulee

--

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 16:27

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i meddelelsen
> [...]
> jo være at du allerede har stiftet bekendskab med sproget
>
> http://www.bakkenmetbaard.nl/
>
> Hans nyeste opskrift er på en lækker Creme Brulee

Rigtig god ide.
Tak for det!

Fra : Peter Westh

Dato : 03-02-07 20:24

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> Hans nyeste opskrift er på en lækker Creme Brulee

Er det ikke lidt risikabelt at lave creme brulée mens man er skæv? Man
risikerer at der går ild i ens hår...

/P

Fra : Bjarne K.

Dato : 04-02-07 01:28

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> "Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
>
> Er det ikke lidt risikabelt at lave creme brulée mens man er skæv? Man
> risikerer at der går ild i ens hår...
>
> /P

Kan se at du ikke har læst opskrifterne. Det er Creme Brulee'en (eller hans
kage) der gør dig skæv. D.v.s at flammekasteren har været i brug inden man
man bliver skæv. Hans video'er er forøvrigt ganske hyggelige selvom jeg ikke
forstår et ord.

Bjarne K.

Fra : Peter Westh

Dato : 05-02-07 23:18

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> hans kage) der gør dig skæv. D.v.s at flammekasteren har været i brug
> inden man man bliver skæv. Hans video'er er forøvrigt ganske hyggelige

Jeg forstod THCs spørgsmål sådan at han først ville ryge sig skæv, og så når
ædeflippet indfandt sig kaste sig over en kage, der kunne gøre ham endnu
mere skæv. Så... men det kan jo godt være THC ikke langt hår, selvom det
lyder sådan?

/P