Første forsøg med en blog.
Fra : Jess Hansen

Dato : 27-01-07 12:25

Hej.

Jeg forsøger - ca. 2 år efter ALLE andre, at oprette en blog på min
hjemmeside.

http://www.jesshansen.dk/

Håber i vil kigge forbi en gang i mellem, og måske dele nogle gode
smagsoplevelser med mig og de andre brugere.

Mvh.

Jess

Fra : pieterson

Dato : 27-01-07 13:03

"Jess Hansen" <vin@rus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber i vil kigge forbi en gang i mellem, og måske dele nogle gode
> smagsoplevelser med mig og de andre brugere.

Ja vi har nok ikke samme smag for hvordan man holder en fest. (Har i ALTID
en stripper - og er det ikke lidt retro??)

Fra : Peter Westh

Dato : 27-01-07 13:29

"pieterson" <noplok@jskhkjgvdskj.kj> skrev i en meddelelse
> Ja vi har nok ikke samme smag for hvordan man holder en fest. (Har i ALTID
> en stripper - og er det ikke lidt retro??)

Hov, det er OT her i gruppen - medmindre hun kommer springende op af en stor
lagkage.

/P

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-01-07 18:45

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote in

> Hov, det er OT her i gruppen - medmindre hun kommer springende op af
> en stor lagkage.

Sgu da ikke når hun er en steg

Fra : Peter Westh

Dato : 27-01-07 19:29

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> Sgu da ikke når hun er en steg

Ligger skueretter inden for gruppens fundats?

/P

Fra : Padre

Dato : 27-01-07 22:49

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote in message

> Sgu da ikke når hun er en steg

eller en sild, et lille lamseben eller bare lige til at spise.........
--

Padre
Inventor of the Plonkificator 3600 wih twin, strontium-enforced,

Fra : minpapirkurv@gmail.c~

Dato : 27-01-07 14:52

Undskyld hvis i har været inde på billeder
Det er nogle MEGET gamle billeder fra min ungdom, men de vækker nu
nogle gode minder.

Bloggen skulle gerne udvikle sig til at være en del mere seriøs.

Glemte for øvrigt at nævne at jeg qua mit arbejde i vinbranchen smager
en del spændende ting, og det var for at dele de oplevelser med mine
familie/venner.
Det virkede oplagt også at give gruppen en invitation da jeg tit
bruger/læser denne gode gruppe.

Mvh.

Jess