Quinoa
Fra : Søren Fisker

Dato : 26-01-07 17:58

Læste idag en meget interessant artikel i "Samvirke" om QUINOA-frøene
fra Bolivia. For mig er dette helt nyt. Der skulle næsten ikke være det, det
ikke er godt/sundt for.
Er der nogen, der ved, hvor man kan købe dette fødemiddel?
Hilsen Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 26-01-07 18:22

Søren Fisker skrev:

> Er der nogen, der ved, hvor man kan købe dette fødemiddel?

Jeg mener helt bestemt at jeg for nylig har set quinoa i Irma (samme
hylde som Meyers suppeblanding, Carmargue-ris, o.lign.).

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 26-01-07 18:26

On Fri, 26 Jan 2007 17:58:15 +0100, "Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk>
wrote:

>Er der nogen, der ved, hvor man kan købe dette fødemiddel?

Samvirke er et medlemsblad for FDB som igen har en meget nær
tilknytning til coop - jo det skrives sådan, der er bare ikke ret
mange, heller ikke i koncernen, der ved - så mon ikke det kan findes i
Brugsen, Kvickly eller Irma.

Jeg menr at Politiken også havde opskrifter med quinoa i søndags.

kmo

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 26-01-07 18:16

Fra : Peter Westh

Dato : 26-01-07 18:32

"Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
> ikke er godt/sundt for.
> Er der nogen, der ved, hvor man kan købe dette fødemiddel?

Du kan købe hel quinoa i Irma og vistnok også i Iso. Quinoamel, quinoaflager
mv. kan købes i helsekostbutikker - du kan finde den nærmeste forhandler
her: http://www.aurion.dk/00016/

/P

Fra : SørenFisker

Dato : 29-01-07 10:18

> Du kan købe hel quinoa i Irma og vistnok også i Iso. Quinoamel,
quinoaflager
> mv. kan købes i helsekostbutikker - du kan finde den nærmeste forhandler
> her: http://www.aurion.dk/00016/

Hej Peter Westh
Mange tak for et godt svar!
Søren