hvad skal i have idag ?
Fra : Henrik Funch Lunnsgå~

Dato : 25-01-07 15:06

Herfra lyder dagens ret fasrsbrød - indeholdende peberfrugt, tørrede
tomater - beklædt med græsk youghurt og dertil ovnstegte rodfrugter:
rødbede, pastinak, kartofler, gulerødder

serveret med creme fraiche dressig

og så lige en skål popcorn til håndbolden

hvad står dagens gastronomiske udfoldelser på hos jer ?

/Henrik

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-01-07 15:08

Henrik Funch Lunnsgård <henrik.hansen@privat.tele.dk> writes:

> hvad står dagens gastronomiske udfoldelser på hos jer ?

Min mand er taget til USA, så jeg vil gætte på at det ender med en
portion blandet salat fra den lokale Kvickly.

Jeg gider simpelthen ikke lave mad til mig selv. Godt at han snart
kommer hjem igen. :)

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 25-01-07 16:11

Her står den på gode ben med kartoffelbåde, brød og salat samt
citronfromage til dessert. Det er den yngste datters fødselsdag, og derfor
er det hende der bestemmer hvad der skal på bordet. Hun havde nu i første
omgang foreslået at vi skulle have russisk kaviar, men der satte vi nu
alligevel grænsen. Et glimrende eksempel på hvor bredt favnende smag kan
være, også hos en teenager(der nu aldrig har været kræsen, men derimod
gerne går med i køkkenet og laver mad).

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-01-07 16:26

Henrik Funch Lunnsgård <henrik.hansen@privat.tele.dk> wrote in

> hvad står dagens gastronomiske udfoldelser på hos jer ?

Friske skrubber, blandede langtidsbagte rodfrugter og persillesmør.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 25-01-07 16:27

Henrik Funch Lunnsgård skrev:

<klip>

> hvad står dagens gastronomiske udfoldelser på hos jer ?

Vi er lige kommet ind af døren og smutter igen om snart, så den står
bare på bagte kartofler. Og så tar vi revanche i weekenden.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 25-01-07 16:38

> [...]
>
> serveret med creme fraiche dressig
>
> og så lige en skål popcorn til håndbolden
>
> hvad står dagens gastronomiske udfoldelser på hos jer ?

Osso Buco. Det brunes af og så kommer vi løg og hvidløg ved sammen med
tomater, rødvin og rosmarin, salt og peber. Simre simre simre.... gnaske
2 1/2 time senere. (uha må snart i gang!)

Hilsen Jesper

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-01-07 17:05

Henrik Funch Lunnsgård wrote:
> [...]
>
> serveret med creme fraiche dressig
>
> og så lige en skål popcorn til håndbolden
>
> hvad står dagens gastronomiske udfoldelser på hos jer ?

Min mands yndlingsret boller i karry med løse ris (så jeg er ret
populær - osse idag)

Karryen var simpelthen uovertruffen. Fik den i går fra én af vore
venner, den var hjemmelavet af forskellige krydderier lige hjembragt
fra Indien. Den sad lige i øjet, jeg har ikke smagt så dejlig en karry
i mange år.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 17:32

Vi skal ha kyllingefileter, men dampede jordskokker, rødbeder,kartofler,
brocoli og asparges til og en let dressing..

Vi har aldrif spist så meget grønt siden jeg fik en dampkoger i julegave, øj
hvor bliver det lækkert..

Til dessert skal vi ha dampede pærer med kanel dressing..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 17:34

haha mon ikke i kan gætte hvad der står, for det gik da vist lidt hurtigt

Fra : Kim Schulz

Dato : 25-01-07 17:40

On 25 Jan 2007 14:06:26 GMT
> [...]

> serveret med creme fraiche dressig
>
> og så lige en skål popcorn til håndbolden
>
> hvad står dagens gastronomiske udfoldelser på hos jer ?

Hjemmebagt pizza med diverse på. For tiden blander jeg rugmel i dejen.
Det bliver faktisk forbløffende godt og så skal der ikke nær så meget
til at gøre en mæt

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Max

Dato : 25-01-07 17:55

Hej Henrik

> hvad står dagens gastronomiske udfoldelser på hos jer ?

Resten af lasangen fra i søndags :)

--
Mvh Max

Fra : Torben

Dato : 25-01-07 18:25

"Henrik Funch Lunnsgård" <henrik.hansen@privat.tele.dk> wrote in message
> [...]

Rugbrød, kedeligt men nemt.

> og så lige en skål popcorn til håndbolden

Yes, micropopcorn og en kold Newcastle Brown Ale.

mvh
Torben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-01-07 19:26

> [...]
>
> serveret med creme fraiche dressig
>
> og så lige en skål popcorn til håndbolden
>
> hvad står dagens gastronomiske udfoldelser på hos jer ?

Frikadeller med sovs og kartofler - mums! *grovsavler*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 25-01-07 22:29

Jeg har været på skrap kur siden nytårsaften, så jeg lever mest af suppe og
suppe.

Hertil aften fik jeg ..... tadaaaa... suppe, og ca. 40 gr varmrøget laks ved
siden af.
Det smagte helt godt, men jeg drømmer om en paneret rødspættefilet med
kartofler og smørsovs til. Eller bare et halvt rundstykke med ost.

VH Pernille der har tabt 9 kg, og kun mangler 700 gr

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-01-07 22:41

"Pernille Højgaard" <ph@praxis-it.NOSPAM> wrote in message
> Jeg har været på skrap kur siden nytårsaften, så jeg lever mest af suppe
> og suppe.
>
> Hertil aften fik jeg ..... tadaaaa... suppe, og ca. 40 gr varmrøget laks
> ved siden af.

Kålkur?

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 26-01-07 16:33

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kålkur?

Nej, den har jeg sprunget over indtil videre. Men har den i reserve, hvis
vægttabet ikke gik hurtigt nok.

Så enten hjemmelavet kyllingesuppe (Skummet grundigt for fedt) eller Knorr
pulversupper *Rødmer lidt beskæmmet*

VH Pernille

Fra : Peter Westh

Dato : 28-01-07 21:48

"Henrik Funch Lunnsgård" <henrik.hansen@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11697342830.0872430816268128@dtext.news.tele.dk...
> hvad står dagens gastronomiske udfoldelser på hos jer ?

Stegt svineskank med grønlangkål, kartofler og Ølfabrikken Cream Ale.

/P