kaffebolsjer - hvilke og hvor?
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 19-01-07 16:12

Hej

Hvor køber I jeres bedste kaffebolsjer - og hvad hedder de?

En gang havde Irma nogle rimelige engelske kaffebolsjer,
men det er vist flere år siden. Min gode gamle købmand
(Tjalken i Hornbæk) havde nogle rigtig gode belgiske
kaffebolsjer i en lille cylinderformet beholder. De hed
"Coffee Candy" fra "Café-Tasse". Dem kan han ikke skaffe
mere. (Der var også nogle med te-smag). Så havde han
også de gode belgiske "Hopjes kaffebolcher". Dem kan han
heller ikke skaffe mere.

Så har jeg prøvet nogle der hedder "X.O. classics Coffee
Candy". Der er gode og kommer åbenbart helt fra Manila,
(Philippinerne).

Nu er det ikke fordi jeg går og gnasker kaffebolsjer hele
tiden, men de er altså gode at have med på en længere
gåtur eller cykeltur, når man ikke lige er i nærheden af en
cafe.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Gamle

Dato : 19-01-07 18:09

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> [...]
> mere. (Der var også nogle med te-smag). Så havde han
> også de gode belgiske "Hopjes kaffebolcher". Dem kan han

Hej.

www.google.dk og søg på kaffebolsjer

Mvh.

Torben

Fra : Max

Dato : 19-01-07 19:06

Hej Herluf

> mere. (Der var også nogle med te-smag). Så havde han
> også de gode belgiske "Hopjes kaffebolcher". Dem kan han

Hopjes er altså Hollandsk, og Rademaker's Hopjes kan du købe her

http://www.kaffekrukken.dk/index.php4

--
Mvh Max

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 19:06

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> [...]
> tiden, men de er altså gode at have med på en længere
> gåtur eller cykeltur, når man ikke lige er i nærheden af en

Du efterlyste bl.a. de belgiske Hopjes

http://www.kaffe-the.dk/TheTest.asp?ID=P5

--
Venlig hilsen Tove