God stærk fiskesuppe.
Fra : Nils Bo Hermansen

Dato : 16-01-07 17:14

Hej NG

Søger opskrift/inspiration til god stærk fiskesuppe.

Har I smagte nogle lækre ?

Nils

Fra : hedelyngen@gmail.com

Dato : 18-01-07 01:47

Nils Bo Hermansen skrev:
> Hej NG
>
> Søger opskrift/inspiration til god stærk fiskesuppe.
>
> Har I smagte nogle lækre ?
>
> Nils

Hej Niels.
Hvad mener du med 'stærk' fiskesuppe?
Skal den smage stærkt af fisk, eller skal den være chilistærk?

Hilsen Jørgen
www.fiskeopskrift.dk

Fra : Nils Bo Hermansen

Dato : 20-01-07 09:51

Hej Jørgen
Den må gerne være chillistærk også gerne være med skaldyr.
Nils

Fra : hedelyngen@gmail.com

Dato : 20-01-07 22:37

Nils Bo Hermansen skrev:
> [...]
>
> Hej Niels.
> Hvad mener du med 'stærk' fiskesuppe?
> Skal den smage stærkt af fisk, eller skal den være chilistærk?

Hej Niels.
Jeg kan anbefale en rigtig god og stærk suppe hér:
http://www.fiskeopskrift.dk/sider/rejesuppe-med-fersken.html
Denne fiskesuppe kan du selv regulere med hensyn til hvor stærk den
skal være, du tilsætter mere karry, hvidløg eller noget hakket chili
i suppen.
Jeg har selv prøvet at supplere med chili, og det giver altså et godt
resultat.
Du kan jo f.ex. også forøge retten med 100 g krebsehaler...?

God fornøjelse og velbekommen
Jørgen
www.fiskeopskrift.dk