hyggeligt sted efterlyses i centrum
Fra : Rynke

Dato : 16-01-07 09:29

Hej NG

Er der nogen der kender et spisested sted i centrum, hvor der bare oser
af hygge ?

Vi har prøvet lidt forskellige steder, med forskellige oplevelser, men
da vi ikke angriber byen sådan flere gange om ugen, vil der gå noget
tid, inden vi finder de "gode " steder.

Så derfor denne lille bøn ! Giv os et tip til en hyggelig aften.

Hilsen Rynke

Fra : Gert Krabsen

Dato : 16-01-07 09:36

Rynke wrote:
> Hej NG
>
> Er der nogen der kender et spisested sted i centrum, hvor der bare oser
> af hygge ?

Centrum af hvad? København, Kolding eller Klitmøller?

Fra : Jas

Dato : 16-01-07 10:07

Nu skriver du godt nok centrum, hvis man vil bevæge sig lidt uden for
Centrum og til Frederiksberg så ligger der en hyggelig restaurant med rigtig
god mad på Ndr. Fasanvej 9, der hedder Sale e Pepe...

Det er bare min mening... og velbekommen

Jan

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 16-01-07 09:35

> Er der nogen der kender et spisested sted i centrum, hvor der bare oser
> af hygge ?

Centrum i hvilken by?

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Anders

Dato : 16-01-07 09:52

Kun københavnere, som tager det for givet, hvad centrum er :)

Fra : Rynke

Dato : 16-01-07 10:02

Jamen det er rigtigt. BEKLAGER !

Der skulle have stået centrum af København.

Hilsen Rynke

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 16-01-07 11:36

"Rynke" <hypnokai@sol.dk> writes:
>Er der nogen der kender et spisested sted i centrum, hvor der bare oser
>af hygge ?

Jada - er det Kolding du gerne vil i byen i?
eller Århus? -ehhhh Odense måske?

))))

Nå ska' vi gætte på at det er København?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 16-01-07 12:45

"Rynke" <hypnokai@sol.dk> skrev i en meddelelse
Hej NG

Er der nogen der kender et spisested sted i centrum, hvor der bare oser
af hygge ?

---

Der er vist ikke nogen spisesteder i landsbyen Centrum på Mors. Stedet har
vel ca. 75 indbyggere.
Der ligger en grillbar i Ørding 3 km. derfra.

Mvh. Claus
- der heller ikke kunne lade være.

Fra : Rynke

Dato : 16-01-07 12:54

Nu kan der vist ikke koges mere på det. Er der nogen der har lyst til
et mere seriøst svar, så tager jeg det med.
(Stadigvæk i København)

fra en stadig smilende Rynke

Fra : Gainsbourg

Dato : 16-01-07 13:19

Hvilket prisleje? Hvilken stil? Hvilket lands køkken? Rustik mad i svingende
portioner eller noget med stjerner i Guide Rouge? Og sidst, men ikke mindst,
er "centrum" lig med Kbh.K. eller inkluderer det også indre Kbh.V, Ø og N?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-01-07 13:21

"Rynke" <hypnokai@sol.dk> wrote in news:1168936166.648090.146690
@m58g2000cwm.googlegroups.com:

> Er der nogen der kender et spisested sted i centrum, hvor der bare oser
> af hygge ?

http://www.sanktgertrudskloster.dk

Restaurant Luns hvis i er til fransk simremad.

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 13:51

Kent Oldhøj wrote:
> "Rynke" <hypnokai@sol.dk> wrote in news:1168936166.648090.146690
> @m58g2000cwm.googlegroups.com:

> http://www.sanktgertrudskloster.dk
>
> Restaurant Luns hvis i er til fransk simremad.

Gertruds Kloster kan jeg varmt give gode anmeldelser herfra også...
levende lys over alt, virkelig god atmosfære og maden er selvfølgelig
også som den skal være. du skal ikke regne med at komme nogen vegne for
under 1000,- kroner.

Fra : Morten S Hansen

Dato : 16-01-07 17:19

Rynke skrev:
> [...]
> tid, inden vi finder de "gode " steder.
>
> Så derfor denne lille bøn ! Giv os et tip til en hyggelig aften.

Tjek evt. politikens iByen sektion:

Opdelt efter prisklasse:
Billig:
http://ibyen.dk/restauranter/kokkehuer-billigt/article161744.ece

Mellem:
http://ibyen.dk/restauranter/kokkehuer-mellem/article161751.ece

Dyr:
http://ibyen.dk/restauranter/kokkehuer-dyrt/article161759.ece

Andre steder at søge anmeldelser er Berlingskes AOK.dk og den uafhængige
og bruger-redigerede MitKBH.dk

mvh
/morten

ps. Lad samtidig dette være en opforing til folk om at bidrage til
MitKBH.dk - det er allerede nu en udmærket side - men med flere
kommentarer bliver den endnu bedre!

Fra : Søren

Dato : 16-01-07 20:55

> [...]
>tid, inden vi finder de "gode " steder.
>
>Så derfor denne lille bøn ! Giv os et tip til en hyggelig aften.

Galathea Kroen

http://www.aok.dk/profile/549

Søren