grand canaria
Fra : jens

Dato : 29-01-07 21:22

Hejsa

Familien skal til Puerto Rico,og vi vil gerne vide noget om lejlighederne
hvor vi skal bo.
Vi skal bo på Maracaibo,og er der gode og billige spisesteder buffet og den
slags.
Kom gerne med en del info. omkring stedet.

Hilsen Jens

Fra : Janti

Dato : 30-01-07 00:20

"jens" <jens_dk@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
> den slags.
> Kom gerne med en del info. omkring stedet.

Jeg kjenner ikke hotellet, men Puerto Rico er ok, det.

Dra gjerne også en tur til Maspalomas og opplev en del av Sahara der.

Og Mogán og/eller Puerto de Mogán skal være bra.

Ellers bør man komme seg litt rundt på øya og ikke bare ligge på stranda.

Gode og billige spisesteder finner dere både i Puerto Rico og ellers.

God ferie!

Jan
Oslo

(var i Puerto Rico for en uke siden)